Spring naar bijdragen

zaterdag 23 febr

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na 3 dagen droog staan vanavond 2 wijntjes gedronken bij mn zus tijdens het eten.....stom stom stom ..van allerlei smoezen vlogen even door mijn hoofd (ik heb het verdiend . het kan nu wel even ,ach het is weekend volgende week drink ik niets meer) en voor ik het wist was mijn glas gevuld en de tweede ook ik ben om half 9 maar naar huis gegaan terwijl ik anders altijd prima kan blijven hangen tot een uurtje of 12...

Ik zeg niet dat ik helemaal ga stoppen wil in eerste instantie uiteindelijk voor minderen gaan maar dit was echt even te snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook een pluim waard, Harjet. Jouw week komt nog wel. ;)

Jopie, klinkt als een geslaagde vakantie. Top!

Met mij gaat het goed. Heb door de postings in mijn eigen draad, van anderen, weer nieuwe inzichten gekregen. Wilde de hele tijd reageren, maar kwam er qua woorden tikken even niet uit. Morgen weer een dag. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets tegen he gevoel in doen madeleine alleen de alcohol de baas blijven dat is even het belangrijkste!

Misschien ben je er volgende week pas aan toe om te reageren of helemaal niet ook prima zolang het maar goed voor jou voelt.:present:

Ga mn bedje maar eens opzoeken (pfff erg vroeg voor de zaterdagavond) iemand nog een goed tip voor uitzending gemist om op bed te kijken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechts uitzendinggemist?

Flikken Maastricht van gisteren was erg spannend.

Op zoek naar God, vond ik interessant.

En als je ook video's on demand d.m.v. betaalde pakketten van die providers, zou ik in slaap vallen met Louis Theroux. De meest gehate familie van Amerika, deel 2 is nu beschikbaar, vond ik weer erg interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Najib Amhali bekeken en Youp opgenomen! Ik meld me bij dezen droog af. Youp blijft nog even opgeslagen, want twee achter elkaar is me teveel.

@ Jopie: fijn nog even zo'n overgang voordat je weer naar huis gaat.

@ Harjet: gelukkig heb je de schade kunnen beperken. Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen.

Tot morgen en slaap lekker,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, ik zat je bericht een paar keer over te lezen maar weet niet goed hoe te reageren.

Ik kan het me niet voorstellen om mijn kinderen niet elke dag te zien.

Maar ik kan me voorstellen dat als je je zoon 2 uur per 3 weken ziet dat dat heel moeilijk is. Om weer afscheid te nemen. Misschien vervreemden jullie ook van elkaar.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je morgen toch een paar mooie uren hebt met je zoon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
Ik kom me even droog afmelden voor het dagpact, god, wat was het moeilijk, maar ik heb het gered. Ik kon gelukkig met iemand meerijden, dus ben niet blijven slapen.
Nu dus lekker veilig thuis, in m'n eigen bedje, wel hartstikke gaar van zo'n hele dag, maar na een nacht lekker slapen zal dat zeer zeker over zijn en sta ik morgen lekker fris en fruitig zonder kater op! Ben erg blij, pffff!quote>

nou je/jullie had/ hadden even een koppie kunnen doen...het is hier bedat om de hoek!?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Agnieta
Nah..Johan...slaat ook nergens op hoor wat je nu doet.
Dan kan het altijd erger ja, als je dood bent, gaat.

Heb vaak genoeg voor het spoor gestaan, pillen gevreten,
en daarbij hel errugg veel gedronken maar dan nog kan ik dat niet eens maken tegenover mijn zoon.

Dus.

Geeft niet en laat maar,
Misschien verwachtte ik iets van jullie wat niet te verwachten valt.

Lama...quote>

ssstttt....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...