VM1 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 ps nog een extra knuffel voor maaike met de staartjes! En dat ze nu moet gaan slapen en stoppen met wenen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Oké Iru. Ik heb eigenlijk nog één vraagje aan Nanc. Hoe ervaar je het nu we er hier zo over praten? Is dit beangstigend voor je, want begrijp ik het goed dat, wanneer je angstig wordt, je een van de andere personen wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Bolletje, ik hoor die 4jarige idd huilen. Dankzij therapie kan ik nu met haar praten, want NATUURLIJK is ze een stukje van mezelf. Verder is dit een problematiek die moeilijk uit te leggen is aan anderen, ik voel me gek maar toch ook weer niet. In deze maatschappij functioneer ik prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Het is toch als in dat liedje Laten we samen niet bestaan En dat is toch hetzelfde Allen hebben we ooit ergens aan "moeten voldoen" Maar in 't echt is dat niet Als je alle dingen weg zou laten En dan kom je terug hier En maak je er wat van Wetende dat Zoiets Ik las op een kaart Geluk bestaat uit het verlangen naar herhaling... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Net op t nipperke! ook dikke kus voor maaike , niet met de staartjes maar soms ook wel! laten we samen gaan zingen, liedjes die niet bestaan! Laten we samen niet bestaan............ :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Marika, ik wist hoe je het bedoelde en dat je het eerder had gezegd. En deels kan ik met je meegaan, want in dat opzicht denk ik er hetzelfde over. Zoveel verschillende diagnoses die ik heb gehad, zoveel medicijnen die ik heb geslikt en eigenlijk geloof ik oprecht dat ik veel te onzeker ben. Maar er zijn ook dingen, in de psychiatrie, die ik niet kan verklaren. Zoals persoonlijkheidsstoornissen en schizofrenie. Er moet iets zijn, dat wat ik niet heb en anderen wel. En inderdaad, ik ben weleens naar het werk gereden en me achteraf afgevraagd hoe ik daar was gekomen. Maar ik denk dat als iemand echt weg is van zijn eigen persoon, dat het dan anders voelt dan ik het moet voelen. Want ik denk:"Goh, ik heb op automatische piloot gereden" en laat het weer gaan. Een ander moet daar een ander gevoel bij overhouden, denk ik dan. Maar je mag daar inderdaad een eigen mening over hebben. Heb ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Maar inderdaad,Bol, ik vind dit beangstigend, net als Iru stop ik er maar liever mee, het vergt zoveel uitleg, en moeilijk is het sowieso al. Slaap lekker allen! Liefs, Nance, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Niet gaan leven in etiketten Maar afwerpen en voelen En dan gewoon weer terugkomen en doorgaan Anders is het zo jammer toch van de tijd die is gegund Ja Vlaamsche! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goh Nanc ik vind het ontzettend knap van je dat je dit met ons wilt delen. Dank je wel meis. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Bedankt lieve Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ook hier even delen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Misschien dat de drank alles ook nog eens extra erg maakte Marika. We zitten al zo complex in elkaar en soms zijn de middelen erger dan de kwalen. Nu stoppen met drank betekent ook resetten en de balans opmaken en kijken wat er nog is. En waar je nog wat mee moet/mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Jeetje, dat is heftig Marika. Dat is inderdaad veel in korte tijd. Ik ben bij tijd en wijle doodongelukkig, maar eigenlijk dip ik meer. Dan is er even een periode in mijn leven dat ik niet lach. Maar als ik dan anderen hoor over hun klachten, qua depressie, dan kan ik mijn depressie slechts een dip noemen. Of ik vind iets heel moeilijk, zo ineens, terwijl ik het al honderd keer heb gedaan, maar pak ik het de volgende keer weer gewoon op. Er schijnt een stempel bij te horen, vast wel als ik ze laat zoeken, maar ik blijf maar gewoon niet zoeken. Want daar word ik allerminst gelukkig van. Ik vond drank wel makkelijk. Ik kon niet voor of achteruit of ik had gedronken, dus hoefde ik ook geen andere bezigheid te zoeken. Heb ik nog weleens last van. Dan moet ik iets, waar ik geen zin in heb, en dan denk ik: "Ach, als ik nu gedronken had, dan had ik het helemaal niet gehoeven van mezelf". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 moeilijk vind ik het een mening te hebben over medicijnen en degenen die ze voorschrijven. Wel weet ik dat mijn depressieve klachten na de oorzaken die van buitenaf kwamen, algauw bestempeld werden als depressief zijn en AD voorschrijven. Ergens wist ik dat dat voor mij niet de weg zou zijn en nadat ik stopte met drinken bleek dat ook na verloop van tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Sorry. Ik wilde geen psychiatrische discussie starten. Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ik ga ook uitloggen en wat lezen nog. Morgen fit zijn truste vast:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 er zijn nog aardig wat ingelogden Aak waar wil je het over hebben? of zomaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ben d'r! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Marika, ik DENK niet dat ik stemmen heb, ik HEB ze. Verder gaat het echt goed met mij, ondanks evt. gestoord. Dat is vaak met DIS. Nu echt weg, tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Tja, de metworst blijft mij nu achtervolgen tot in den eeuwigheid. Zul je net zien dat ik vanavond droom dat ik achterna word gezeten door een reuze metworst. Twee van mijn toenmalige vrienden hadden beiden Autisme en voor hun was het een vrijbrief om maar gewoon dat deeltje rottigheid in hun persoonlijkheid naar boven te laten komen. Bewust kwetsen, omdat het aan hun stoornis lag. Ammehoela, niet dus. Daar kan ik dus heel slecht tegen. Zij werden een richting opgestuurd met hun stoornis, omdat ze nu eindelijk wisten wat er mis met hun was, en ik was de gebeten hond omdat ik sneer op sneer kreeg en zij hadden niets gedaan, want het was de stoornis die sprak. Ik maak me een beetje ongerust over mijn onderbuurman. Hij was dronken vanavond. Hij was zijn sleutels vergeten en heeft mijn intercom op hol laten slaan. Vervolgens klapt hij continu tegen de verwarmingen omhoog en heeft hij de hele boel al bij elkaar geschreeuwd en volgens mij op muren of tafels gebonkt. Ik weet niet wat het is, maar dit heb ik al een jaar niet meer gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 http://www.youtube.com/watch?v=6eJXDJUIwA0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 In feite geloof ik nix Ik weet Dergelijke opleidingen en beroepen verafschuw ik niet persé De wereld waarin we leven kan gekmakend zijn Een wir-war van A tot Z en terug Je kunt daar mss enig grip op krijgen Dat kan ook best heel interessant zijn Maar als ik me beperk tot het simpele dat is, en me daar vrij in voel, ben ik er toch ook Misschien druk ik me niet helemaal goed uit Naar mijn idee draaft de wereld een beetje door hierin Het zal wel te kort door de bocht zijn Ik weet dat het heel vervelend is en welkom als er een passend antwoord is maar, is dat er wel? Naastenliefde? Eigenliefde? -interruptie- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Hoi Akelei Hoi jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ik geloof dat ik maar ga slapen. Wilde nog even Paul de Leeuw kijken naar twaalven, maar geloof niet dat ik het volhoud. Welterusten! Owja, en droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden