Spring naar bijdragen

29-3-2013


igor

Aanbevolen berichten

Originally posted by: jane4
Bol Kate schreef dat codeine niks deed voor haar
lees je de bijsluiter even goed? tis troep he:D
maar wat wel helpt zou ik ook niet weten, ik zeg altijd
t komt vanzelf en t gaat vanzelf. dropjes.......mmm lekkahquote>


Weet je wat ik gisteren gedaan heb omdat ik dat gelezen heb? Bij kriebelhoest, wanneer je strot helemaal naar de filistijnen is, moet je een eetlepel olijfolie eten. Het is niet te pruimen vond ik maar het hielp erg goed.
Ja het zal best van zelf overgaan maar als ik al 2 nachten bijna niet geslapen heb, dan probeer ik het. En ik moet zeggen dat het mij wel helpt. Misschien is het morgen al weer een stuk minder en gooi ik de rest weg.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 68
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Jopie. Ja daar ben ik weer na een jaartje helemaal afstand gedaan te hebben van ADB. Helemaal niet omdat ik het zat was alleen is er het een en ander gebeurd in die tijd zodat ik me ff teruggetrokken heb. Droog wel natuurlijk alleen die snot gezondheid heeft ff zijn aandacht gevraagd maar het gaat nu weer en daarom ben ik er weer.Ik ben van plan weer het eea te gaan volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://imageshack.us/content_r...g23/8664/dscf4464t.jpg

Dit wordt ze dan, als het goed is, het nieuwe speelkameraadje van Puck. Het andere hondje is niet door gegaan.

Vinden jullie het geen poepie? Ze is net zo oud als Puck ook 2, maar ik denk nog wat kleiner. Eerste paasdag komen ze haar brengen Joepie. Ik ben zo blij voor Puck.

Dit diertje wilde ze gebruiken voor de fok maar omdat het een overbijtertje is, (haar bovenkaak is te ver naar voren gegroeid) kunnen ze er niet mee fokken omdat dat op de jongen terug slaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een schattig hondje is dat Bol. :heart:

En Jane, bijzondere kunst heb jij straks!

Ik was er bijna zeker van dat ik dit weekend iets zou gaan drinken. Toch wilde ik dat eigenlijk niet. Dubbel gevoel. Lang genoeg zonder gedaan dus een beetje moet wel weer eens mogen. En tegelijk ben ik een beetje bang dat zelfs twee pilsjes er al flink in zouden gaan hakken na zolang droog.

En toen ging er iets mis tijdens het koken. Besloten met zoonlief naar de pizzeria te gaan en onderweg daar naartoe heb ik bedacht dat het niet en-en kon zijn. Biergeld is dus uitgegeven aan pizza's. :P

Rare gedachtenkronkels kan je dan zo hebben. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag dat ik de enigste ingelogde ben:

Dus dan zomar iets,

Mijn studieboeken zijn gearrriveerd en maandag begint de opleiding!

En dat komt duf uit want ik zit midden in een hypomanie

en nu is t wel zo dat je in een hypomanie bovenmaritg presteert, het put je ook uit

nu zijn er tijden van vele sociale cintacten, veel preaten, druk, onrustig en luid

straks is het uitgeput en lam en schade rechttrekken..

voor en tegens dus

t is een rare ziekte, manisch-depressief, t speelt spelletjes met je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...