Spring naar bijdragen

Dinsdag 12-2-2013


Hanneke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Deze morgen was ik vroeg wakker. En de koffie is gezet. De thee staat te trekken. Croissantjes zijn alleen voor het weekend. Dus jullie zullen het met een gewone boterham of muesli moeten doen.

Ik wens iedereen een heel mooie dinsdag toe. Ik heb wat gezondheidsproblemen waar ik me zorgen over maak. Zal volgende week eens een dokter bezoeken. Ik slaap er slecht van en durf eigenlijk niet naar de dokter. Maar ja, ik zie het nog een weekje aan hoewel men zegt dat dat niet verstandig is. Wie weet loopt het met een sisser af.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen luitjes,

Poeheee, het is al licht.

Echt een gat in de dag geslapen, heerlijk.

Heb even verse koffie en thee gezet, die van vijf uur was niet echt lekker meer.

Zat net even terug te lezen nav de opmerking van Dune over MM.

Hoop ook dat MM zich nog even laat zien straks.

En de knoop weer door gaat hakken: nokken in haar geval dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had dat idd al eens gelezen nadat ook ik was aangesproken op een woord dat zinspeelde op wat mannen onder hun geslachtsdeel hebben hangen haha Ik snap de mods wel en aangezien ik zelf ook websites beheer komt het erg bekend over. Het blijft lastig hier een lijn in te trekken aangezien de een vind dat iets wel kan en een ander niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het draadje ook weer even zitten lezen...

En als je dan al

les achter elkaar leest is het ook best wel een vorm van humor :D

Ik vond/vind het overigens erg irritant dat zo'n discussie niet kan op het forum, dat dat alleen via een mail of pb kan.

Men had ook een draad 'discussieer met de mod's' kunnen openen, maar ja..... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Dune je wordt bedankt:D

ik zat te ontbijten en krijg

gelijk heel wat ongevraagd

beleg op mn bordje erbij, ha ha.

Het grappigst vind ik dat er woorden zijn

blijven staan die vast erger zijn dan die

waarvoor de oorspronkelijke waarschuwingen

werden uitgedeeld.

Nu is het net een soap als je het achter elkaar leest.

Lekker naar de sauna straks om de dag weer lekker

schoon en warm door te brengen.

MM als je leest straks: houd je taai meis.

De meesten hier hebben zo diep gezeten,

dus ook jij gaat hier uit komen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Het is heel fijn wakker te worden en te lezen dat er mensen zijn die aan je denken. Vooral mensen die graag zien dat het goed met je gaat.

Fijn begin van de dag. Blij dat ik terug ben, al is de reden minder fijn.

Ik probeer het weer met de knop om. Maar heb ook Baclofen en zelfs eventueel opname in gedachten. Heb eindelijk een kliniek gevonden die door mijn verzekering vergoed wordt.

Als ik eenmaal begin is het einde zoek. Gelukkig kennen jullie dit wel, nou ja, gelukkig... Meer "helaas".

Ik weet niet waarom het zolang duurt de omvang van mijn probleem in te zien.

Ik blijf "gewoon" functioneren... voor niemand een vuiltje aan de lucht. Mensen willen het ook liever niet weten, dat heb ik nu wel gemerkt. Je moet blijkbaar heel hard blijven roepen dat het echt helemaal niet goed met je gaat anders zijn ze het zo weer "vergeten". En ik ben niet zo'n schreeuwerd. Ik kruip snel weer in mezelf en ga dan met mijn kop tegen de muur ipv te praten.

Morgen afspraak met peut... genoeg om over te praten dus. Moet ik het wel doen. Anders is het verspilde tijd en geld.

Het klettert hier dat het een aard heeft! En ik moet zo naar mijn andere huis. Gisteren mijn kids naar (ex)schoonmoeder gebracht. haar ook weer op de hoogte gebracht. Is één van de weinige mensen die het serieus neemt. Daar mag ik heel blij mee zijn. Iemand die oprecht van me houdt en voor me zorgt. Mijn eigen moeder kan dat niet. Daar moet ik voor zorgen. Is altijd al zo geweest.

Genoeg nu. Er liggen bergen werk op me te wachten. Stapelt zich op he, als je tussendoor steeds zuipt.

Bedankt voor jullie reacties. Het is heel belangrijk voor me om steun te ervaren. En dat krijg ik hier. Ik ga er weer voor.

Liefs,

MM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...