Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Hoi Irunake. Je deed me verschieten onlangs. Blij je opnieuw te zien.
irunalone Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 insgelijks Jen, was even flink van de leg, nu weer oke
irunalone Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 dag maar weer, lieve mensen, tot later, geen zorgen
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Hij is geweldig fier omdat hij zelf zijn was en plas doet. Daarom moet je toch geen lagere uitkering krijgen?
Lytse Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 @ Jopie: mooie jas. Stoer! Echt een Jopie-jas! @ Irunalone: doordat ik maar weinig op het forum was had ik de laatste periode helemaal gemist (ik was ziek). Gelukkig kan je je herpakken. Veel liefs. @ Jen: kan hij, of jij namens hem, niet in beroep tegen die beslissing? Lelijk woord. Je zou er gestoord van worden. Lytse.
Gunn Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Vanavond om twaalf uur wordt de Playstation 4 officieel aangekondigd. Man, wat zou 't heerlijk zijn als ik daarbij een sixpackje of twee zou kunnen drinken! Maar, helaas... Dus, waarom zou 'k uberhaupt kijken...? Zo is er toch geen lol aan!
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 We zijn inderdaad aan het uitzoeken of we in beroep kunnen gaan. We gaan daar morgen voor bellen. Met de badmeester Smik? Mag dat van je vriend?
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 hoi allemaal, het werd weer lekker laat op mijn werk, vandaar dat ik nu pas weer inlog. Kate van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: irunalone kop op hoor:heart: Jen:heart: ben er voor hem, voor de rest kun je toch niks doen? het zijn instantie`s met regels. Je mag best kwaad er op zijn maar reflecteer het niet naar jezelf.
Lytse Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 @ AR: wat een lange dag! Maar lekker uitrusten! @ Truitje: ik mis je deze week. Kom je weer eens buurten hier? @ Gunn: voor alles is een eerste keer! Wie weet hoe leuk het is zonder drank. Ik ga naar Kunst @ Kitsch kijken. Tot later. Lytse.
lady jane Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 bb: ja, baclofen en drank gaat idd niet samen, dat heeft de verslavingsarts mij ook verteld, het versterkt idd de bijwerkingen, had dat dus niet moeten doen. Rickert: tot nu toe bevalt het goed. Omdat het totaal geen nut meer heeft om alcohol te drinken, drink ik het ook niet, als je toch het effect niet krijg, wat heeft het voor nut. Je kan er overigens wel bij drinken, de bedoeling van dit medicijn is, om doordrinken te voorkomen. Heb dat nog niet geprobeerd, want mijn bedoeling is om voorlopig gewoon droog te blijven. ------------------------- Ontdek het meest elementaire plezier: eten, ademhalen, wandelen, genieten, aanraken, zien, slapen ... Wijfie lees je laatste zin die je vanmiddag nog schreef probeer je nu eens te houden aan je plan het zou zo maar kunnen lukken. Ga je toegeven en drinken dan krijg je volgende weel wel weer zo'n dilemma/test alles half doen kost zoveel tijd en energie
Gunn Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Zet 'm op, Smikkerd! En ik geef je vriend groot gelijk! 'k zou zo'n lekker jong als jij ook niet zomaar met een wildvreemde - een badmeester nog wel! - laten gaan hardlopen. Okay, genoeg gein. Hardloopse!
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Dank je AlbertRemmo. Ik zat me al te schamen voor mijn eigen uitkering, maar het ene staat los van het andere. We krijgen seffens via de mail informatie van een kennis over de mogelijkheden tot beroep.
rosa45 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Originally posted by: SmikkieRosa, vond jou ook wat...minnetjes klinken, hoop dat het gaat met je.quote> Lieve Smik, dat had je goed gezien. Ik was gisteravond superchagrijnig.Dan zou ik er verstandig aan doen om in dat geval voortaan weg te blijven van het forum.Mijn excuses, vooral aan Jopie.Leuk dat je zo'n plezier hebt gehad op je werk Smik. Dat andere klinkt wat minder. Maar wel een uitdaging inderdaad.
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Originally posted by: AichaJen wat is in hemelsnaam een erreke h?quote> Een rondje hond Aicha.
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Met toestemming van Tactive deel ik deze pb met jullie: Beste Jen, Dit bericht stuur ik je naar aanleiding van de linkjes die plaatste gisteravond bij de dagdraad. Normaal gesproken, wanneer er af en toe een linkje geplaatst wordt, is dat geen probleem. Maar, door zoveel achter elkaar te plaatsen wordt de dagdraad wat onleesbaar, en het is niet passend bij de dagdraad. Zou je, wanneer je opnieuw veel fimpjes wilt delen, deze willen plaatsen bij de daarvoor bestemde draadjes? (of je kunt eventueel zelf een ander draadje aanmaken natuurlijk). Alvast bedankt voor je medewerking. Vriendelijke groeten, de moderator
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 A3, ik vind het inderdaad een hele vriendelijke, duidelijke en verdedigbare pb. Vandaar dat ik vroeg of ik hem mocht delen.
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Niet A3? En daar voel je je ongemakkelijk bij?
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Ja A3, je zei "hij vond het blijkbaar niet zielig voor de kat".
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 En ik besef ineens dat jij zicht had op de kat, hij niet...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 En dan schrik je ervan dat mensen soms denken dat je een vrouw bent...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Haha, helemaal niet. Ik moest gewoon grijnzen om die "netjes thuis afgeleverd".
lady jane Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 ha Smik was je loops vanavond?
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Geplaatst 20 februari 2013 Ik heb geen idee wie het zijn, maar Johan heeft gelijk. VM was in een grappige bui en postte o.a. "Give booze a chance". Kweenie of iedereen haar gevoel voor humor deelt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden