Spring naar bijdragen

dinsdag 5 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Man net weg naar z'n werk en ik zit aan m'n eerste bakje koffie.

Vandaag wordt een lastige dag voor me. Ik ben vandaag hele dag alleen thuis. Dat was altijd mijn valkuil. De momenten dat ik alleen thuis was en niet hoefde te werken. Gisteren ging goed omdat ik m'n agenda de hele dag propvol had gepland met afspraken (voor m'n werk). Heb wel expres voor vanmiddag afspraak gemaakt bij de tandarts ........ kan ik in elk geval voor die tijd niets drinken!

En het wordt vandaag lekker weer, dus ik ga maar lekker naar buiten, boodschappen doen, bij ma op koffie, enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes.

Dag twee van deze werkweek.

Zie dat dat koffie al klaar staat, lekker Adrie.

Zal nog even een grote pot thee er bij zetten voor de liefhebbers.

Suzie.... tijd vóór de tandarts is dus geen probleem, je kunt daar niet met een enorme dranklucht aankomen.... en daarna alle winkels in de buurt bekijken, zowel binnen als buiten kant? ... Aansluitend een fikse wandeling in de zon... en dan ben je al weer een heel eind toch?

Gaat vast lukken, niet twijfelen aan jezelf hoor, plan maken en je daar aan houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yvonne,

Ja, ik heb al een lijst met dingen die ik vandaag allemaal moet doen. Zal tijd tekort komen als ik mijn lijstje wil afwerken, maar dat is goed voor me.

Vorige week dinsdag was ook zo'n vrije dag en toen verheugde ik me op een dagje vrij zodat ik lekker kon drinken............. Ik heb toen inderdaad veel gedronken en me woensdag hier aangemeld. Sinds vorige week woensdag gaat het al goed!! Maar vandaag is dus weer m'n vrije dag! Ik hoop dat ik vandaag sterk genoeg ben om de wijn te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suzie, vandaag dus een week op de goede weg dan he? Hartstikke goed hoor.

:present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present:

pfff, vervelend Jen, hoop dat het snel overgaat hoor.

Mensen, ik moet er vandoor. Allemaal een fijne dag.

Laterrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik mij afvraag, Jen: griep heeft pas geleden geheerst. Een week terug waren daar 3 collega's ziek van. Zou dat het niet kunnen zijn?

Goedemorgen iedereen. Als ik jullie zo hoor ben ik blij dat ik weer gewoon aan het werk kan.

Zal ik trouwens vanmiddag een pot hoofdpijnpillen meenemen voor de nachtbrakersgroep?

Nou een :sun: voor iedereen en sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...