Jootje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 ;)AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Heel goed AR: geen drank in huis en niet gaan halen! Gemberthee is ook heel lekker. Ik ben wel jaloers dat jij er 's nachts niet uit hoeft! Ik wel. Jootje: toen ik in een depressie zat was koken ook een uitlaatklep voor mij. Het hoeft helemaal niet duur te zijn. Ik maak nog altijd zelf soep, draadjesvlees en andere tijdrovende dingen. Ik heb wel het geluk dat we een vriezer hebben, dus ik maak een grote pan vol en vries dan porties in. Prima voor de dagen dat ik me minder voel of weinig tijd heb. Idee? Nu ga ik ook aan de slag in de keuken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 tot vanavond Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Lytse ik ga niet halen, woon momenteel niet alleen en diegene haalt drank en er iets van zeggen heeft geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 DAGPACT: RL Mark. Miranda Dune Travel Tatum Acer Albert Lytse Jootje Lydia Gunn Hoi mensen. Weet iemand hoe je Neo Geo roms moet afspelen op Mame? 'k krijg 't maar niet aan de praat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hoi Gunn, En sorry Gunn ik weet niet eens waar je het over hebt laat staan dat ik kan helpen Anders had ik je geholpen, maar ja daar heb je nu niks aan natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Welkom Tesz74 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Beter Wijfie, Gelukkig heb ik `s morgens nog nooit gedronken Gisterenavond was moeilijk voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik dronk soms al om 6 uur in de ochtend, zodra ik wakker was. Gekkigheid! Nu twee dagen door de mand gevallen, om 12 uur in de middag al begonnen. Dat niet meer! Nu dag 2 droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Wat blijft dat toch hardnekkig Wijfie. Ja t'is weer weekend. Gek hé dat dat toch zo werkt. Hopelijk blijf je sterk. Moet je morgen spelen? R.L. hartstikke goed, 2 dagen droog. Volhouden hé? Ap das niet makkelijk als er iemand in huis wel drank haalt. sterkte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hoi Lies Heb je nog even geslapen vandaag? triathlon ging wel goed geloof ik hè In 2009 toen ik stopte sliep ik de eerste 3 maanden gewoon niet of nauwelijks. Dat was wel afzien, maar heb het volgehouden omdat ik iedere morgen niet zo brak opstond als met een slok op. Hoe voelde jij je vanmorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Nou inderdaad wat een leven Wijfie. Ik zie het nu hier in huis gebeuren, het is om te janken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Dank je Bol, andere inkijk voor mij maar ik ga deze keer écht voor het jaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik weet niet of je veel van dieren houdt en of ze bij jou in de buurt een dierenamb. hebben maar wij komen de weekenden altijd veel mensen tekort. maar er is nog veel vrijwilligerswerk hoor. Kun je op Google zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ja inderdaad machteloos Wijfie, ik maak me vreselijk bezorgd. en het is een tijdelijke huisgenoot, maar dat duurt wel lang nu, het zou voor 5 dagen zijn we zijn nu 5 weken verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Inderdaad Wijfie dan moet je die gelegenheden mijden, want dat zou net teveel zijn. Moeilijk hé die drank? Maar jij was toch ook bezig met Baclofen? En heb je al eens aan refusal gedacht, want dat weet ik niet meer precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: GunnDAGPACT:RL Mark. Miranda Dune Travel Tatum Acer Albert Lytse Jootje Lydia GunntruitjeHoi mensen. Weet iemand hoe je Neo Geo roms moet afspelen op Mame? 'k krijg 't maar niet aan de praat.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoJa inderdaad machteloos Wijfie, ik maak me vreselijk bezorgd.en het is een tijdelijke huisgenoot, maar dat duurt wel lang nu, het zou voor 5 dagen zijn we zijn nu 5 weken verderquote> Pak zn koffertje in en zet die op de stoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Aaf Mupke. Ja maar als die persoon bij Ap, een familielid zou zijn dan wordt het een stuk moeijker. Weet niet of dat zo is hoor maar je zet niet iemand zo makkelijk op straat lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: AlbertRemmoJa inderdaad machteloos Wijfie, ik maak me vreselijk bezorgd.en het is een tijdelijke huisgenoot, maar dat duurt wel lang nu, het zou voor 5 dagen zijn we zijn nu 5 weken verderquote> Pak zn koffertje in en zet die op de stoep!quote> Zo gemakkelijk lijkt het maar is het niet hoor Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 goedenavond Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesz74 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hallo, Gezellig gekeuvel hier. ik lees even mee. Goed weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: bolletjeAaf Mupke. Ja maar als die persoon bij Ap, een familielid zou zijn dan wordt het een stuk moeijker. Weet niet of dat zo is hoor maar je zet niet iemand zo makkelijk op straat lijkt me.quote> Als die iemand zich er niks van aantrekt als je hem vraagt geen drank in huis te halen? Respectloos toch?Maar ik weet er verder de achtergrond ook niet van natuurlijk. Het was gewoon het eerste wat bij me opkwam. Ik zou heel boos worden als iemand bij mij in huis mijn verzoek zo naast zich neer zou leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden