Spring naar bijdragen

woensdag 27 Maart 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Agnieta
Lenie; Is er wel
maar ook niet.
Het zij haar vergeven. :)

Hoi Wijfie:present:

En nu moet ik ècht, ècht even weg.
Doegies mensen..quote>

ja sorry hoor, druk druk druk.
moet ook nog een maaltijd op tafel zetten :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum ik heb een gedeelte van mijn tuin te leen gegeven aan de buurman. Maar er staat nog een hok en wat schutting. Dat moet ik eerst weg breken voordat ik er een andere schutting neer kan zetten. En ik wil mijn tabaksplanten daar gaan zetten. Er liggen nog een hele hoop tegels die daar allemaal weg moeten dus kan ik er voorlopig wel tegenaan. Heb er wel zin in alleen het weer zit nog niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Mijn eten was simpel: pompoensoep met gebakken brood. Manlief is sporten en daarna gaan we nog wat eten.

Vanmiddag was mijn schoonma heel slaperig. We zijn maar een half uurtje geweest. Ik heb haar een rijpe kiwi gegeven; vindt ze heerlijk.

Daarna naar buurvrouw geweest. De operatie aan haar nekhernia is goed gelukt en ze voelt zich wat beter dan daarvoor. We hebben 3D zitten knippen en plakken, gewoon om iets te doen te hebben.

@ Bako: wat jammer dat ik je heb gemist. :heart:

@ Madeleine: sufferd! Ook van mij een beschaafd schopje onder het achterwerk. Kom op Madeleine, je weet dat je het kunt.;)

@ Lenie in de gloria :moon:

@ Akelei: gaat het goed?

@ Bollie: dat wordt nog een flinke klus met die schutting. Kan buurman niet helpen? Hij mag ook al die grond lenen.

Nu eerst weer eens wat doen. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers,

Even een update, vriendin in nu definitief buiten, ik heb heel haar app in orde gebracht en kan beginnen met een nieuw leven. Maar of ik me goed voel ??? NEEN, langs geen kanten. Ik krijg paniekaanval na paniekaanval, twijfels, bedenkingen en een hele grote financiële kater. Komt nog bij dat ik eens aan het tellen ben geslagen inkomsten vs onkosten en ik er heel erg slecht voor sta. Weet het even niet meer, maar dat mijn gouden jaren voorbij zijn is nu een feit.

Motor verkopen, huis verkopen, god o god, vanalles schiet er door mijn hoofd.

Of is dit de normale inzinking na al mijn gedoe misschien.

Sorry dat ik er zo even mee binnen val, kan aan niks anders meer denken. Zit op het werk en ga even teruglezen, maar ik denk dat ik een korte forumstop ga inlassen. Niks te maken met jullie hoor, maar ik heb in niks geen goesting meer. Eerst wonden likken en kijken hoe ik het ga redden denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je dat nu wel doen Rekel even een forumstop? Die goesting kan zo maar op komen zetten hé?

En het is toch normaal dat je paniekaanvallen krijgt na zo'n intensieve tijd? Veel spanningen kunnen hyperventilatie veroorzaken, en misschien is dat bij jou nu ook zo. En er komt nu toch een soort van rouwproces, ook al is die persoon niet gestorven. Ik denk dat het misschien toch beter is als je af en toe toch op he forum komt.

Wij alci's zijn zo geweend om ons terug te trekken als we met moeilijkheden zitten. Kom op joh, gewoon blijven en zoveel mogelijk delen. We zijn er voor je.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik wel Bollie, maar dit is een probleem waar jullie me niet in kunnen helpen. Ik ga heel pover moeten leven de eerste maanden, dus voor drank is er ook geen geld, en dat weet ik zeker.

Ach, misschien kan ik me toch niet houden hé, heb te veel mooie mensen hier zitten. Heb gewoon het dipje der dipjes denk ik :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou zo maar kunnen Rekel een fikse dip. Er is ook veel gebeurd. En geen geld? Als je wilt gaan drinken, kom je toch wel aan geld hoor, dat weet jij ook.

Maar het gaat er om dat je niet alleen blijf zitten met je pijn. En we kunnen inderdaad jouw problemen niet oplossen maar het is o zo belangrijk dat je wel ventileert. Dan deel je met ons, en raak je toch een stukje kwijt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, neem vooral even wat rust en op dit ogenblik geen grote beslissingen. Eerst weer wennen aan de nieuwe situatie. En een pover leven is niet heel erg hoor. Houdt je scherp over wat je wel en niet belangrijk vindt in het leven :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, meld je dan alsjeblieft wel elke dag even op de dagpact. Juist dat helpt mij door sombere tijden heen. Iedere dag opnieuw het besluit: "wat ik ook doe, ik drink niet". Dat blijkt een bijzonder effectieve houvast te zijn om opnieuw stabiliteit in het echte leven te vinden :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...