Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 februari 2013

rip Queenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heee Bako sé, hoe is' kerel ??

Kom maar gauw wat meer terug, dan ben je alvast wat mibder eenzaam hé. Veel zielsverwanten hier. Hoop dat je gezondheid wat stabiliseert en veel beterschap

Tja Kothje, we modderen al een tijdje aan, maar elke keer dat ik de knoop wil doorhakken, krijg ik het niet over mijn lippen en krijg ik weer zo'n medelijden. Nu ben ik echt teneinde, hoe lief ze ook is !

En "dierf" is een antwerps dialecht van de verleden tijd van durven :D

Controle dokter juist geweest, met vlag en vaandel doorstaan ;)

Idd Kate, ze verdiend beter dan dit, maar het drama ...... ze kan lelijk doen zenne. It's for the best, i think :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Het is geen relatie tussen twee mensen M/V zo. Maar een ik op mijn hoogte heb medelijden met jou op jouw diepte en daarom mag je mijn sokken wel wassen... in stand houden.

quote>

Voor de andere kant geldt hetzelfde.. een relatie in stand houden door zelfmedelijden: ik, op mijn diepte, in mijn ellende, eis jouw medelijden en begrip. In beide gevallen is er geen sprake van gelijkwaardigheid, maar van óf alleen geven óf alleen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, dit draadje is al zo'n eigen leven gaan leiden dat ik het gevoel heb in te breken als nieuweling. Toch wil ik het dagelijkse draadje ook gaan gebruiken, maar ik moet nog even een manier zien te vinden hoe en wat ik wil ermee. Ik denk toch echt als steun op momenten dat ik het moeilijk heb maar ik moet nog gaan durven zeg maar. groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom heb ik mijn eerste man laten gaan. Hij hield mij in stand, en ik kon er niet meer tegen.

Zag hem steeds ongelukkiger worden. Ik heb de sprong gewaagd, en verrassing: niet alleen

hij vond een leuke vrouw, maar ook ik werd gelukkiger.

Op het cruciale moment vroeg ik hem, of hij een toekomst met mij zag.

Hij antwoorde: ik word niet gelukkig, maar ook niet ongelukkig met jou.

Daar deed ik het niet voor.

Ben bij hem weggegaan, en na veel vallen en opstaan toch een eigen leven

opgebouwd. Ik heb geleerd dat IK eerst kom, en dan pas de rest.

Ik heb nog steeds moeite met het leven, maar mijn huidige man hoeft

dat niet voor mij uit te zoeken, dat doe ik zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Akelei: helaas ik ben dit afgelopen jaar 8 kilo aangekomen. En dat alleen omdat ik

snoep en snoep en snoep eet. Ik hoop ook dat nog eens te tackelen!

Ik dronk zo'n anderhalve liter wijn per dag, het is duidelijk dat ik nu meer

aan calorieën binnen krijg.

Ik eet nu beter, jaar geleden at ik bijna niks, buiten de wijn inname.

Ik had allerlei vitamine tekorten, nu niet meer.

Ik houd me voor dat ik geduld moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nou, ik voel me wel gezonder, dat is fijn. Maar ik ben nog niet toe aan snoep-vermindering ,

ik doe hartstikke mijn best om mijn leven weer vorm te geven, en vaak is het nog chaos

in mijn hoofd. Als ik dan een zak (!) chocolade toffees op eet, voel ik de rush, en word ik

kalmer. Raar, hoe een mens in elkaar steekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, je laat het klinken of ik van haar aan het profiteren ben, en zo is het helemaal niet. Ik voel me er heel ongemakkelijk bij. Wens alleen maar het beste voor haar, maar ik kan haar niet geven wat ze wil en dat vind ik verschrikkelijk erg, want ze verdient beter.

Moest ik niet beter weten, dan zou ik erop beginnen drinken. Maar dit is helemaal geen oplossing :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Vandaag weer een normale dag gehad: eerst naar de fysiotherapeut en daarna naar bed. Nu gaat het weer.

Zie voor Gula het "wie is wie" draadje.

Will: Bako is een lieve dame.:D

Je hangt erg tegen je beslissing aan, lees ik. Zij wil je niet kwijt, dus op het moment dat ze dat voelt aankomen doet ze nog meer haar best om je vast te houden. Je kunt geen omelet maken zonder de eieren te breken! Diep nadenken en dan doen wat je moet doen! Dat lijkt me het enige dat erop zit (niet dat dat gemakkelijk is)! Sterkte.

@ Mark: ik denk aan je! Tot vanavond of in het weekend.

@ MarQ: van harte gefeliciteerd met je eerste droge verjaardag.

:rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon::rose::light::moon:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Khalida: je hebt de huiskamer gevonden. Prima! Sommige mensen zijn al heel lang op het forum en anderen net pas, maar de huiskamer is voor iedereen. Als je iets niet snapt vraag het dan gewoon! Wij zijn ook allemaal nieuw geweest.

Ik wens je een goede, droge dag toe.

Nu journaal en eten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: tuvalu1958
Ja nou, ik voel me wel gezonder, dat is fijn. Maar ik ben nog niet toe aan snoep-vermindering ,
ik doe hartstikke mijn best om mijn leven weer vorm te geven, en vaak is het nog chaos
in mijn hoofd. Als ik dan een zak (!) chocolade toffees op eet, voel ik de rush, en word ik
kalmer. Raar, hoe een mens in elkaar steekt.
quote>

Tuvalu,

Mijn ervaring is, dat je het niet drinken, nooit moet vervangen door iets anders wat verslavend werkt, en je dus een soort kick geeft.
Herinner me, dat ik vroeger soms 5 cornettos achter elkaar opat,
Gaf ook een soort voldaan gevoel (soort rush).
Er is ooit een draadje gemaakt, met de relatie tussen suikers, en de aanmaak van (een beetje) alcohol in je lichaam, waardoor je ontspannender en relaxter wordt.
Maar zo blijf je de graving in stand houden.
Suikers, maken bovendien erg moe.
Valt ook allemaal niet mee he!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Jopie,

Ja, gelukkig heb ik al weer een maand of twee, genoeg werk in de thuiszorg.

Heb nu voor twee dagen, drie adressen, waarvan 2 keer bij dezelfde.

Leuk, dat je dat nog weet.

Bollie,

Ik heb nauwelijks zon gezien vandaag helaas.

Jij woont vast in een beter gebied:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...