Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nee, anders zouden anderen ook gewoon op je profiel kunnen komen. Da ken toch nie gekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ja meid, je hebt gelijk, maar daar denk ik niet zo bij na. Nu we het er over hebben, is het wel logisch ja:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goedemiddag lieve frummers, Wat een weertje he, Opeens helemaal niet erg om naar werk te fietsen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik sluit me aan bij de anderen: Niet wegblijven Akelei. Ik heb het baclofendraadje niet gelezen dus weet niet waar het over gaat. Maar zo te lezen ben je nu, terecht, heel boos op bb. Laat het even bezinken en kom hier alsjeblieft weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Spannend, al die sterretjes, Wat zou er gestaan hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: wijfieAkelei: niet wegblijven daarvoor. Heb het gelezen ***Kan het me overigens wel voorstellen hoor, had gisteren nog zoiets, was ik ook boos over, maar ik blijf er niet meer voor weg, er zijn nog zoveel andere positieve personen op het forum die het wel goed met je menen....quote> En zo is het maar net Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik ga ff koken. Maccaroni met gehaktsaus. mmmmmmmmmm En.....veel verse groenten. Tot straks Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Lekker Jootje, hier, knolselderij,aardappelpuree en falafel (kikkererwtenballetjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Lijkt me intensief Jopie, zo'n curcus. En..heb je er wat aan gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 oh, cursus is met een s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik ga zo boerenkool eten. Dat is dan weer wat gek gepland, maar door de verhuizing was ik die helemaal vergeten te oogsten en nu moet ie dus maar op. Vandaar. Vanavond is het precies twee jaar geleden dat ik me bezopen heb. Dat was ook zo'n mooie dag. Lekker in mijn ouwe huis toen nog rigoureus de tuin gesnoeid, bomen gekortwiekt enzo. Een hele leuke dag. Met zijn allen 's avonds gegeten en ja dan na het werk natuurlijk een biertje enzo. En dan zou de dag nu (als ik geen bier drink) klaar zijn. Mooi geweest. Tevreden. Maar nee ik was nog niet klaar. Kwart voor tien nog net de supermarkt gehaald en even ingeslagen voor de nacht. Beetje dronken hier kletsen. Tot ook dat niet meer ging. En toen nog een paar uurtjes. Tot ik lam genoeg was om te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Er is nog geen uitsluitsel, of althans ik weet dat niet, over mijn werk, of het bedrijf faillissement gaat aanvragen. Misschien weet ik morgen weer. Mijn collega denkt dat we op zoek moeten, allemaal, naar een andere baan. (mijn leidinggevende wil dat ik blijf, met minder uren, dat vind ik prima) In ieder geval, morgen heb ik nog werk. En dat was twee jaar terug ook wel anders. Ik had mijn werk als zelfstandige aardig verkloot. En nog wel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Aak ... je gaat toch niet voor één iemand weg?! Ik vind het jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Geen wonder, dat je leeg en moe ben Jopie, Lekker uitrusten vanavond dan maar. Heftig hoor, zo'n training! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goeie avond frummels, ik ben weer thuis. Vandaag niet veel te doen gehad een paar ritjes maar. Dan is het lekker in de ambulance in de zon zeg. Verder ga ik morgen niet werken en wil de tuin in hier. Merk toch dat het bericht van mijn zwager, me erg geraakt heeft. Dat kost een hoop energie dus doe ik het morgen in m'n eigen tempo, lekker rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Morgen pas hè wijffie, vanavond herdenk ik, morgen is het feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hoi allemaal, Yajala gecondoleerd en sterkte @ Travel: Gewoon ziek is het van mij, om maar achter elkaar die glazen vol te gooien. Dat is bij ons allen zo denk ik, zeker bij mij Madeleine, gewoon ontgroenen volgende week is volgende week weer en na sneeuw is het toch niet ineens weer groen? Kate ik hoorde ook ergens bij het nieuws dat we volgende week weer sneeuw krijgen Originally posted by: rapilosSpannend, al die sterretjes, Wat zou er gestaan hebben?quote> geen idee Rapilos maar ik vind het nooit leuk Jaap gefeliciteerd met je 2 jaar :light::light: :light::light: :light::light: Akelei:heart: het ga je goed vrouw hou vol hoor Ik ben vandaag weer de hele dag buiten aan het werk geweest, best wel eer van m`n werk gehad vandaag. Nu even naar de winkel en dan blijf ik maar effe weer hangen hier hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nou, dat wordt dan spannend Jaap, wel of geen faissement. Onzekere tijden zijn het nu. ook mijn zoon heeft vorige week te horen gekregen, of hij niet voor minder salaris wilde gaan werken. Het is een klein bedrijf, en de aannemer moet al onder de kostprijs werken. Hij zit in de bouw. Zware tijden zijn het, dat is zeker. Alvast gefeliciteerd met je 2 jaar droog morgen. (Morgen, geen tijd om je te feliciteren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Jaap morgen. Je hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 :):):):):):):) Spannend, al die sterretjes, Wat zou er gestaan hebben? :):):):):):):) Gewijzigd: 05-03-2013 op 18.12 door Alcoholdebaas Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Fijne avond allen. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik zit ook bij een aannemer. De bouw vangt de klappen van de crisis wel op. En als ik heel eerlijk ben ben ik nog al somber over de toekomst voor de sector. In ieder geval, het wordt niet meer wat het was. Kantoren zijn klaar, Vinex is klaar, eigenlijk zijn er te veel gebouwen. Er zijn alleen te weinig betaalbare woningen, mede omdat de hypotheekrenteaftrek de prijzen heeft opgedreven. Ik denk dat de prijzen nog 25% gaan dalen en daarna krijgen we nog eens inflatie. En dan zijn we 5 jaar verder, minimaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nou Jaap dan hoop ik dat je vannacht een oog dicht kan doen zeg, met al die spanningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: Soothe:):):):):):):)Spannend, al die sterretjes, Wat zou er gestaan hebben?:):):):):):):)Gewijzigd: 05-03-2013 op 18.12 door Alcoholdebaas Moderatorquote> Hoi Soothe,Nou, jij maakt mij ook niets wijzer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Jaap, ik hoop zo wie zo, dat je je baan kunt houden. Mijn zoon, is daar in elk geval niet zeker meer van. Wil zich misschien laten omscholen, tot een meer technisch beroep. Valt allemaal niet mee, met een hypotheek en kindertjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden