rip Queenie Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Lieve frummers, Wat zal dat heerlijk zijn, zo kunnen uitslapen! Ik wou dat ik het ook kon maar blijkbaar zit er geen uitslaapmodus in mijn lijf ingebouwd.. Het oerspelt bakmix broodje wordt nu gemaakt voor jullie! Over 1,5 uur is 'ie klaar, dan nog even afkoelen. Waarschijnlijk zijn de meesten dan klaar om te smullen van mijn gezonde brunch. Wat hebben we straks? 'Tuurlijk een oerspelt broodje, lekkere boerenkaas, ham, salami ed. Voor de zoetekauwen vlokkies, honing, pasta in 2 kleuren, cocosbrood en jam. De koffie staat niet klaar maar wordt vers gezet! Thee is er in allerlei smaakjes en voor de liefhebbers soyamelk, eventueel met cacao. Als fruit appels en blauwe bessen. Neem gerust zelf ook iets mee als je aanschuift.. Welkom aan Queenies zondagse dis! Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Goedemorgen Igor, Yvonne en Jopie Zondag. Ik ben er uit. Om 9.30 uur heb ik afspraak nr. 1. Die was verzet naar vandaag. Gaaaaap. Tussendoor een paar uur rust en dan naar de film met (enkele leden van) de alleengaandengroep. We zullen zien. Eerst nog één koffie en .......... go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Goede morgen luitjes. Wat een enorme rust nog / weer hier. Klinkt allemaal heerlijk Queenie, maar voor mijn doen ben ik al laat.... dus nog langer wachten op koffie zit er bij mij niet in Heb een grote pot gezet en gelijk maar een pot thee voor de liefhebbers. Inmiddels ook een beschuitje hagelslag aan het oppeuzelen. En verder lekker een lui dagje er van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ahhhh, ook goede morgen Tatum en Joop. Had niet door dat jullie er ook waren inmiddels. Igor ergens nog in de gang of zo?? Klinkt leuk Tatum. Is er overigens al meer bekend over het gebeuren waarbij jij die funktie overneemt? Joop weer verhuizen... bedoel je dat je nu al in de nieuwe woonruimte kunt trekken? Dan zou ik dat ook zo snel mogelijk doen, waarom wachten dan. Is het prettige woonruimte die je krijgt en dicht bij waar je nu zit? Vijf jaar geleden....een hele tijd waarin enorm veel is gebeurd he? Kan me indenken dat je gaat terugblikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 ook goeiemorgen, mijn 2 boterhammen zitten erin, mijn 1e bakkie koffie nog niet. Langzaam aan opstarten want lui zijn zit er voor mij niet in vandaag. Ik mag 6 uur spinnen straks. Een hele happening; met een gastdocent uit Italie en Miami, een lading vrijwilligers om ons van brood, fruit en drinken te voorzien en veel muziek, video's en sponsors. word al moe als ik er aan denk. Wat doe ik mezelf toch weer aan? Nou ja, voor het goede doel zumme maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Goede morgen Op tijd naar bed gegaan gisteren, af en toe wakker geweest en wilde uitslapen maar dat zit er ook niet meer in. Dan maar aanschuiven voor het uitgebreide ontbijt Koffie heb ik dus al gepakt. Vandaag alle formulieren bij elkaar zoeken en evt invullen voor mijn intake met de kredietbank. Donderdag moet ik daar naar toe. Mijn tweede week adb is ook weer achter de rug:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Yvonne, iemand van het bestuur is er vanmiddag bij. Dan ga ik haar uithoren Nou ik ben weg. Ben met een uurtje weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Goedemorgen AR en Jane... Ar ... niet uitslapen? Het is al 9 uur inmiddels hoor. Ochtend is al half voorbij Maar goed dat je de papieren vandaag bij elkaar zoekt, het spul kanmaar beter klaar liggen he? En nu week drie droog ingegaan, hartstikke goed Jane, ik wordt al moe als ik er aan denk om zolang naar spinnenden mensen te moeten kijken, laat staan dat ik het zelf zou doen, hahahaha. Maar zonder gekheid: petje af hoor. En natuurlijk heel veel plezier vandaag, want het zal best leuk worden. Hihi, je hebt groot gelijk met dat uithoren hoor Tatum, gewoon doen... Alles wat later opstaan dan zes uur half zeven is is uitslapen voor mij AR Oh...ik hoor mijn logé boven stommelen... tijd om te nokken. Luitjes... fijne dag... laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Jops, zou je niet ff wachten nog? Berekoud op de camping lijkt me zo. Maar wel weer mooi ja, en de vogeltjes hoor je daar vast nog beter. En de reeen, de rust, natuur. Ach ja, toch maar doen dan:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ik vond gisteren de bekende blauwe brief tussen mijn wel geopende post. Die ligt er al even dus. En ik maar denken dat ze me niet wisten te vinden op mijn nieuwe adres. Dus ik moet er ook aan geloven. Morgen maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Yvon als je er een lui dagje van kan maken waarom ben je dan ook zo vroeg? Succes en veel plezier Jane, je kunt het hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 succes Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Morguh Jopie, ieder half jaar ergens anders wonen? Wanneer zit er voor vast iets in dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Najaaaaa, bericht van mij zit blijkbaar vastgeplakt aan mijn vorige bericht..... ik moet afsluiten , zie boven dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Fijne dag Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 fijne dag Von was vannacht aan het bijlezen. Ik ga maar eens aankleden en nog wat koffie, die krijgen we niet tussendoor naturlijk. fijne dag frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 nou de natuur of een woongroep wel twee uitersten en echt niet makkelijk dat laatste. Maar je hebt tijd idd dus goed doorvragen in die groepen. ik heb er heel wat flink beschadigd zien uitkomen. maar die waren met een leider/goeroe en dat is echt niets voor jou voor mij bedoel ik natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Goeie morgen frummies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 goeie morgen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 goede morgen Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Albert Lytse Acer Fijne zondag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 jij ook:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Goeie morgen Ap. Goed geslapen? Miranda en Acer ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 redelijk geslapen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden