Spring naar bijdragen

zondag 3 maart


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 323
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal.

Ik ruik iets op het forum wat ik al een eerder heb geroken.

Het ruikt alsof er ergens door een clubje bespoken wordt: wij kunnen het beter..

Dat blijf ik een vreemd geurtje vinden, als jezelf ook hier begonnen bent.

Nou in ieder geval is dit forum niet verandert hoor.

Blijf maar lekker schrijven hier hoor nieuwkomers. Echte steun zit m in de nieuwkomers juist, die houden het forum levendig.

Ik vind t prachtig om te lezen hoe jullie allemaal Dune ondersteunen

in dr moeilijke tocht. (ook goed van jou Han)

Dat is de kracht van dit forum en als het uit de hand loopt dan zijn onze

moederators er ook altijd nog.

En voor iedereen die dramatisch afscheid van het forum aan het nemen is, of zichzelf andere forumtijden aan het aanmeten is:

Het fenijn zit m in de eerste, wherever you may go.

De gouden regel blijft overal het zelfde: de eerste laten staan.

Dat gun ik jullie allemaal

So long makkers van toen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie s'middags allemaal,

Ben wakker geworden met een fikse kater en heb na gedacht over AdB.

Voor mijn gevoel levert deze site mij geen bijdrage in het beheersen van mijn alcohol probleem. Ik heb me een maand geleden aangesloten maar ik verneem op de site teveel negatieve motivaties. Je kunt je er ook teveel mee bezig houden daarom neem ik afstand.

Dit is niet om de site af te kraken en ik hoop dat er gebruikers zijn die hier wel baat bij hebben!

Met vriendelijke groet Taurus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rosa45
Madeleine, ik voel me ook aangesproken. Ik probeerde het gisteravond juist weer mogelijk te maken dat mensen die het moeilijk hadden durfden in te loggen.
Voortaan blijf ik ook maar weg 's avonds.quote>


So do I.... Dacht er goed aan te doen om te reageren op een stelling van ene.. maar dat is juist de val om het draadje in de avond zijn kant op te trekken en in een flamewar te belanden...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk hebben we er baat bij Taurus ook jij. Zeker omdat je nog niet adb. bent. Waarom niet proberen om je alleen te richten op de berichten die jou helpen, en de rest te laten voor wat het is.

Het zou erg jammer zijn als je je laat beinvloeden door neg. berichten terwijl dat misschien juist een leerpunt is voor je. Kom op joh, doorzetten en niet vluchten. Dat hebben we nl. altijd gedaan.;)

Morninkjes Witje.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel mensen kennen het gevoel wat jij

nu hebt mbt het forum Dune

Zoek van alle raadgevingen die je gekregen hebt

voor jou de beste uit en je zal weer een stapje

verder komen.

Suc6 ermee!!

En Tarus

Succes je met je stoppogingen en echt als je niet drinkt, dan helpt t forum

Hee tante bol:heart:

Ik moet er weer van tussen.

Heb een goeie fijne droge dag laterzzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Gisterenavond ben ik weggegaan. Ik reageer ook op de mensen die het nodig hebben en met wie ik regelmatig contact heb (HTS en Taurus, dat geldt ook voor jullie). Het is jammer allemaal.

Uit het verleden heb ik geleerd dat het na een tijdje weer afzakt, dus daar hoop ik nu ook op.

@ AR: ben jij later nog op de dagdraad gekomen, toen ik al weg was, of helemaal niet?

Ik heb je op het dagpact gezet, maar wist niet of ik er goed aan had gedaan.

@ Dune: probeer het een tijdje helemaal droog te houden. Bij mij nam dat druk weg, misschien bij jou ook?

@ Bollie: ik schaar me helemaal achter jouw bericht! Er zijn hier een paar oude getrouwen, zoals Lenie, Jane en jij die constante positieve factoren zijn (al wie ik vergeten heb sorry daarvoor). We steunen de nieuwelingen en hopen dat ze er wat aan hebben!

Allemaal een zonnige dag toegewenst.

Lytse.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: hottentottensoldaten
Hoi Rickert,flaming is niet logisch verklaarbaar las ik net.

Gun iemand met minder verstandelijke vermogens zijn pleziertje.

Negeren en niet reageren is het enige wat werkt,podium onder de kont vandaan trekken.
quote>


100% waar en mee eensch. Nu terug naar nec-feyenoord, plezier zonder verstandelijke vermogens aan te hoeven spreken;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek hé Wijfie we weten het allemaal zo goed, maar zodra we dat stemmetje weer horen, geloven we dat weer. Ik herken het wel.

Alleen nu ik echt weet dat dat stemmetje ook een gedeelte is dat zich in mijn hoofd afspeelt en ik daar zelf de regie over heb, weet ik ook dat ik dat stemmetje niet moet geloven en uit kan bannen uit mijn gedachte.

En kijk maar eens wat je in korte tijd toch bereikt heb. Dat moet je zeker niet weggooien, dat is ook iets wat je zelf gedaan hebt.

Goeie middag Iet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allen,

Wijfie, dat had ik geschreven en bij mij is het precies zo gegaan als bij jouw.

Ik heb hier afgesloten en zou gaan eten omdat ik zo'n leeg gevoel had maar ben regelrecht naar de buurman gegaan en heb weer gedronken. Ook omdat ik zelf had geschreven dat het zo goed was van mezelf dat ik nog "maar " 4 keer per maand dronk.

Ik dacht ook; het kan vandaag dus wel weer!

En ik wil ook bij de stoppers horen, heel graag zelfs.

Dus gister weer gestopt (had ook helemaal geen trek) en vandaag neem ik de eerste ook niet!

Fijne dag allemaal en sterkte lieve mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij trekt het nu ook even. Het lijkt zo dichtbij: naar de stad gaan.

Op de een of andere manier kan ik niet goed tegen een geregeld leven. Ik wordt daar heel erg onrustig van. Juist als het moeilijk wordt dan heb ik weer iets om me op te richten. om iets te regelen en voor elkaar te krijgen.

Maar ik ga niet naar de stad. Als ik daar wel heen ga, dan ga ik juist voor de alcohol. Dat weet ik nu al. En ik heb veel te winnen en nog veel meer te verliezen. Dat heb ik wel geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben nog maar een paar dagen op dit forum en verwachtte hier veel steun te krijgen, maar toen ik gisteravond inlogde schrok ik toch wel even van alle negatieve en onplezierige berichten.

Lieve mensen! Daarmee helpen we elkaar niet! En dat terwijl we allemaal in hetzelfde schuitje zitten en hier allemaal om min of meer dezelfde reden zijn.

Ik lees nog een tijdje mee en hoop dat de goed bedoelde berichten de overhand gaan krijgen zodat we allemaal -zonder vervelende opmerkingen- de steun kunnen zoeken die we regelmatig zo hard nodig hebben.

Een fijne zondag verder:heart:

Suzie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat degene die nu trek hebben, toch zo sterk blijven om niet te gaan drinken. Kijk eens wat je voor die alc. terug krijgt, een hoop schuldgevoelens, een vette kater zowel geest. als lichamelijk, je hebt weer verloren van die drank, je gaat je zwak voelen, geen zin om de dag daarna dingen te gaan doen, algeh. verwaarlozing die dag, en het gevoel hebben dat je weer terug bij af bent. Het opnieuw starten. En dat voor een paar uurtjes schijnplezier of rust in je hoofd. Bah nee niet doen mensen.

Suzie dat neg. zal altijd wel zo blijven hoor, ik heb dit al net zo lang mee gemaakt als dat ik op het forum ben. Maar de kunst is om toch je eigen weg hierin te volgen en je niet mee laten slepen door dat neg. En dat kan je, oefening baart kunst.

Niet reageren dan krijg je ook niet het gevoel dat je er bij betrokken bent.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...