Spring naar bijdragen

zaterdag 6 april 2013


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemorgen luitjes. Wat een drukte hier al vanmorgen, als vanouds eventjes.

Diesel en Harry ook even komen aanwaaien, fijn.

En natuurlijk ook fijn Joop, Agnieta en Hotsie te zien.

En ook al staatie al wat lang: bakkie koffie van Diesel kan ik niet overslaan toch?

Dear Hots, aan de ene kant van het dijkie verzoop je bijna.... ik ga er van uit dat er aan de andere kant van de dijk geen water staat? Misschien een idee om die kant eens op te gaan?

En grazige weiden kun je nog wel even vergeten met deze kou..... het zijn allemaal nog wat verdorde en grauwe weilandjes hoor;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, 'u' met een hoofletter wordt alleen gebruikt voor 'onze lieve heer' , en natuurlijk als eerste woord van een zin.

Het gebruik van 'u' hier op het forum..... geeft mij nog steeds een beetje nare smaak in de mond.

Het is hier ook absoluut niet nodig...

Hotje, je kunt natuurlijk ook proberen op een ietwat rustige voorzichtige manier van die dijk af te komen.

Als het inderdaad zo'n labiel ding is is dat ook het beste lijkt me, voor je het weet gaat de boel schuiven en stroomt het achterliggende land over.

Eraf dus en wel met gezwinde spoed....

Ik ga nog een koffie halen voor de boel onderloopt hier :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Agnieta: Totdat ze jou met u gaan aanspreken. Dan is dat wel ineens helemaal duidelijk.

Agnieta: mijn gevoelens schieten nog alle kanten op. Ik heb gisteren een enorme ontslagronde overleefd waarbij bijna de helft van mijn collega's ontslag aangezegd hebben gekregen. Ik wil vooral mijn emoties dit weekend rustig houden. Ik ga eerst een soapje kijken en straks lekker prutsen op mijn balkon.

En thanxxx koffie heb ik al. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, ik wil de mat nog iets strakker hangen. Een paar dwarslatjes plaatsen waardoor de wilgenmat uit elkaar wordt gehouden als een harmonica. Als het af is, dan moet er een soort vierkant van latjes achter zijn geplaatst. Had ik beter eerder kunnen doen, maar ik zag achteraf pas dat hij niet mooi strak tegen de afscheiding zat.

En dat lijmen wat ik wilde doen......... ik ga het nog niet eens proberen. Daar is de mat weer te weerbarstig voor om zich met lijm te laten bedwingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiesmorges frummers,

Heerlijk uitgeslapen. Nu de krant lezen en even geen moetens..

Vandaag waarschijnlijk een uitstapje naar onze belgische buren, naar de cinema en wel naar "crimi clowns".

Amai, das nogal wa zunne....

Dagpact ;

Tatum

Albert

Lytse

Joris

rip Queenie

Fijn weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mensen

ik kom maar niet op gang

en moet/mag om 12 uur

aan weer een 6 uur fietsen beginnen.

het voelt alsof ik niet hersteld ben nog

van de vorige, zou dat kunnen?

Ja ben geen 20 meer he.

Misschien doe ik net als de meesten,

deel een fiets en stop na 3 uur.

En als mn ego het overneemt, tja

dan zit ik er om 6 uur nog op:huh:

Tatum houd je taai he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...