Kate Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Nou Wijfie, als jij dat leuk vindt, dan doe je dat toch? Maakt mij niks uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Wijfie, als het voor jezelf goed voelt, waarom dan niet? Het is heerlijk buiten! De zon op mijn snoet doet wonderen! En de wonderpil? Ik geloof niet in wonderpillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Heeee Wijfie, ik vind het knap van je dat je er op deze manier mee om kunt gaan! Geen spijt van hebben, maar alleen trots zijn op jezelf dat je meteen de volgende dag weer de ADB bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Hoi Wijfie, heerlijk toch zo'n gezellig avondje. Ik zit nog niet zo lang op het forum maar wat ik ervan meegekregen heb wordt iedereen netjes in zijn waarde te laten, ook als hij eens een biertje drinkt of zich helemaal vol laat lopen. We zijn er om elkaar te steunen en niet om elkaar af te kraken hoor. Gewoon chillen en lekker weer doorgaan waar je mee begonnen bent, proberen af te komen van de afhankelijkheid van onze valse vriend de fles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Originally posted by: Vlaamsmeisje Dat wil zeggen dat de patiënt een pil neemt telkens hij het risico voelt om alcohol te drinken. Het farmaceutisch bedrijf Lundbeck verwacht om tegen midden 2013 met het medicijn op de markt te komen.Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 1_00488957quote> Mmmmh, misschien dat dit wel een pilletje voor mij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik geloof er alleen niks van dat je het leuk vindt, Wijfie. Daarvoor heb je hier in die 6 jaar te vaak geschreven dat het uiteindelijk toch weer uit de hand loopt. De laatste tijd steeds openhartiger. Over flessen naast het bed, kotsen en je lamlendig voelen. Het maakt mij echt niet uit of je drinkt. Als je dat leuk vindt moet je dat doen. Maar of je het ook deep down in je hart wilt? Dat is aan jou. Zoals Agnie zegt: jouw verantwoordelijkheid, niet de onze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 zo!..ik ben klaar voor vandaag. pc tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Dagpact: rip Queenie Suzie Albert Lytse Tatum Lissy Acer miranda Jootje wijfie Gunn Hoi, lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Wijfie dat wordt de laatste tijd weer veel meer hé dat je weer gedronken hebt? Zo jammer. Je schrijft dat je vind dat je het jezelf af en toe moet gunnen. Je ziet nog steeds drank als een beloning en daar ligt denk ik bij jou de moeilijkheid, maar drank is geen beloning, maar vergift voor ons. Jij koppelt drank nog steeds aan gezelligheid, en ik vind het heel erg jammer dat je dat niet anders kunt zien. Maar van de andere kant, (en ik heb dat geloof ik eens ooit geschreven) moet je het inderdaad maar zo blijven doen als het niet anders kan. Alleen zit er een heel groot risico in, je wordt meer en meer toleranter naar de drank, en je weet zelf dat die kans er in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Leve Bollie, buiten het feit wat ik vind van wat wijfie al dan niet drinkt of wel drinkt. Iets moet me toch van het hart.... """""""""Je ziet nog steeds drank als een beloning en daar ligt denk ik bij jou de moeilijkheid, maar drank is geen beloning, maar vergift voor ons. Jij koppelt drank nog steeds aan gezelligheid, """""""""""""""""" Met die "beloning" ok, daar kan je andere zaken voor in de plaatst stellen.. Gezelligheid ook natuurlijk. Maar ik denk dat je soms (sorry dat ik het zo zeg) een beetje teveel naar jezelf kijkt. Met dat zeggen "vergif voor ons", "je koppelt drank aan gezelligheid"... wie zegt dat er een aantal forummers niet drank aan gezelligheid kunnen koppelen (en ik heb het nu echt niet specifiek over wijfie). Wat ik denk, en dat is ook jouw goed recht natuurlijk, is dat je de laatste tijd (ja de laatste tijd), teveel gaat kijken vanuit jouw positie. Niet Algemeen. Snap je? Eerste keer dat me dat opviel was tijdens de bijeenkomst bij jouw thuis. Wat trouwens vast heel leuk was! En waar je je uiterste best gedaan hebt. Dus begrijp me niet verkeerd. Dit is geen kritiek !!!! Maar wat ik wil zeggen in t kort... EY Bollie, terug een beetje open minded worden!! Wat daarom niet geldt voor jou kan wel voor een ander gelden! Moest ik ff zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Wil alleen maar zeggen dat iedereen dat voor zichzelf moet/mag uitmaken. Ik denk dat de meesten (zeg maar alle) mensen die hier op het forum schrijven best wel weten dat overmatig alc gebruik heel erg slecht is. Hoe ze daar mee omgaan??? Dat mag dan ook wel weer hun zaak zijn. Als iemand heel hard roept, IK WIL PERSE DRINKEN MAAR WIL HET EIGENLIJK HELEMAAL NIET, of erger nog MAG HET HELEMAAL NIET. Dan zijn er mensen genoeg, waaronder de Bolle die klaar staan om die persoon op andere gedachten te brengen. Maar ik hou niet zo van dat veralgemeniseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Hey die Nien. Ik kan heel moeilijk "open minded"zijn als het over drank gaat. Er is hier bij mijn weten nog nooit iemand geweest die kan zeggen, ik heb het niet moeilijk als ik 2 glaasjes drank op heb. Volgens mij wil iedereen dan doorgaan. Maar ik vind het zo moeilijk om het anders te zien, juist ook omdat ik hier al zo lang mee lees. En iedereen weet dat adb. worden heel moeilijk is, maar adb. blijven nog moeilijker. Maar ik zal er op gaan letten Nien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel Bollie!!! En dat het ook zeker geen kritiek was!!! Ieder heeft zijn eigen manier immers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Weet je Bollie, er zijn ook een heleboel mensen die meelezen. Die op de rand staan zeg maar , die heel graag willen minder drinken.... Maar als die zo n NIET en NIET en NIET postings lezen, zou het zomaar kunnen dat ze denken , oei nee, das niks voor mij daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Bollie, mij mag je wel op die manier steunen, hoor. Graag zelfs. Als ik begin met drinken, dan ga ik daarna volledig los en over op een 24-uurs drinken. Dat wil ik nooit meer! Ik mag naar huis (zit nog op m'n werk). Lekker windje mee straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ja Tatum, jij bent hier ook al lang. Ik ook dus mijzelf stoort het ook niet. Maar toch.... Anderen?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Sorry dat ik doordram, maar dan moeten ze er een AA (in de zin van ANTI ALC) forum van maken. (en nu moet ik er alweer bijzeggen dat dit weer niet tegen de A.A. gericht is, toevallige afkorting) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ach ja, dat waren mijn dinsdagnamiddag overpeinzingen he.... en nu weer verder met de rest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Hey goeie middag Tatum. Nien je dramt niet hoor, maar bedoel je eigenlijk te zeggen dat ik in mijn idee over adb. zijn, wat door sla en niet open sta voor mensen die een ander idee hebben over adb. worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ja zoiets Bollie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Daarom nie slechter of beter maar naar mijn gevoel (en dat is dan weer mijn gevoel he) te eenzijdig. Eenzijdig omdat dat natuurlijk voor jou de weg was, en goed ook!!! Maar niet iedereen is als de Bolle... (spijtig genoeg misschien...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Oké Nien dank je. Zal er op gaan letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Hoi allemaal Tapas van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light: Hermie van harte :light::light::light::light::light::light::light::light: Lissy zet hem op hoor Marika hoe was de rest van de dag? ook steeds ongelukjes? of is het bij het ene incident vanmorgen gebleven? Nou heb wat bijgelezen, kan ook makkelijk met zo`n korte draad. Nu even naar de winkel en daarna eten tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Wijfie, ik dacht wel dat je zoiets ging zeggen. Je zwabbert steeds heen en weer tussen wel en niet willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ha Tatum ook weer thuis. Ging lekker vlug zeker met die wind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden