Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen luitjes,

De koffie is inmiddels doorgelopen, thee staat onder de muts te trekken, binnen wordt het al weer lekker warm.

Buiten is het wit en sneeuwt het weer, dikke vlokken nu.

Awel, eerst maar eens een bakske koffie inschenken...

Aanpassing: de tijd een maandje teruggeschoven :o

• Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

en alvast even de slingers ophangen voor Rosa, van harte gefeliciteerd Rosa, ik hoop dat je een fijne verjaardaga hebt.

Volgens mij ben je al een paar dagen niet op het forum geweest he?

Hoop dat alles goed met je gaat.

:light::musicnote::):present::rose::light::musicnote::):present::rose::light::musicnote::):present::rose::light::musicnote::):present::rose::light::musicnote::):present::rose::light::musicnote::):present::rose::light::musicnote::):present::rose::light::musicnote::):present::rose::light::musicnote::):present::rose::light:

Geplaatst

Goeiemorgen Yvonne en andere frummertjes,

Sneeuw Yvonne, wow, dat is dan de eerste keer dat het eens bij een ander sneeuwt en niet hier! Gedenkwaardig..

Rosa ; een dikke proficiat!

Lekker een bqkkie doen, krantje erbij en het vooruitzicht dat ik maandag niet om 05.00u. uit bed moet.

Zalig pasen lieve mensen,

Dagpact ;

rip Queenie

Geplaatst

Ja, lekker he Queenie, maandag ook nog vrij.

Het sneeuwt hier inmiddels ook echt hard nu, hihi.

Ik neem nog 1 bakkie en dan ga ik aan de slag.

Zou toch zo fijn zijn als er 48 uur in een dag zaten....

Oooooit.....

Geplaatst

goede morgen frummels. lekker koffie thanx yvonne.

nou als het zo druk is ga ik ook maar weer.

maar eerst nog een :musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon: voor rosa. maak d'r een mooie dag van

Geplaatst

Goeie morgen allemaal. Ik denk dat ik eens probeer om de was buiten te hangen, het is niet warm maar wel erg droog. Zou die drogen??????

Rosa een hele leuke dag en van harte meid. :heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present:

Geplaatst

Dat komt door de tekening boven haar oogjes, het lijkt net of ze heel boos kijkt, maar ze schijnt ozo lief te zijn. Maar leuk hé? Ik werd vanochtend al heel vrolijk wakker. En Puck voelt ook iets hoor want ze is drukker en speelser dan anders.

Ja eigenlijk zijn mijn honden de new Foundlanders, en wat ik ook heerlijke honden vind zijn de windhonden, ach ik heb zo'n beetje van alles gehad aan merk honden, maar ik heb geen zin meer om einden te wandelen. Die kleintjes zijn moe als ze achter in de tuin gespeeld hebben, de tuin is 600 vierkante meters. Ook kan ik ze makkelijker mee nemen als ik b.v. naar m'n schoonzus ga.

En ik ga haar Modjo noemen Afgekort wordt dat Mo. De naam de ze nu heeft Anzet vind ik niet zo leuk.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal.... wat een rust hier tegenwoordig he?

Inmiddels hier al heerlijk met de hond het bos in geweest, en de boodschappen in huis. gehaald.

Wat dom kan een mens zijn... je denkt 30 maart en je schrijft 30 april op.... :D

Geplaatst

Dagpact ;

rip Queenie

Tatum

Albert

Lytse

Joris

Iedereen op de dagpact B)

Of het nou Koninginnedag is of een witte pasen, drinken doen we niet.

Nou ja, koffie en thee is wél toegestaan hoor Yvonne, dus doe mij maar een bakje :D

Geplaatst

Jij ook Akkie.

Goeie morgen Vonnie :sun:

Hey Tatum, ik doe graag met je mee om niet te drinken hoor. Gezellig.

Nou dadelijk ff boodschappen doen. En voor het kleine meisie dat morgen komt iets lekkers halen.

Geplaatst

Dagpact ;

rip Queenie

Tatum

Albert

Lytse

Joris

Acer

Allemaal een fijne dag maar weer!!

En Rosa natuurlijk in het bijzonder, veel sterkte maar ook plezier!!!!

Geplaatst
Originally posted by: De verandering
Originally posted by: acer
Dagpact ;

rip Queenie
Tatum
Albert
Lytse
Joris
Acer
Wim

Allemaal een fijne dag maar weer!!
En Rosa natuurlijk in het bijzonder, veel sterkte maar ook plezier!!!!quote>

quote>

Geplaatst

Bol, ik ga zo met je mee boodschappen doen. Dan heb ik alles wat ik nodig heb voor de pasen in huis. Inclusief 2 mega - met bonbons gevulde - chocolade paaseieren die ik gisteren bij de idlA heb meegenomen. Die zitten nog verstopt in mijn fietstas in de schuur ;)

Daarna kort poetsen in huis en als ik nog wat tijd over heb ga ik verder aan mijn wilgentenenmat. Maar daar kan ik 2e paasdag ook nog aan werken. :)

Geplaatst

goeiemorgen frummers

ik heb dat uur tekort van komende nacht

maar vast

vast geslapen extra, in

het vooruit

je weet maar nooit he

als de wereld vergaat

ben ik tenminste uitgerust

Geplaatst

Welke zei je moeder Jane?

Goeie morgen trouwens

Zei ze die van die onderbroek of van uitrusten?

Die van die onderbroek ken ik wel die van uitrusten niet

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...