Spring naar bijdragen

Maandag 18 maart 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben een beetje down. De hele dag lekker gewerkt, dat wel.

De hoogste baas (ik heb er 2) is erg somber over de hoeveelheid werk in de bouw en de prijzen waarvoor gewerkt moet worden.

Goed, het was gelukkig tijd om te gaan maar hij kreeg mijn gevoel binnen 5 minuten van kracht naar onmacht. :(

Ik eet vanavond alleen. Ik ga een lekkere salade maken met ingrediënten die ik nog in de koelkast heb liggen. Wordt een combinatie van sla, tomaat, komkommer, mango en meloen. :)

De bui van de baas gaat wel weer over. Zijn broer (baas 2) is bij hem en sust het wel. Ik ben wel blij dat ik al een tijd niet drink en dat dat toont. In dit soort tijden wordt toch die eerste indruk weer belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat het je gaat lukken Wijfie. Als je de oorzaak maar niet legt bij een te oude partner, een zoon die vervelend is en niet wil gaan werken, de katten die vreselijk stinken en de buren er last van hebben, een te klein huisje waar je je kont niet kan keren, of de hormonen die weer eens opspelen.

De oorzaak ligt bij jou.;) En dan moet het een keertje lukken. Zeker weten, je bent toch een tijd adb. geweest?

Tatum :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, visite weer weg, even mijn taalknopje omschakelen. Wilde de link op voorgaande pagina verwijderen maar dat hoeft al niet meer zie ik.

Beste Dylan,

Het is niet toegestaan om foto's van personen op het forum te plaatsen in verband met privacy.

Vriendelijke groet,

De moderator

Beetje overtrokken omdat het om een foto gaat die de persoon zelf openbaar op internet geplaatst heeft, aan de andere kant kan ik me er ook wel iets bij voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik had vanavond even trek, maar ach, dat was ook zo weer over. Nu even Radar kijken en daarna nog een programma, wat komt er eigenlijk op?, en dan weer naar bed. Daar kijk ik wel ontzettend naar uit.

Fijne avond. En als ik niet meer reageer, dan alvast welterusten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

De verkoudheid steekt de kop weer op. Ik krijg er een sik van. Vanmiddag weer een paar uur in bed gelegen, maar morgen wil ik per se naar de fysiotherapeut. Ik ga dus bijtijds naar bed.

's Middags slapen is er niet bij, want de zijstraten worden nog steeds opgehoogd, met trilplaten bewerkt enz. enz. Wat een herrie!:angry: Daarna is onze straat aan de beurt, maar ze lopen nu al uit.

Truitje: waar ben je????

Voor iedereen een prettige avond, welterusten en slaap lekker. Ik heb het droog gehouden.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het lekker stil gemaakt. Radio en tv staan uit en geluid van de computer ook. Dan kan ik de geluiden horen van buiten (jongeren in de verte en auto's die geparkeerd worden) en buren. Prettig te weten dat ik wel alleen in huis ben, maar niet eenzaam in een buurt :)

En ik ben van gloeiendhete thee aan het nippen uit zo'n grote glazen beker. Als ik de thee te snel drink, dan verbrand ik mijn tong en daar heb ik geen zin in. Maar rustig wachten tot het afgekoeld is wil ik ook niet.

En ik ben aan het wachten tot dochter thuis komt. De tandarts mailde me ineens dat ik morgen een afspraak heb, maar die heb ik zelf nooit gemaakt. Op de dinsdag werk ik altijd en maak ik nooit een afspraak. Dus er staat al een pittige mail terug, klaar om verzonden te worden. Ik wil alleen even met dochter kortsluiten of zij niet die afspraak heeft voor ik hem verzend.

Kortom, een rustig avondje dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum hoi,

Tatum, ik las dat je gisteren trots was en terecht!

Dit soort momenten doet je weerbaarheid groeien.

Langzaam aan wordt het de gewoonste zaak van de wereld,

dan hoeft het niet meer zo nodig.

Een pluim en ga zo voort.

Geen Smiley van een pluim, dus een :present:

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik ga door op deze weg. Ik hoop nu het juiste pad gevonden te hebben. Ook al was de weg ernaar toe lang. Vooral vanwege mijn eigen eigenzinnigheid.

Ik ga in de zomervakantie een korte periode alleen weg (kleine dochter wordt groot) en wil die ook volledig alcoholvrij houden. Dit was inderdaad een mooie gelegenheid om te oefenen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...