Jen Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 De tweede "mama" kwam uit het asiel met het cadeautje onmerkbaar in haar buik. We zochten een nieuw maatje voor onze kater, want ook al zegt men dat katten graag alleen zijn... onze Hector was nogal verdwaasd en eenzaam na het verdwijnen van zijn moeder. Enfin, om een lang verhaal kort te maken: toen de kittens er waren, jaagde Hector ze soms weg van zijn etensbak, en dan ging Spike er met goot opgezette borst vóór staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Ik babbel tegen mezelf ***. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 nee hoor, ik was er nog! het was voor mij de eerste keer dat ik kittens zag van maar een paar dagen oud. best gek, want mijn hele leven al katten in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 nu toch slapen...welterusten Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden