Spring naar bijdragen

vrijdag 1 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

'k Heb me de laatste dagen nogal misdragen qua veel op de zetel liggen en niks doen. Vanmorgen uitte zich dat in: oh ik lag nog op de bank, en ploink, Loca vond dat ik daar al te lang lag.

Effe de pijn in mijn spieren laten gewennen, en dan zal 'k dat balletje maar eens wegwerpen.

Iemand zin om mij van koffie te voorzien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen luitjes.

Hier een heerlijk lange nacht achter de rug en klaar voor de laatste dag naar het werk deze week.

Ik heb inmiddel even een grote pot koffie en een grote pot thee gezet, zelf even inschenken maar.

Jen... had jij niet twee honden?

Wat denk je ervan om straks als het licht is eens een heerlijke lange wandeling met ze te gaan maken?

Dat geeft een hele hoop energie hoor.

Met een half uurtje is het denk ik wel gedaan met het duister :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee wat leuk dat er hier zo vroeg al een aantal mensen zijn. Ik ben hier nieuw (2e dag) maar denk hier veel steun te kunnen vinden.

Ik sta altijd om 06.00 uur op. Maakt ontbijtje en lunch voor mannetje. Hij is nu weg en ik ga zometeen ook lekker douchen en dan de hele ochtend werken.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Suzie, welkom! Ik probeer elke dag om half zeven op te staan, maar dat lukt niet altijd. (Ik werk halftijds, en doe dus ook halftijds mijn zin). Vanmorgen was het dus half zes, dankzij mijn jongste hond die op mijn buik kwam springen.

Meestal vind je om dit uur wel mensen wakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ontvang elke dag via de mail een "dagelijkse gedachte". Met elke dag een moment van bezinning, werk je mee aan een betere wereld voor jezelf en voor anderen.

Sommigen zijn leuk om hier te delen.

Hieronder staat de 'dagelijkse gedachte' van vrijdag 1 maart (Complimentendag)

Als mensen elkaar niet zouden complimenteren, zou er weinig maatschappij zijn.

Ik heb meteen een goed voornemen gemaakt: ik ga vandaag veel complimentjes uitdelen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Suzie.... dan ben je hartstikke goed bezig meid ;):present:...

En nu moet ik er gelijk weer vandoor, internet lag er net uit hier...

en nu het het weer doet is het tijd om naar het werk te gaan.

Luitjes, maak er een mooie dag van.

Laterrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :D

Tjee, het is vanavond al weer weekend. Dat is het prettigste van langdurig niet-drinken: het lijkt wel of de tijd "2 dagen werken" steeds korter wordt.

Dat gevoel klopt natuurlijk wel: toen ik zwaar onder invloed van alcohol was was ik het grootste gedeelte van het weekend knock-out of had ik een kater. En de "wachttijd" overdag om 's-avonds weer legaal te kunnen drinken duurde in mijn gevoel veeeeel langer. Zeker op werk.

Dit is wel een hele grote winst.

Albert, kom jij vanavond ook op ons weekendpactdraadje? Ik zal hem al voor je naar boven schuiven. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen ligt al drie dagen in bed en is met tussenpozen wakker. Om mensen welkom te heten en uit te zwaaien.

Moe, jane, moe. Nog net puf om dit forum te volgen en naar het lief te zwaaien. "Dag dag lief, werk ze."

Oh en het proces De Gelder volg ik ook. Ongezonde nieuwsgierigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Jen,

Tsja, het is vandaag 'Complimentendag', dus ik zou die kaart zeker gebruiken voor iemand die dat verdient (bv. iemand die je dierbaar is / die je steunt / die iets aardigs doet). Er is vast wel iemand die vandaag zo'n lieve kaart verdient.

Of misschien zijn er hier op het forum wel een paar mensen waar jij heel veel steun aan hebt ..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

complimentendag op 1 maart?

dit was de verjaardag van mijn moeder

van wie ik geloof ik nooit een kompliment heb gehad, ha ha.

Frummers die vandaag hier lezen:

de hartelijke komplimenten

dat jullie jezelf het waard vinden om hier steun te zoeken

en te brengen om aan elkaar te groeien in het adb worden, ....

en blijven:musicnote::heart::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...