Spring naar bijdragen

Donderdag 7 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiemorgen mensen,

half bijgelezen nog maar, maar

moet zo naar schrijfcursus.

Mark; je laat het he!

zowel het drinken als het touw

zijn beiden nu niet voor jou:heart:

Ik zie het als de ultieme test

kies voor jezelf en schijt aan de rest.

Je kunt dit Mark

ik geloof in je en meer mensen hier:rose:

heb een goede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jane4


Mark; je laat het he!
zowel het drinken als het touw
zijn beiden nu niet voor jou:heart:
Ik zie het als de ultieme test
kies voor jezelf en schijt aan de rest.
Je kunt dit Mark
ik geloof in je en meer mensen hier:rose:

heb een goede dag!quote>


Ga ik doen, aan mezelf denken. Heb een ruimte te huur gezien en ga er zo heen om te kijken. Frisse herstart, daar ben ik aan toe :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers

Suzie, mooie tekst van dagelijkse gedachten, heel herkenbaar voor mij ;)

Bolletje, ik leef met je mee en zie weer eens hoe sterk jij wel kan zijn :present:

Mark, pfieuww, man man man, wat een mens lijden kan. Hoop dat je ook hierdoor geraakt, misschien met de tip van Han ??

Mooi dat je uw gedachte kan verzetten nu met die nieuwe ruimte, plek voor iets nieuws. Veel KMW man !!

Jopie, een beetje tandarts angst ?? Ik val gewoonlijk altijd bijna in slaap op die man zijn stoel :D

Hier zijn ze eindelijk aan de veranda begonnen en ik sta stijf van de stress. Weet niet goed waarom, maar ik bedenkt dikwijls dat ik hier de fout van mijn leven mee heb gemaakt. Geen prettig gevoel !! :huh:

Verstand op nul dus en ondergaan

En voor truitje :present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B):present::heart::musicnote::rose::P;):sun:B)

En al het beste van de hele wereld voor jou ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gedroomd dat ik een ban had op dit forum.

Dit gaat toch wel lichtelijk te ver. Dat een mens drankdromen heeft, ok, maar adb-forum-dromen?

- draait zich nog eens om. Misschein dat ze dan over een knappe langharige adb'er die op bezoek komt droomt -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
kappers en tandartsen....
kappers kan ik ontwijken, ik knip mezelf
quote>


Haha Jopie.. hier net zo. Kappers vormen een soort van jeugdtrauma.. moest altijd van m'n vader vooral. Ik zag en zie een kapper als iemand die inbreuk pleegt op m'n privacy... Nu laat ik m'n haar al jaren gewoon groeien. Eén keer per jaar knipt mijn vrouw de onderkant recht, that's all. En tandartsen, nou ja, die zijn meer een noodzakelijk kwaad. Als ik zie wat voor problemen mensen met een kunstgebit kunnen hebben, ben ik blij dat ik m'n (niet fraaie) eigen tanden en kiezen nog heb en dat wil ik zo lang mogelijk toch wel zo houden.. tandartsbezoek is tegenwoordig een mooie oefening in ademhalingsconcentratie en loslaten(van pijn).. 't mooie is dat 't nog werkt ook. 'k Ben in elk geval niet bang meer voor de tandarts, maar zie nog steeds liever geen kapper aan m'n hoofd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truitje een fijne en droge dag gewenst! :musicnote::present::rose:

Madeleine, wou nog iets tegen je zeggen. Als ik het goed heb vroeg je naar middeltjes die de weerstand versterken. En raadde men echinaforce aan. Als je refusal slikt kun je beter voor de tabletvorm kiezen dan de druppels. In de druppels zit alcohol, net als in veel andere homeopatische middelen in druppelvorm. Dat kan voor klachten zorgen met refusal. Bovendien ervaren sommigen een trigger als ze alcohol binnenkrijgen, ook als het heel weinig is.

Mark sterkte en houd moed :present::heart:

Jen, werkgevers moeten in Nederland zelf het loon doorbetalen bij ziekte en zijn zelf verantwoordelijk voor de reintegratiebegeleiding. De meesten hebben dat uitbesteed bij een bedrijfsarts. Werkgevers mogen daarbij zelf bepalen hoe hun ziektebeleid is. Sommigen zijn daar heel streng in, anderen wat minder. Of laten het van de situatie afhangen.

Johan, ik ken mensen die bij het UWV werken. Ook zij zijn de dupe van bezuinigingen, reorganisaties en ontslagronden. De werkdruk is er al jarenlang hoog enook die mensen worden overspannen en kriegelig. Het blijft natuurlijk ook mensenwerk, afhankelijk van wie je treft. Ik wou dit toch even nuanceren.

Zelf mag ik van mijn manager even nadenken of ik een klus erbij wil. Nu loopt het werk de laatste tijd bij mij iets terug, eigenlijk is het weer wat normaler. Maar toch ook fijn dat er nog werk genoeg is en ik niet zonder kom te zitten of zelf hoef te leuren om opdrachten. Dus ik heb nu eerst nog maar even een lekker lang weekend ingelast om te relaxen :)

Bolletje :heart:

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
Originally posted by: will
Jopie, een beetje tandarts angst ?? Ik val gewoonlijk altijd bijna in slaap op die man zijn stoel :D
quote>


nou euh, ikke niet hoor
dat ruisen van haar kleren achter mij
haar buik tegen mijn hoofd
haar borsten zowat boven mijn gezicht.

quote>


Klinkt als een erg leuke tandiste jij hebt :D

Spijtig dat het zo ver is voor mij ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kate,

De veranda betekend twee kinderkamers, en daar het rammelt langs alle kanten in mijn relatie krijg ik het gevoel dat ik dit allemaal aan het bouwen ben voor niets eigenlijk. De gedachte drukt op mijn borst gewoon. Ik krijg er vapeurkens van :huh:

Troost is dat het altijd wel een meerwaarde zal zijn aan mijn appartement, maar toch .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...