nancy Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Voor jou is dat ook mogelijk hoor, Hot, misschien denk je nu van niet (dat weet ik niet), maar ik dacht er ooit wel zo over en tóch gelukt... Ik moet er wel constant op gefocussed blijven, want het blijft een zwakke plek... Kom op Leeuw, struggle en kom boven, je kán het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Ja, maar voor hoelang? Heb je er werkelijk vrede mee? Ik kan me voorstellen dat je na 40 jaar alcoholgebruik er zelf bijna niet meer in gelooft, moeilijk is dat zeker. Maar onrealistisch is het zeker niet, hoor, dus verlies de hoop niet en ook de moed niet. Wat wil je echt? Er is er maar één die dat kan doen en dat ben je zelf. Ach, dit zul je allemaal wel al vaker gehoord hebben, maar écht, ik meen het, er ís een uitweg... Ben je ergens onder behandeling of krijg je steun of hulp hierbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 @Suzie: Je klinkt heerlijk zelfverzekerd en dat is een grote en enorm belangrijke stap. Fijn dat je die kunt zetten. Geen discussies meer met jezelf over wanneer, waar, hoeveel, wel, niet enz. Een dijk van een probleem minder dus. Een stukje rust in je hoofd. Klasse en veel succes op die weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 @ Hot: Je hebt helemaal gelijk. 40 Jaar alcohol laat zijn sporen na, bij mij ook. Voor mij was het echter reden om te besluiten dat er nu wel genoeg sporen waren. Die zullen niet verdwijnen, maar ik kan er wel voor zorgen dat er geen sporen meer bij komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 middag mensen, nog niets terug gelezen. ik ben druk druk druk ...heerlijk! RH, wassen, buiten ophangen, zuigen.. kortom een rommeldagje. vanavond komt vrijer gezellig langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 komt door het mooie weer Hot...zalig gewoon, deur open en gaan met die handel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Je valt me helemaal niet lastig hoor, en droog staan is inderdaad broos. Dat blijft het. Als je nu eens kijkt naar het bericht van Dylan, kun je daar wat mee? Zorgen dat er in ieder geval geen sporen meer bijkomen? (mooi gezegd, Dylan!) Die 40 jaren kun je niet meer wegwissen, dat is zo. En die ondraaglijkheid, ik lees daar zoveel pijn in, daar kan ik dus niet over oordelen en wil dat ook niet. Maar misschien zorgt de drank er juist wel voor dat het ondraaglijke nog moeilijker te dragen wordt en zou het misschien wel draaglijker worden als je er nuchterder tegenaan zou kunnen kijken. Alcohol kan emoties ook doen versterken. Maar dit is een overpeinzing van mijn kant, hoor, ik bedoel daar verder niks mee. Wel gaat het aan mijn hart als ik je zo lees. Oh, mijn bericht kruiste de jouwe, nog even een aanvulling: dat scheelt dan in ieder geval wat bagage voor nu, toch Hot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Nance, wat ben je toch een schat. je kan het mooi verwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 ik ben daar zo slecht in. laat mij maar de opfrisser zijn zeg maar haha een beetje geluk en zaligheid erop gooien ( en soms even zeuren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Hoort er ook bij, Leen geluk en zaligheid kunnen we allemaal wel gebruiken en zeuren mag op z'n tijd, niks mis mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 komt goed Hot.. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Hot, Het is nooit zwart-wit, er zijn ook vele grijstinten. Natuurlijk is er verscheidenheid, dat kan ook niet anders. Jij bent anders, ik ben anders, en dat mag. En mijn respect heb je, hoor. En gelukkig is jouw leven niet alleen kommer en kwel, Hot ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 ik heb zat te zeuren hoor, maar daar heb ik nu geen zin in, maandag weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Good for you, Lenie! Mensen, ik ga er vandoor, moet nog een hoop doen. Prettig weekend allen en hou het zo droog als je kunt! Agnieta ook nog even: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 dag Nancy...geniet nog lekker van het mooie weer! doe ik nl ook haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Goedemiddag! Ik besefte me net dat ik donderdag opeens offline ben gegaan en niet meer online ben geweest. Reden; Ik werd spontaan zo ziek als een hond. Ik voel me nu iets beter, maar het houdt nog niet over. Blegh, wat kan een mens zich naar voelen. Ik leef iig nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 hoe krijg ik mijn sterke wil weer terug ben weer terug bij af geen zelfvertrouwen meer haast geen contacten meer humeur weer op het kookpunt radeloos worden als ik denk aan een leven zonder drank ik heb hulp nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 waarom brul je niet eerder Snoep? je weet zoiezo dat ik altijd wel op FB te vinden ben? dan had je toch even je gal kunnen spuwen ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Wat voor 'n hulp zou je dan het liefst willen Snoepie? Heb je tactus al eens geprobeerd te mailen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 lenie als ik drink...zoek ik geen contact..sluit me zoveel mogelijk af zit het liefst in me eigen donkere wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 bolletje ik weet het niet moet mezelf weer terug vinden zelfvertrouwen terug krijgen..door zettingsvermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Originally posted by: A3Snoep, als je uitgedronken bent, en weer boven-Jan, zoek het dan bij hen die jou al langer kennen en waar jij een goede band mee hebt of had. Daar vind je uiteindelijk de meest waardevolle steun.quote> in mijn naaste omgeving is er niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Originally posted by: snoepjelenieals ik drink...zoek ik geen contact..sluit me zoveel mogelijk afzit het liefst in me eigen donkere wereldquote> dom he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 maar je wel druk maken om me hondje...suffie. ik ren even snel naar de winkel ( hondenvoer weer grr) zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden