Dune Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 woooo 0 gebruikers ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 enniewee, fijne avond allemaal!! nu eerst ff eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 kort dagje dan dat verwennen Jopie en heerlijk dat je verlost bent maarre, waar ik benieuwd naar ben is dat afspraakje er gekomen? Aagje:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Wat fijn Jopske dat alles goed is gegaan en je geen pijn meer hebt. Ja joh zo-n spuitje kan een beetje venijnig zijn, maar daarna is er eigenlijk niet veel meer aan de hand. Heerlijk meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Hoi allemaal, Agnieta van harte met 3 maanden :heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: jopiegoedenavond allenweer thuis, een kies armerlekkerder dan wat dan ook: een spuit, en weg is de pijnen weg blijft ie....dat gat zakt wel weer dicht. meteen onderweg uit de bus gestapt omdat daar de sauna zitdagje sauna eraan vastgeplakt, mét massage....en daar een ongelooflijk bord vol patat, sla en sate gehad('krijgt u dat helemaal op, mevrouw?')ha, ik kan weer eten!!!!!!!!!!!!nu moe, ontspannen en zeer ok.......ik haát pijn!even bijlezelen.quote> Heb je de passagiers gewoon in de bus gelaten Jopie?of was je niet aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Lekker Jopie dat ie er uit is Ik heb er ook ooit eens een weekend mee gelopen vreselijk eindelijk opluchting als ie er eenmaal uit is Lekker zo`n dagje daarna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ik ga even eten shoama met broodjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 bedoel je Sha oma? AR? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: jopie Originally posted by: jane4kort dagje dan dat verwennen Jopieen heerlijk dat je verlost bentmaarre, waar ik benieuwd naar benis dat afspraakje er gekomen?Aagje:huh:quote> hihijaquote> Godsakkeme, hoe flik jij dat toch elke x weer???Easy does it eeh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 beetje sjaloers bammie?? maar ja als je er telkens een kies voor moet inleveren dan kies ik toch voor niet:o zo spullen pakken en lekker avondje ballen weer sommige dingen vervelen nooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoIk ga even etenshoama met broodjesquote> En ik heb diepvrieshamburgers gekocht Die geroemde broodjes worst nog steeds niet gevonden trouwens. Wellicht alleen in Ned. te koop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Misschien Jopske kan je ook terecht bij je tandarts voor een flinke hoofdpijn. Wie weet. Gewoon proberen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Neuh, niet jaloers. Blij zijn met wat je hebt is ook fijn en dat ben ik. Very mug in love nog steeds en heel vertrouwd. Ik moet er om lachen dat ze het elke x weer voor elkaar krijgt. En nee, er elke x een kies voor inleveren zou geen optie zijn. Zo'n kunstklapper lijkt me nix. Balse, pak ze meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: Dylan Originally posted by: AlbertRemmoIk ga even etenshoama met broodjesquote> En ik heb diepvrieshamburgers gekocht Die geroemde broodjes worst nog steeds niet gevonden trouwens. Wellicht alleen in Ned. te koop.quote> Ben een beetje jaloers nu:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: jane4bedoel je Sha oma? AR?quote> Maak ik eindelijk es een keertje een typvaut omdat ik ineens drie dingen tegelijk moest doen komt meteen mamma om de hoek hoor:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Dag allemaal, Vanmiddag toch weer een paar zinnige dingen kunnen doen, dus ik heb wel een tevreden gevoel! Ik mis Jootje vandaag en Truitje: hoe is het dames? Volhouden hoor en anders tevoren hier komen!!! @ Jopie: opluchting dat die kies eruit is. Ik was acht jaar niet meer naar de tandarts geweest en had ook geen klachten. Teveel andere klachten en problemen in de familie, dus uitstellen maar! Nu een tandarts in mijn eigen woonplaats gevonden (die was er voorheen niet) en hij is vroeger tandarts geweest voor angstige patiënten. Eindelijk een aardige, goede tandarts! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: akeleiHe Jopske,Heb je je mooie rooie jakker ook in de stoel bij de tandarts aangehouden? quote> Niet zulke intieme vragen stellen Akkie. Niks zeggen hoor Jops. Dadelijk vraag ze ook nog waar jouw tandarts woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Betekent dat dat je wat minder pijn had vanmiddag Lytse? Dat zou mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ja inderdaad Bol, het was niet om over naar huis te schrijven, maar beter dan gisteren! Daar moet ik meteen gebruik van maken hè! Weet iemand hoe het met Harjet is gegaan? Hopelijk meldt ze vanavond ook hoe die operatie is afgelopen. Ik ga weer eens mijn gewone mail beantwoorden. Een prettige avond allemaal en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: akeleiOwh nog even vergeten te vermelden, ik vind het allergruwelijkst belachelijk en niet meer te hachelen koud. Als ik er wat mee op zou schieten zou ik staken.quote> Dat wil ik ook!! Ik staak. Nu!!! Avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Hoi Aak:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 en hoi Jopie, Mup en Bol :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ik kom me alvast afmelden voor de dagpact. M'n man is thuis dus er wordt niet meer gedronken vanavond! 't Is verder weer goed gegaan vandaag. Nu net gegeten en zometeen aan de koffie. Fijne avond voor jullie allemaal en tot morgen. Suzie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Hoi Suzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden