Spring naar bijdragen

Woendsdag 20 februari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik een gezellige avond gehad bij de buurman. En het was niet om buurman dat het zo gezellig was. Ik kon eindelijk weer eens heerlijk schreeuwen en ouwehoeren, met drank. Ja, ik heb me afgevraagd of zij, de ex-vriendin, van de onderbuurman ook een alcoholprobleem had, maar toen kwam ik haar (helaas) tegen in de supermarkt. We zijn beste vrienden, ineens. En ik kan er niet mee omgaan. Blegh, hoe krijg ik mezelf weer op de rails?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Smikkie
Triest, maar goed de klagers krijgen van mij totaal geen aandacht meer. Je kunt al bijna nagaan wie het zijn dan, bah. Slimste mannetjes/vrouwtjes van de klas, bravo!!
Klap maar in je handen, trots hopelijk.
Mispunten.quote>


Weer terug ben ik aan het bijlezen en kom deze posting van Smikkie tegen. Ik ben misschien een onnozele gans, maar het kan toch zijn dat de moderators net aan het werk waren? Wie zegt dat er iemand geklaagd heeft?

Lytse.

Inmiddels is het onderwerp afgesloten. Oké wat mij betreft! De ganzen vliegen laag dit jaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Madeleine, leuk je weer te lezen. Hoe gaat het met je?

Helaas heb ik geen antwoord op je vraag, waarschijnlijk stelt Ietje zich dezelfde vraag!

@ Ietje: Deze week is wel een vuurproef voor je, met je kinderen thuis en jij niet weg kunnen. Het geluk was dat je dan niet naar de supermarkt kon, weet je nog? Wat heb je dan gedronken en vooral waarom?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ietje: die spanning rond je zoontje zal er vast iets mee te maken hebben, maar het smoezenboek van een alcoholverslaafde is dik! Omdat je gisteren ook al dat biertje op had, heb je je verslaving weer "gevoed" denk ik.

Kreet hier is: Niets is het waard om te gaan drinken! Als je dat nou eens tegen jezelf blijft herhalen. Idee? Is de fles nu leeg of, indien niet, kan je hem dan leeggooien?

@ Madeleine: toen je naar buurman ging wist je waarschijnlijk al dat je wilde gaan drinken. Voelde je je eenzaam?

@ Smikkie: morgen nieuwe dag en nieuwe kansen. We doen allemaal ons best. Jij en ik ook.

Welterusten en sterkte met je nieuwe cursus.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, nogmaals dank Aicha,

ik moet zeggen dat de responsen mij soms tegenvallen,

toen ik er net was en mij voorstlede, kreeg ik in een keer een hele lading, maar dan plots stopt het, Bij lydia hetzelfde,

misschien ligt het aan mij, hehehehe. het stopt na mijn post.

in mijn onderschrift heb ik het over 15 dagen, dat was gister, ja. dan maak je het jezelf niet makkelijk.

zelfs mijn partner zei, dan kun je vandaag toch wel een of twee glaasjes wijn drinken, phoei, dat is een test.

We hadden woorden gehad. het is voor haar ook best moeilijk, ik ben overspannen en gestopt, dus ik gedraag me wat vreemd - kortaf, afgeleid, boos...

nou ja, we gaan weer verder, vanavond weer een flesje ''dealcoholised wine'' op. en nu melk met anijs, en dan slapen

welterusten voor wie dit nog leest.

sterkte allen, en doorvechten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Earde: ik had vanochtend nog een aanmoedigingsboeket op de dagdraad gezet voor je. Het was vervelend dat je gisteren ondergesneeuwd raakte en absoluut niet de bedoeling. Er heerste een rebelse sfeer!

Op jullie eigen draadjes kijken we eigenlijk zelden, dus op de dagdraad krijg je respons. Ik ben meestal trouw, maar de laatste dagen kort op het forum doordat ik zo verkouden was.

We gaan ervoor hoor. Dat geldt ook voor Lydia en de andere nieuwelingen.

@ Kunsie en Jane: :D

Ik was nog wel een zevenmaands kindje!

@ Madeleine: ja dat dacht ik wel, die eenzaamheid. Je kon de laatste tijd je draai op het forum ook niet zo meer vinden hè, maar als je tevoren hier gemaild had, hadden we je misschien van je plan af kunnen brengen. Kan je de volgende keer niet je eigen toegestane drank meenemen naar hem? Wel de gezelligheid en niet de alcohol? Of was je het vechten even helemaal zat? Raar woord in dit verband.:huh:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie, ik weet niet waar het om gaat, dus ik had beter niet gereageerd. Bedankt voor je zorgen, ik maak ze me ook.

Earde, soms valt het beter mee. Zelf ben ik binnengekomen met het ladderzat uitschelden van een forummer, en ik had direct alle aandacht. Dat is geen tip. Proficiat met je vijftien dagen!

Madeleine...kom hier dat ik u tegen mijne gilet trek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Madeleine,

Ik snap het woord eenzaam heel goed.

Maar sinds ik op het forum zit, geldt dat niet meer voor mij.

jij bedoeld het woord eenzaam waarschijnlijk anders dan ik.

Dus bedoel je eenzaam omdat je geen partner/intimiteit hebt,

of dat je met niemand kunt praten?

En heb je het gevoel dat niemand je begrijpt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel het woord eenzaam als aleenzaam.

Ik heb bijvoorbeeld nooit het idee iets goed te kunnen doen. Een vriend slaat me en misbruikt me en het enige wat mijn vader weet te zeggen is:"Als je zo doorgaat, houd je niemand over". Well, ok. Welke kant moet ik op?

Jen, Nice. Versta er alleen niets van. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...