Spring naar bijdragen

ja het is weer maandag maar geen weer


igor

Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

Ik ben weer terug van de toets en depressiever dan ooit. Slecht gemaakt, dat weet ik op voorhand. Sommige dingen warrelden me gewoon voor mijn ogen. Daarnaast nauwelijks geslapen vannacht. Dat kan ook meespelen. Zoals ik er nu voorsta, staat er bier op het avondprogram. Eigenlijk nu al, wilde al langs de supermarkt, maar heb het niet gedaan. Het is ook niet het doel van vanavond, eigenlijk. Ik wil me gewoon even beter voelen. Dus ik ga zo eerst lunchen en dan nog even in bed liggen. Kijken of dat mijn humeur goed doet.

Maar wat voel ik me bagger. Misschien moet ik gewoon aan mezelf toegeven dat ik gewoon ronduit dom ben en verder gaan met domme baantjes, die me totaal geen uitdaging bieden.

Goed, fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede middag,

was eigenlijk al terug weg, maar las nog ff om te kijken of bolletje of een andere honden kenner al had ingelogd.

Toen las ik dit:

""""""""""Met een IQ van 145 op de bus

'maar jij kan zoooooooo veel, gooi je al die talenten dan weg????', zeiden ze allemaal.

so what??????????????????????

ik leef weer! Ik overleef weer.

Intelligentie en talent alleen is NIETS."""""""""""""

en dat raakte mij!

Want het is ZOOOOOOOOOOOO waar!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, ik ben inderdaad gegaan. Ook al was dat het plan niet toen ik wakker werd. Of iets dat daar op leek.

Als een vriendin aangeeft niet te zijn toegelaten of tijdens een studie iets toch niet te kunnen, dan zou ik daar begripvol op reageren. Maar ik moet het kunnen. Ik was niet ooit één van de besten van de klas, het enkele meisje dat naar de Havo mocht, om nooit toegelaten te worden tot het HBO. Tja, dan had ik ook een andere weg kunnen bewandelen, en dat had ik ook moeten doen, maar hoe ouder... Ehmz, hoe wijzer?

Het is niet zo dat ik denk dat anderen anders tegen mij aankijken, of dat ik opeens ergens niet bij hoor o.i.d. Het is echt voor mezelf. En misschien is een toelatingstest niet de oplossing en moet ik gewoon van onderaf weer beginnen met leren en daar heb ik eigenlijk geen zin in (gehad). :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ahum ik heb een IQ van 110 en ben daar dik tevreden mee.

Maar nu proberen te accepteren dat het niet gelukt is en dan toch weer verder gaan zonder drank Madeleine.

Die onrust komt toch weer terug meid, misschien niet vandaag maar morgen wel weer. Je denkt misschien dat zien we morgen dan wel weer, maar en de teleurstelling van de toets, en die spanningen is morgen ook teveel en overmorgen ook. Ze komen nl. harder terug omdat je ook eens de teleurstelling van het drinken erbij krijgt. Probeer dat te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Ik probeer al meer dan een uur mijn schildermaatje te bereiken na een afgebroken gesprek. We bellen telkens tegelijk!:angry: Eerst maar iets anders doen dus.

Acer: van harte gefeliciteerd. Ik heb het druk, dus voor deze keer leen ik de slinger van AR:

:present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart::present::rose::sun::light::musicnote::moon::heart:

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Acer nu een jongetje of een meisje? Ik dacht een jongetje, maar Bol niet!

@ Madeleine: je hebt het in ieder geval gedaan! Geen excuses zoeken om te drinken. Het was hartstikke knap van je dat je het gisterenavond droog hebt gehouden, dus nu eten en even naar bed. Dan ziet het leven er vast beter uit!

Voor allemaal een goede dag toegewenst. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaja dan mag je nog zo n hoog iq hebben (eq heb ik nul denk ik), die vuilbakken....

ge zou es moeten weten hoe ik hier wekelijks sta te kloten....

en dan moet het nog allemaal netjes gesorteerd zijn! Anders laten ze het gewoon staan.

Na dat ik ze honderd meter verder naar de straat gesleept heb.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 21 jaar gewerkt op mijn niveau van MULO

daarna via een persoonlijke crisis en via, wat mij hielp,

omgeschoold en weer 21 jaar van mijn bagage mijn beroep kunnen

maken. geen idee wat mijn IQ is, maar ik weet wel dat ik in mijn

laatste helft veel beter in mijn werk was, want het kwam vanuit mijn hart.

Mijn zus die de verpleging in was gegaan uit roeping, en waar ik altijd

stikjaloers op ben geweest, heeft de switch andersom gemaakt en die

is net zo blij met haar ommezwaai als ik met de mijne.

Ik heb een hoogbegaafde zoon die misschien wel nooit werk zal vinden.

Alles is betrekkelijk en naarmate ik ouder word en milder naar mezelf

en anderen kan kijken ben ik druk aan het oefenen mijn oordelen even bij me te houden.

Meestal maken ze een omslag van 100% als ik me echt in die ander verdiep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemiddag,

Ik heb sinds gister "zomaar" een bengaals tijgertje!

Buurvrouw had haar er uit gegooid omdat ze overal pieste, jeuk en uitslag had en erg miauwde.

Ik zei al een tijd geleden tegen haar, dat de poes veel te vaak alleen zat.

Vaak de hele dag en avond.

Ik weet nog niet of ik haar houden wil, want ik had me er al bij neergelegd geen huisdieren meer te nemen.

Tot nu toe vind ik het gezellig.

Pussycat (zo heet ze) miauwt bijna niet, krabt en jeukt niet en piest keurig in zijn bak!

Dus we wachten maar af hoe het loopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Kunsie, wat leuk zeg! Heb je weer iets om voor te zorgen. :heart: Ik ben zelf een echte kattenliefhebber. Ze zijn zo lekker zacht, en heerlijk warm als ze op schoot liggen. En soms zijn het secreten. :D Maar ja, dat zijn we zelf ook weleens. :D

Ik hoop voor je dat het goed gaat. Poezen kunnen in een andere omgeving best opeens heel ander gedrag gaan vertonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mupke,

Ja wel leuk hé?

Onverwacht moeder geworden:D

Ze doet het nu al een stuk beter dan bij de buuf!

Ik ben de hele dag thuis, dus dat is al leuk voor Pussycat.

En ze ligt zo heerlijk te spinnen en mag ook mee naar bed.

Hoor gister op tv dat dat ongezond is, maar het zal mijn tijd wel uitzingen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lissy,

Het is idd een prachtig ras maar ik vind een gewone poes net zo lief hoor.

De buuf wilde haar hebben om mee te fokken om er wat geld mee te verdienen.

Zover is het dus niet gekomen en als ik haar houd, wordt ze gesterriliseerd en mag ze lekker buiten.

Ze is nog nooit buiten geweest dus dat zal ze vast mooi vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lissy,

Het zou mij trouwens veel te duur zijn om een bengaal aan te schaffen.

Ze kosten vaak 800,= of meer!

Deze heeft geen papieren en was evengoed al 450,=

Wat een geld hé, voor zo'n beestje.

Er zit natuurlijk handel in en ze zijn erg "in de mode"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...