Lytse Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 @ Wijfie: werk aan de winkel helaas: je stopdatum. Goed dat je er vandaag weer voor gegaan bent. @ Madeleine: dan maar zielig, maar wel droog! Ik ga ook slapen. Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 He Agnieta, was helemaal niet slecht bedoeld! Een aantal mensen hier raden me expliciet geheelonthouding aan, en ik begrijp dat. Ik ga ervan uit - misschien ten onrechte - dat eigenlijk zowat iedereen op dit forum me dat aanraadt. Jijzelf hebt me nooit iets in die zin gezegd, vergeef me als het verkeerd overkwam. Geen ruzie he, knorrepot, ik mag je graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Hoi Knor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Doei Knor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 slaap lekker Lenie en co:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 jij ook Jane..X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Ik ga ook maar eens slapen. Morgen nog genoeg mogelijkheden om te mislukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 dan ga ik ook slapen... truste Jen... slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden