Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 een hele goeie morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 en ze was me voor............... Maar evenzeer een goede mrgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Heb jij dan een mooier ochtendconcert gevonden Vlaamsmeisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Goede morgen Jen, Nina en de rest die nog wakker moet worden Vannacht superslecht geslapen, was het volle maan? Nou ja aankomende nacht maar bijtijds er in Koffie? is net klaar en t onder de muts DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Goedemorgen frummeltjes, A.R. bedankt voor de koffie die is heerlijk. Jongens en meisjes, wat was er weinig te doen op het forum gisteren. Waar was iedereen? Misschien genieten van de eerste zonnestralen? Moet er gelijk weer mee kappen want mijn begeleidster van tactus komt om 9.00 uur. Moet nog ontbijten, douchen en hond uitlaten. Latersssssssssssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Pffffffffffffffffffffffff ik word hier langzaamaan gek van al die toetsenborden.............. ik probeer iets naa&r mijn vriendin te scdhrijven maar...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 In volle maan geloof ik niet, Albert. Meer nog: ik weet dat het dat niet is. Ca va met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 niet dus....................... maar goed, straks moet ik daar toch es naar kijken eh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Originally posted by: VlaamsmeisjePffffffffffffffffffffffff ik word hier langzaamaan gek van al die toetsenborden..............ik probeer iets naa&r mijn vriendin te scdhrijven maar......................quote> Zet het gewoon op twitter, dan komt de boodschap bij ons allemaal aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Jen ca va bien;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Dan is 't goe Albert, jij bent toch een beetje een rots in de branding van de woeste zee hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Heyyyyyyyyyyyyyy goede (stond al bijna gooze ma ja, k doe mijn best) morgen JEn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en aichi , ar natuurlijk ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 was ik maar weer zo rotsvast Jen. voorlopig zaterdag 1 maand droog daar ben ik wel blij mee en nu moet ik gaan tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Goede vogeltjesmorgen Vlaamse! Wist je al dat we onze taal moeten gaan verdedigen? Albert, en toch, je standvastigheid 's morgens geeft me vaak moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Goeiemorgen frummertjes, KOFFIE..... Straks weer een dagje training. Vanavond naar AA en morgen, jippie, eindelijk weer vrijdag. Laten we hopen op een weekend met veel zonneschijn.. (Jaja, ik ben er wat vroeg mee..) DAGPACT Albert Lytse rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 AR ik hoop voor jou dat het minder koud is dan hier.................... fijne dag nog!!!!!!! btw dagpact enzo???????????????????????????? want ik weet de juiste data niet meer, maar Joris niet vergeten eh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Pour la fille flamande - en voor wie dan ook: http://nieuws.kuleuven.be/node/11786 (over het eventuele voortbestaan van de Nederlandse taal) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Goedemorgen frummers. Ik kom op de geur van de koffie af, lekker AR. Hier alweer een zonnetje, het vriest nog wel, maar dat mag um de pret niet drukken he? Eerst maar even een bakje koffie inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Maar het is weer tijd voor een streepje lieflijke muziek me dunkt. De Kempen en Parijs zijn al wakker, nu nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Oeps net te laat, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Hahaha, goedemorgen Jen, ja hoor, ik was er al. En ik geniet van het geluid van de vogels, das op de vroege ochtend genoeg voor me wat geluid betreft . zit me nu opeens af te vragen wie er toch altijd zo'n hekel had aan dat vogelgeluid vorige zomer... het was een 'hij'...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Ik niet, ik vind dat wel fijn een paar kraaien en eksters en meeuwen en duiven rond het huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Hoi Jaap, ook goedemorgen... Nee, jij was het inderdaad niet, dat wist ik nog wel met zekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Ik geloof trouwens dat ik Jen en de Vlaamse heb weggejaagd?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden