Spring naar bijdragen

zondag 24 febr


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dagpact;

Acer

Albert

Lytse

Jane

miranda!

Will

Tatum

Hier zijn net de eerste vlokjes gesignaleerd. Er ligt nog niets op de weg en niets op de daken. En dat van die gure wind........... ik geloof jullie. Ik blijf vandaag lekker binnen bij de kachel :D

Hier is het koopzondag. Ik ben gisteren al de stad in geweest. Ik ben niet met kleding thuisgekomen, maar wel met wat afslankmiddeltjes. :o

Eerst maar bij mezelf beginnen voordat ik begin te klagen over de mode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal...

Ik werd wakker en dacht huh??? Lijd ik aan wanen of zo het was idd helemaal wit maar het was echt..

Vandaag maar eens een (hopelijk) laatste wandeling maken door de sneeuw en er een nuchtere dag van maken.

Geen twijfel vandaag (misschien maakt het dat ook makkelijker) we gaan er gewoon voor volgens mij als je twijfelt heb je al 80 prct toegegeven om te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Harjet
...
Geen twijfel vandaag (misschien maakt het dat ook makkelijker) we gaan er gewoon voor volgens mij als je twijfelt heb je al 80 prct toegegeven om te drinken.quote>


En dat, beste mensen, is waar het grotendeels om draait. Niks "misschien". Voor wie dat begrepen heeft wordt het allemaal een stuk makkelijker en wordt trek futile.

(verdorie, dát is iets voor mijn onderschrift. Even zien hoe dat ook alweer gaat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hier ook sneeuw, maar hoogstens 2 cm.

@ Wijfie: ik moet het draadje van gisterenavond nog teruglezen, maar ik lees hier dat je naar huis bent gegaan en het droog hebt gehouden!!! Geweldig! :D

Wat zal je trots op jezelf zijn.

Verder heb ik vandaag niet veel te vertellen, dus ik ga maar weer eens wat doen. Vanmiddag weer naar schoonma.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens gisteravond wel 3 films gekeken, ik was helemaal tureluurs en ging pas om 3 uur naar bed omdat de laatste film tot 20 voor 2 duurde.

De film die heel veel indruk op me gemaakt heeft was de duitse film : Das Experiment.

Het ging om een groep studenten, opgedeeld in bewakers en gevangenen. Ze verloren door de machtsverhoudingen alle beschaving en het werd één groot bloedbad met een paar doden.

Dit experiment is echt gebeurd in 1971 maar het werd voortijdig afgebroken toen het uit de hand liep.

Heel eng om te zien als "gewone"mensen de macht krijgen en dan helemaal de controle over zichzelf verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja...daar begint de ontdekkingsreis

Leven saai...tis wat jij er van maakt of gaat maken

Nuchter en wachten.....of

Nuchter en kijken wat het leven nog meer te bieden heeft...

Zoek uit wat het koppie fijn vind...tijd van drank moet opgevuld worden met genoegdoening

De hersentjes moeten weer op een andere manier aan het werk gezet worden

Lijkt me ook niks...stoppen en wachten of er wat gaat gebeuren

Mijn mening hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...