lady jane Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 ha Witje teenslippertjes met gelakte nageltjes charmant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 duhhhh Jane haha Jij ook goeiemorgen. Voor wie ben je aan het bakken? Amsterdammers slapen denk ik nog;) Nah ik ben ff doese, hopelijk heb ik zo antwoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dagpact; Acer Albert Lytse Jane miranda! Will Tatum Hier zijn net de eerste vlokjes gesignaleerd. Er ligt nog niets op de weg en niets op de daken. En dat van die gure wind........... ik geloof jullie. Ik blijf vandaag lekker binnen bij de kachel Hier is het koopzondag. Ik ben gisteren al de stad in geweest. Ik ben niet met kleding thuisgekomen, maar wel met wat afslankmiddeltjes. Eerst maar bij mezelf beginnen voordat ik begin te klagen over de mode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dank je wel "vroege"" amsterdammer voor je antwoord en das wel heel simpel idd, daar heb ik nooit aan gedacht, dank voor je antwoord A3 Ik ben dr weg van! Heb een fijne droge dag allemaal Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dagpact; Acer Albert Lytse Jane miranda! Will Tatum Harjet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goedemorgen allemaal... Ik werd wakker en dacht huh??? Lijd ik aan wanen of zo het was idd helemaal wit maar het was echt.. Vandaag maar eens een (hopelijk) laatste wandeling maken door de sneeuw en er een nuchtere dag van maken. Geen twijfel vandaag (misschien maakt het dat ook makkelijker) we gaan er gewoon voor volgens mij als je twijfelt heb je al 80 prct toegegeven om te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Witte, sorry voor het lange wachten nou ja jij lekker lang kunnen douchen:D volleymaatje die geopereerd is en vandaag voor het eerst weer mee speelt en ja dan krijgt iedereen een plak he ik ook dus:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dagpact; Acer Albert Lytse Jane miranda! Will Tatum Harjet Mark En een fijne zondag iedereen! Hier jammer genoeg geen sneeuw in het Friese land... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: Harjet...Geen twijfel vandaag (misschien maakt het dat ook makkelijker) we gaan er gewoon voor volgens mij als je twijfelt heb je al 80 prct toegegeven om te drinken.quote> En dat, beste mensen, is waar het grotendeels om draait. Niks "misschien". Voor wie dat begrepen heeft wordt het allemaal een stuk makkelijker en wordt trek futile.(verdorie, dát is iets voor mijn onderschrift. Even zien hoe dat ook alweer gaat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 That's the spirit Dylan! Hier ook nog een wondermooie witte wereld, het zal wel de laatste keer zijn deze winter. Bambu koffietje erbij en nou Jane, zo'n lekkere plak dadelcake klinkt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Wijffie, goed gedaan gisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goede morgen allen lekker lang in bed gebleven, zit nu dus aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Beetje bijgekomen AR? Hier, neem een lekkere plak versgebakken cake van Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goedemorgen allemaal, Hier ook sneeuw, maar hoogstens 2 cm. @ Wijfie: ik moet het draadje van gisterenavond nog teruglezen, maar ik lees hier dat je naar huis bent gegaan en het droog hebt gehouden!!! Geweldig! Wat zal je trots op jezelf zijn. Verder heb ik vandaag niet veel te vertellen, dus ik ga maar weer eens wat doen. Vanmiddag weer naar schoonma. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goedemorgen AR. Eens uitslapen is toch ook lekker! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Wijfie, afgezien van de pech dat je verwarming het niet doet, wat zal je je goed voelen over jezelf. Je hebt het gisteren goed gedaan! Nu echt weg! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goeiemiddag allemaal, Hier in het westen, is het ook beginnen te sneeuwen. Bah ik ben die kou ook wel zat nu. Maar gelukkig snort mijn verwarming lekker. Erg hé Wijfie als dat ding dan kapot is? laat je niet gek maken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 hiep hiep hoera voor de monteur van Wijfie, voor de monteur nog eenmaal troelala,troelala:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik heb trouwens gisteravond wel 3 films gekeken, ik was helemaal tureluurs en ging pas om 3 uur naar bed omdat de laatste film tot 20 voor 2 duurde. De film die heel veel indruk op me gemaakt heeft was de duitse film : Das Experiment. Het ging om een groep studenten, opgedeeld in bewakers en gevangenen. Ze verloren door de machtsverhoudingen alle beschaving en het werd één groot bloedbad met een paar doden. Dit experiment is echt gebeurd in 1971 maar het werd voortijdig afgebroken toen het uit de hand liep. Heel eng om te zien als "gewone"mensen de macht krijgen en dan helemaal de controle over zichzelf verliezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Zie net bij de ingelogden dat ik hier nu de macht heb! Kan ook wel eens heel gevaarlijk worden, niemand die mij af kan remmen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Waarom wordt het dan later zo veel moeilijker denk je? Vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ietje, Dat is vaak zo met die eerste weken, de euforie dat het lukt is dan groot. later als het niet drinken gewoon wordt, is het een stuk lastiger. Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar heb het hier al vaak voorbij zien komen. Was bij mij wel het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Misschien omdat het saai, gewoon, normaal is geworden ofzo Dylan? Ik weet het ook niet precies, de menselijke geest zit raar in mekaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dat laatste is zeker waar kunsie, maar in dit geval heb ik niet die ervaring. Bovendien, na wat beter lezen zie ik iets van "ruimte geven" en morgen pas dagpact ? Tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 En ja...daar begint de ontdekkingsreis Leven saai...tis wat jij er van maakt of gaat maken Nuchter en wachten.....of Nuchter en kijken wat het leven nog meer te bieden heeft... Zoek uit wat het koppie fijn vind...tijd van drank moet opgevuld worden met genoegdoening De hersentjes moeten weer op een andere manier aan het werk gezet worden Lijkt me ook niks...stoppen en wachten of er wat gaat gebeuren Mijn mening hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden