Spring naar bijdragen

Woendsdag 20 februari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Jopie: mooie jas. Stoer! Echt een Jopie-jas!

@ Irunalone: doordat ik maar weinig op het forum was had ik de laatste periode helemaal gemist (ik was ziek). Gelukkig kan je je herpakken. Veel liefs.:present:

@ Jen: kan hij, of jij namens hem, niet in beroep tegen die beslissing? Lelijk woord.:angry: Je zou er gestoord van worden.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond om twaalf uur wordt de Playstation 4 officieel aangekondigd. Man, wat zou 't heerlijk zijn als ik daarbij een sixpackje of twee zou kunnen drinken! Maar, helaas...

Dus, waarom zou 'k uberhaupt kijken...? Zo is er toch geen lol aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal,

het werd weer lekker laat op mijn werk, vandaar dat ik nu pas weer inlog.

Kate van harte

:present::light::sun::heart::lips::present::light::sun::heart::lips::present::light::sun::heart::lips::present::light::sun::heart::lips::present::light::sun::heart::lips::present::light::sun::heart::lips::present::light::sun::heart::lips::present::light::sun::heart::lips::present::light::sun::heart::lips::present::light::sun::heart::lips:

irunalone kop op hoor:heart:

Jen:heart: ben er voor hem, voor de rest kun je toch niks doen? het zijn instantie`s met regels.

Je mag best kwaad er op zijn maar reflecteer het niet naar jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bb: ja, baclofen en drank gaat idd niet samen, dat heeft de verslavingsarts mij ook verteld, het versterkt idd de bijwerkingen, had dat dus niet moeten doen.

Rickert: tot nu toe bevalt het goed. Omdat het totaal geen nut meer heeft om alcohol te drinken, drink ik het ook niet, als je toch het effect niet krijg, wat heeft het voor nut.

Je kan er overigens wel bij drinken, de bedoeling van dit medicijn is, om doordrinken te voorkomen.

Heb dat nog niet geprobeerd, want mijn bedoeling is om voorlopig gewoon droog te blijven.

-------------------------

Ontdek het meest elementaire plezier: eten, ademhalen, wandelen, genieten, aanraken, zien, slapen ...

Wijfie lees je laatste zin

die je vanmiddag nog schreef

probeer je nu eens te houden aan je plan

het zou zo maar kunnen lukken.

Ga je toegeven en drinken

dan krijg je volgende weel wel weer zo'n dilemma/test

alles half doen

kost zoveel tijd en energie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Rosa, vond jou ook wat...minnetjes klinken, hoop dat het gaat met je.

quote>


Lieve Smik, dat had je goed gezien. Ik was gisteravond superchagrijnig.
Dan zou ik er verstandig aan doen om in dat geval voortaan weg te blijven van het forum.
Mijn excuses, vooral aan Jopie.

Leuk dat je zo'n plezier hebt gehad op je werk Smik. Dat andere klinkt wat minder. Maar wel een uitdaging inderdaad.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met toestemming van Tactive deel ik deze pb met jullie:

Beste Jen,

Dit bericht stuur ik je naar aanleiding van de linkjes die plaatste gisteravond bij de dagdraad. Normaal

gesproken, wanneer er af en toe een linkje geplaatst wordt, is dat geen probleem. Maar, door zoveel achter elkaar te plaatsen wordt de dagdraad wat onleesbaar, en het is niet passend bij de dagdraad. Zou je, wanneer je opnieuw veel fimpjes wilt delen, deze willen plaatsen bij de daarvoor bestemde draadjes? (of je kunt eventueel zelf een ander draadje aanmaken natuurlijk).

Alvast bedankt voor je medewerking.

Vriendelijke groeten,

de moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...