Jaap Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Dat kan Madeleine. Maar volgens mij kan je het bestand ook wel openen in een oude versie van Word, alleen ziet de opmaak er dan soms net even anders uit. Of ga even naar deze site, dan zal het ook wel lukken om van je docx een doc te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 openoffice Madeleine heb ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Madeleine openoffice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Het klopt, ik had hem geopend met een hele oude word, maar toen zag het er niet meer uit. Heb Open Office gedownload. Zal morgen kijken of de lay-out mooi is. Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Kom me nog even afmelden weer!!! Slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Ik las trouwens laatst dat de typemachine ook weer in opkomst is. Dat vind ik wel een goede zaak. Prachtige techniek. En dat belletje dat je waarschuwde dat je bijna aan het eind van de regel was. Ik had er een met een lint dat boven zwart en onder rood was, dan kon je met een speciaal knopje ook rode letters maken. En dat was toch gezellig met zijn allen op de typekamer. En nu slapen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Ik ga slapen truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 't is hier thuis beeld zonder klank, en dat kan ik eigenlijk niet hebben. 'k Ben ook nog heel fragiel :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 read my lips Jen nighty night night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Weer even terug om me droog af te melden. @ Verandering: ik zie je in de gang staan, maar je post hier nog niet. Geen zin, of lukt het niet? @ Jootje: ik zag je in de gang staan, maar je post niet. Gaat het wel goed met je? @ Ietje: knap dat je de trek uitgezeten hebt en dat je er een kick van kreeg. Toch een vorm van beloning. Chapeau. @ Jen: blij dat je weer terug bent. Heeft het onderduiken je goed gedaan? @ Jane en Acer: jullie ook welterusten. Aan allen die nog komen en degenen die ik vergeten ben welterusten, slaap lekker zonder enge dromen en morgen maken we er een goede dag van (jij ook Madeleine). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Hi Lytse, ja, ik moest me even isoleren. 'k Ben nog niet in orde, maar heb vandaag een paar dingen ondernomen om weer uit het isolement te raken. Rustig aan nu. Lief dat je het vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Als fervent meelezer en nachtuil even een berichtje aan de forummers: Ik ben onder de indruk van jullie openheid en eerlijkheid. Jullie successen of succesjes maken me blij. Jullie uitglijers maken me alerter over wat ik zelf doe. Al het geworstel en getwijfel geven me een groot gevoel van herkenning. Oftewel: ik heb er veel aan, ook al zeg ik weinig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 @Lytse Ik was een beetje het weekend aan het bijlezen. Ben er niet geweest dus vandaar...... En het gaat niet zo best. Zit weer goed in de put. Bedankt voor je interesse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik was even in een spelletje verzeild geraakt en de tijd vergeten. Ik ga als de wiedeweerga naar bed. Droogjes! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Hi Jootje, dan kunnen we elkaar de hand schudden. Heb jij een reële reden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Geen levenslust meer, geen perspectieven, geen werk, geen zin meer om ADB te zijn........ Maar verder gaat het prima. En jij Jen? Ook even depri?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik ben ook aan het worstelen, ja. Zonder echte redenen. 'k Heb werk, een lief, een dak boven mijn hoofd. Maar op het werk staar ik uit het raam, en thuis wacht ik braaf tot de klok vertelt dat ik van mezelf een drankje mag. Vorige week ontaardde dat in zuipen. Met als trigger een kunstenaar die met katten gooit. Wat ik dan extrapoleerde naar een totaal gekke maatschappij waarin ik me niet thuis voel. Het weekend viel wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Oh ja die kunstenaar en die katten. Ik weet het nog dat je het daar over had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Jen ook al weg??? Ik snap het wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik had door alles getriggerd kunnen worden hoor. Daarnet werd ik bijna getriggerd omdat mijn lief boos was op mij. Snapt nu niemand dat ik geen strubbelingen wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Oh, en je hebt een heel mooi perspectief Jootje: de dagen lengen en 't wordt warmer. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Originally posted by: JenIk had door alles getriggerd kunnen worden hoor. Daarnet werd ik bijna getriggerd omdat mijn lief boos was op mij. Snapt nu niemand dat ik geen strubbelingen wil? quote> Lief de mond snoeren met tape en naar bed sturen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Wat is er mooi aan dat de dagen gaan lengen en het warmer wordt. Nog langere dagen.....pppffff....niks te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Was 't maar zo makkelijk. 't Is zo'n binnenvetter die mijn plezier tijdens het tv-kijken kan bederven door ostentatief te zitten mokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik ga proberen te slapen Jen. Jij blijft zeker nog een tochtje wakker? Als ik hele nachten wakker moest blijven kon je me wel op vegen denk ik. Kan trouwens nu ook al. Moehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden