VM1 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 wa? brave meiskes kijken naar bambi, (alice das al wa "moeilijker he) http://youtu.be/QgbntWU7pG8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 ik heb gisteren de poedelprijs gewonnen met mn volleytournooi en heb de dvd Skyfall gekozen. geen bambi voor mij dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Ik ga zo langzamerhand naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 hij zit nog in plastic hoor Jopie durf niet zo laat op de avond nog.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Maar het valt me wel op Nien, dat je wat meer schrijft wat je op je hart hebt. Goeie ontwikkelingen in huize Nien en co. Mensen trusten weer. O en Ap, ik zal morgen eens proberen met dat lampje. Gewoon wat harder drukken. Weet trouwens niet of je dat met je handen aan mag raken maar dat merk ik morgen wel. Bedankt voor het opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 kijk maar es naar die link die ik poste zo dUS.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 BTW proficiat >Jane!!! terwijl jullie naar mijn link van alice kijken eet ik een omelet met rijst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 dat het U wel moge bekomen. Alice is ok de laatste zin, de clou, die versta ik niet heb ik weer:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 oh ja, de poedelprijs betekent dat we helemaal onderaan eindigden Nien truste frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 ah, oh, hmmmmmmmm... maar das dan toch ook goed jane!!!! dus toch nog proficiat!! (BTW ik merk net dat ik iets helemaal fouts heb gedaan...) (Nu niet dat dat an sich zo heel erg is, in dit geval, maar toch... hmmmmmmmmmmmmm) (hoe ga ik dat dan wezer rechr zetten??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Vandaag las iemand "Waarover men niet spreken kan, daar zou men beter over zwijgen". En voegde daar trots "Heidegger" aan toe. Ik wilde verontwaardigd "Wittgenstein" roepen, maar durfde niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Is dat nu wat men "valse bescheidenheid" noemt, houdt me al heel de dag bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 jen!!!! dan roep ik liever witgenstein dan heidegger he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Ik ga me eens gereed maken voor bed. Ik heb zes wekkers gezet, dat moet toch voldoende zijn? Droog. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Das sein wordt gemanifesteerd in das dasein. Ha! (Hoe kan je meer contrasterende filosofen met elkaar verwarren :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Death is not an event in life: we do not live to experience death. If we take eternity to mean not infinite temporal duration but timelessness, then eternal life belongs to those who live in the present!!! en nu ga k ma es slapen zo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Cavakes Vlaamsche? Du hast einen tongval die ein klein bischen böse klinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Drie uur is altijd te laat of te vroeg om wat dan ook te doen. Jean-Paul Sartre dus ik ga slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Goedenavond allemaal. @ AR en alle anderen die al gaan slapen: welterusten! @ Jen: avatar slaat op een ander deel van mezelf. Klinkt cryptischer dan ik het bedoel.: Nee, nee, het is nÃet mijn zwarte ziel Nina!;) @ Madeleine: succes morgen en ik vind het een compliment waard dat je niet gedronken hebt. Ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt. Als je er niet voor kon leren, dan hoop ik dat het genoeg is dat je jezelf bent! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 There isn't anyone anywhere that isn't Seymour's Fat Lady. Don't you know that? Don't you know that goddam secret yet? Salinger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 jenny......................; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Alleen een zeer ongelukkig mens heeft het recht om met een ander medelijden te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Oh Marianne, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Het wordt weer tijd om te gaan slapen. Ik heb het droog gehouden. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden