Lytse Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Goedenavond, @ Rosa: dat zal niet vaak voorkomen, dat je het huis voor je alleen hebt! @ Haddock: ik wist wel wat je ging eten (schoonvader was Fries), maar ik doe niet met je mee. Kan helaas varkensvlees niet goed verdragen. Gebakken spekjes ruiken altijd zo lekker! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Sandra, weer een kraal aan je ketting erbij! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Sandra je gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Ik ben behoorlijk verkouden geworden en haak dus maar af, wel droog. Tot morgen allemaal en welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Nee Lytse, vooral de laatste tijd niet. Van de ene kant vind ik het wel prettig maar omdat het zaterdagavond is ietsje minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Beterschap Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Gelukkig dat het alleen vanavond is dat je je wat alleen voelt Rosa. Morgen ben je weer met z'n allen samen als het goed is. Trusten Lytse en tot morgen weer. Houd het maar lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Ik ga er weer vandoor. Fijn avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Ha lieve Bol, ik las je net nog even nadat ik iedereen een fijne avond had gewenst. Ja ik voel me wel rijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 De knuppel keert nog even weer: hoe zou 't komen dat J.W. lijkt te refereren aan 'n voormalig automobiel van ondergetekende terwijl ondergetekende er al jaren zelf niet aan gerefereerd heeft? Hij is hier toch pas sinds 2012? Ik wilde 'm eerst onder " Hersengymnastiek en zelfspot!!!!" zetten, maar dat vond ik teveel krediet. Nou, doeoeg, slaapkoppen, keep your (own!) wits about! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Ha haddock. Als ik al niet weg was gegaan zou ik nu accuut weggaan. Altijd weer dat geëamel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Och Johan ik lees eigenlijk nooit geen boeken. Vroeger wel maar dat is al een tijdje niet meer. Maar dank je voor de tip. Wilde ooit aan het Tibetaans dodenboek beginnen maar ben er heel gauw mee gestopt. Veel te moeilijk voor Bol d'r bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Dank je Johan, ik heb het opgeslagen en ga het morgen zeker eens door nemen. Wil dit ook naar een kennis van mij sturen, die wel heel erg geinteresseerd is in deze materie. Heel fijn voor je dat je een gevoel hebt wat je gelukkig maakt. Hoop dat je dit lang vast kan houden en het door niets of niemand laat beinvloeden: Mensen ik ga zo weer de luiken dicht doen. Trusten en weer tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 O ik heb wel, en das niet zo heel lang geleden het boek van Seth gelezen, een entiteit die door Jane Roberts sprak. Het toen gelijk het werkboek gekocht. Had er best heel veel aan toendertijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Wat er besproken moet worden dat als je moeder dood is is geen "dingetje". Heeft je moeder een ziekte? Of is ze gewoon oud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Jee Johan, Ik denk niet dat oude mensen, in dit geval je moeder, daar op zit te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Johan, ik heb ook nog een moeder maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om met haar te praten over een "vredige overgang"'. Maar goed elke relatie met een moeder is weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Ik heb met mijn ouders alleen hypothetisch over de dood gesproken, toen ze nog niet oud waren. 'k Weet niet of een confronterend gesprek echt nodig is. Ik heb ze nooit expliciet bedankt, nooit gezegd dat ik van ze hield, dat soort dingen, maar impliciet weet een mens ook wel veel denk ik. Nu ja, iedereen is anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Dat vind ik nergens op slaan JohanW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Welterusten Hottentot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Ik vind je angstaanjagend nu, Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Ok, ik ga er weer voor de zoveelste keer vandoor. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Van mij hoef jij je helemaal niet terug te trekken Johan, het is best een interessant onderwerp. Ik vind het gewoon raar dat je iets claimt te weten wat naar mijn aanvoelen onkenbaar is, maar he, wie ben ik. En ja, ik vermoed dat dood eenvoudigweg dood is, oftewel gebrek aan leven. Dus in een overgang geloof ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Goeienavond, Zware gesprekken hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Voor mijn simpele geest wel hoor Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden