Spring naar bijdragen

Dinsdag 12 mart 2013


Aanbevolen berichten

Knal er zo even tussendoor geloof ik.... Maar ik is wieder terug. Niet van Alcatraz, heb gekozen voor het gevangeniseiland in Noorwegen (is een mooie docu over btw) maar dit terzijde. Heb vanaf afgelopen vrijdag niets meer gedronken en ik ga het daar bij houden. Ben het vallen en opstaan zat en zelfs als het een periode lukt om doordeweeks niet te drinken ben ik de dagen erna er nog stuk van. Het lukt me niet met mate en moet, nee wil me overgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol, dat was een Tatum met reuze trek. Gelukkig niet in alcohol maar in de spinazie :D

Daar moet ik trouwens wel op letten. Dat ik niet-drinken niet ga verwisselen met (te veel en te vaak) eten. Maar, daar ben ik me gelukkig wel van bewust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Net begonnen met bijlezen. Ik woon in Flevoland en het was snijdend koud, maar een makkie vergeleken bij het zuiden! Ik moest naar de fysiotherapeut en het koudst was het op het perron!

@ Tatum: wat fijn dat dat gesprek goed is gegaan. Dat je niet gedronken had scheelt zo veel! Nu maar hopen dat er ook positieve keuzes gemaakt gaan worden!

@ Madeleine: ik had ook geen wonderbaarlijke opleving of wat dan ook toen ik langer droog stond. Dat moet je gewoon niet verwachten. Het leven wordt ook meestal niet leuker, maar je kunt het beter aan. En wat dacht je van je gezondheid!!

Eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Marika: diverse frummers haalden me de woorden uit de mond: wat ben je veranderd.:)

Ik vind het zo fijn voor je dat het goed gaat.

Eerlijk gezegd moest ik ook lachen om je beschrijving van je valpartij. Wat zal je gebaald hebben!

@Vlaams Meisje: in het Parool van afgelopen zaterdag stond een heel verhaal over Baclofen, eigenlijk in dezelfde bewoordingen. Zou dat hetzelfde medicijn zijn?

Al helpt het maar voor een paar mensen ...

@ Wijfie: ik val echt niet over je heen, want je hebt bewust een keuze gemaakt zondagmiddag. Wel wil ik je herinneren aan het verleden. Zo af en toe een drankje moest kunnen en dan werden het er toch snel weer teveel. Wees voorzichtig meis. Ik gun je niet dat je wéér opnieuw moet beginnen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk bij!

@ AR: eet jij 's middags warm? Zo niet, wanneer eet je dan groenten, zei Moeder de Gans.:angry:

@ Rickert: heb je de knop gevonden? Ik hoop het zo voor je! Zet hem op!

@ HTS: ja het ging de laatste dagen slecht. Vandaag naar fysio en dus weer slecht, morgen napijn en dan hopen op een paar goede dagen. Als ik pech heb zit de boel morgen weer vast en moet ik weer tot dinsdag wachten voor de fysiotherapeut enz. enz. Het is niet anders.

Niets van aantrekken.

Gode zij dank dat ik niet meer drink, want in dergelijke tijden kon het fout gaan.

Mijn motto: "Morgen gaat het vást beter!"

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt drie op een rij!

@ Sieraad: je komt je trouw droog afmelden, meestal als ik al weg ben. Je was toen gestopt met tellen, maar je gaat alweer een hele tijd goed volgens mij. Chapeau!:present:

@ Lenie: fijn dat het bezoek aan het ziekenhuis geen ernstige dingen opleverde. Blijft toch altijd spannend.

@ Irunalone: ik las gisterenavond nog even terug. Heb je kunnen slapen? Voor mensen die het niet hebben, is het moeilijk in te voelen hoe je je voelt. Helpt het niet drinken bij het verminderen van de verschijnselen?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neeee, AR zat ertussen!:D

Slik je dan een vitamine preparaat of zo? Dat kan toch niet gezond zijn?

@ Jootje: ik heb je gisteren helemaal niet gezien. Is het goed gegaan?

Ik maak me trouwens bezorgd over Lidia. Ze is al zo lang niet meer op het forum geweest. Ze heeft weliswaar haar pols en arm gebroken, maar toch gek!

LIDIA BETERSCHAP!!!!!

Nu naar Africa. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Dylan, Ik was laatst op een verjaardag en daar werden hamburgers geserveerd.

Toen ik de mijne kreeg kon ik mijn ogen niet geloven: er was chips overheen gestrooid!

Ik dacht eerst nog dat het gebakken banaan was, maar nee het bleek toch echt chips te zijn.

Recept à la Zuid Amerikaans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...