VM1 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 ohhhhhhhhhhhhhhh dat schrijf ik op Rozzzzzza !! zaterdag!!!!! En super cool toch, hey, zegt wel wat over jou he, zo snel terug job gevonden enzo..... Maar ik ga slapen nu! Ik heb echt MINSTENS acht en zelfs negen uur nodig... anders word ik shaggy en dat willen jullie liever niet he... hihi slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Hottentottensoldaat. Ik weet niet goed hoe nu te reageren. Kan ik je helpen? Hoe komt het dat het nu niet goed met je gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Vlaamzzmeizzje, zal ik mijn adres even geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Hoi Akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik duim voor je dat je snel iets vindt Madeleine. Waar ik woon, is er een centrum met psychologen die je helpen bij het kiezen van een studierichting/job. Maar eigenlijk kan je op internet ook veel "testen" vinden. De testen en hun uitkomst zijn niet zo interessant altijd, maar de manier waarop ze je aan het denken zetten wél. Zoals: waar liggen je capaciteiten, interesses? Zelfs gewoon eens overlopen van vacatures kan helpen. (Je vraagt je dan niet per se af wat je kán, maar wel wat je wÃl). Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Als ik mijn adres geef mogen jullie allemaal komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Originally posted by: rosa45Vlaamzzmeizzje, zal ik mijn adres even geven?quote> jaaaaaaaa dan laat ik een bozzzzzzzzzzzz bloemen brengen!!(meen ik echt he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Jongelui;) ik ga naar bed weinig te melden en te moe om te reageren truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Welterusten Ar, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Lief van je Vlaamzz meizzje. Maar ik ga mijn adres niet geven. Ik woon niet in een grote villa met een giga grote tuin om jullie allemaal te ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 *vind ik leuk* Akelei. goed gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Hoi Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik ga er weer van tussen Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 AAAAAAAAAAAAk , jaja , maar later meer... belwaarde op enzo ook al.... Rozzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaa, gij kunt die hotsteflots wel de baas he.... maaar wel laten weten hoeveel kaarsen er op die taart moeten .... (jaja soms , op een bepaalde leeftijd, bij mij bv, zeg ik dat ik al blij ben met TWEE kaarsjes ofzo)...... en nu slapen, ikke dan he.... dus slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 hoi Rosa..... welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Hey Hottie watch up man. (of hoe schrijf je dat). Een noodkreet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 What's up? Bol? of watch out? goeienavond oudgediende nr 4 meldt zich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ha nr. 4 Maar wat is er aan de hand Hot. Lees ik het nu goed dat je moeilijk zit of bedoel je iets anders? Daar gaat m'n hoog IQ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 en komt je EQ gelukkig wel om de hoek kijken:heart: Hots lucht je hart joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 'k Vind het hier kil, maar dat zal wel aan mij liggen. Effe mijn deken beter leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Rosa is weer Heintje. Ja daar ben ik goed in. Waarom vallen jullie over het woord oudgedienden? Hottentottensoldaat vraagt om hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ha Jen, jij voelt het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Hey Dinah. Ja hoor hier gaat het prima. Hoe is het met jou? En met je woefie Charlie? Zijn de homeopathische middelen goed aan geslagen. Ik ben bezig met een maatje voor Puck te kopen. Heb net de eerste foto van hem gezien. Een wit, langharig klein poepie van 8 mnd. Leuk joh. Ik hoop zo dat het door gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 ik viel er niet over hoor Rosa ik las een oproep van Nina en meldde me, meer als grapje met dat woord. Hots je blijft toch niet weg om een woord hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden