Yvonne Geplaatst 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Volgens mij is alles dit jaar gewoon hartstikke laat Adrie ..... geduld, wie weet wat je nog te waachten staat allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Originally posted by: SowhatHet zou niet goed met mij gaan als ik hier herten zou zien:Dquote> Ik weet niet waar jij zit, maar moest wel heel erg lachen om jouw opmerking.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Goedemorgen frumels, Had een mega virus op mijn p.c. wat me gisteren de hele dag heeft bezig gehouden om te verwijderen. Maar dat is gelukt ben alleen wel een hoop programma's kwijt. Maar heb geulukkig een cd-rom kunnen lenen van een kennis en kan zo die programma's weer installeren. Vandaar dat ik gisteren ook niet op het forum was. Gewoon computermoe, Nog steeds droog. Alleen wel weer gerookt! DAGPACT: Tatum Albert Lytse Joris rip Queenie Acer Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 En voor mij inmiddels de hoogste tijd om aan de slag te gaan hier. Ik heb even verse koffie gezet voor de laatkomers. Luitjes, geniet van de dag. De zon is hier inmiddels helemaal verdwenen, maar dat mag um de pret niet drukken.... Luitjes, laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Nu ff gisteren en vandaag bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Pfff, door het oog van de naald dus Aicha met je pc.... goed van jou hoor. Jammer van dat roken, maar er komt gewoon een volgend moment... En nu Von.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ja heel goed hé R.Q. het zijn dikke maatjes aan het worden en spelen erg veel. Dat is genieten voor mij. Zo leuk en zo genieten iedere keer weer. Ja voor het zelfde geld kunnen ze niet met elkaar opschieten en dan zit je met twee vechtende honden de hele dag. Nee ik heb een goeie keuze gemaakt. Wist ik al hoor want Puck is altijd zo'n makkelijk hondje geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 goeiemorgen frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Originally posted by: YvonneHihi... jij wel, maar ja, jij hebt dan ook een neus voor vrouwelijk schoon he? quote> Vonneke tochDag Bolliewollie, ben er weer eens hé. Geen vaarwel dus. Vond het wel lief dat je je daarover wat zorgen maakte Hoe is het eigenlijk met je tuintje ?? Is dat nu helemaal klaar ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Moggel Jane:sun: Hé die Rekel. Ik heb me gisteren voorgenomen om vandaag mijn filters van de vijvers schoon te gaan maken en eens kijken of ik al wat kan gaan opruimen. De zon begint te schijnen hiero dus hup naar buiten. Houd jij het vandaag een beetje rustig of moet je weer boten gaan slepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Aan het werken Bollie, maar slepen doe ik niet hoor. Ik maak de grote zeereuzen vast tegen de kade, met klein werkbootje, of zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 fijne dag mensen ik mag mijn stramme knieen en spieren weer even losser gaan krijgen en morgen krijg ik een heerlijke massage verheug me er nu al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Goede morgen fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 goeienmorgen ik heb net een mail gestuurd aan mijn vriend dat ik morgen ga stoppen met de alcohol dat ik weer wil worden die ik in augustus was na 20 maanden gestopt te zijn en dat als hij zo door gaat en zijn probleem niet erkent er geen toekomst voor ons is ik wil weer leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Snoep:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Mooie voornemens Snoepie, nu de uitvoering nog hé. Ga er voor zou ik zeggen Dag AR en LadyJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 ik weet nu het antwoord al krijg hier een hoop verdriet van, want ik hou wel van hem en hoop dat ik dit ga trekken trek het nu al niet,en jank de ogen uit me kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Originally posted by: snoepjegoeienmorgenik heb net een mail gestuurd aan mijn vrienddat ik morgen ga stoppen met de alcoholdat ik weer wil worden die ik in augustus was na 20 maanden gestopt te zijnen dat als hij zo door gaat en zijn probleem niet erkenter geen toekomst voor ons isik wil weer levenquote> Snoep, zo ken ik je weer meis. Echt echt heel goed van je. Dat jÃj van de drank kunt afblijven... ja dat weet ik heel goed. Maar samen met iemand die drinkt, veel drinkt, is het eigenlijk ondoenlijk. Je hebt het al eerder aangekaart geloof ik he? Snoep, doen hoor, stoppen weer en je aan je belofte naar hem, eigenlijk naar jezelf houden. Ik hoop zo dat hij het waard is... dus dat hij zijn probleem ook gaat aanpakken meis. Als hij het niet doet... ja, dan ga je een heel verdrietige periode tegemoet denk ik. Maar je doet het voor jou, voor je kinderen en voor jouw eigen toekomst. Dikke dikke pluim meis. (()). Zo, en nu log ik gelijk weer uit. Had even mijn mail bijgwerkt en wilde alleen even bijlezen hier.... Luitjes, de zon schijnt inmiddels weer hier. Wens iedereen een mooie dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Snoep, je weet zelf wat het beste is voor je. Iemand zei me hier niet zo lang geleden eens: "Je kan geen ei bakken zonder de schel te breken". Verdriet kan ook mooi zijn. Alleen merk je dat pas achteraf !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 En hier was ik al bang voor Snoep. Maar hou vol meis, doen hoor. Dit is geen leven voor jou op deze manier. Met hem zul je ook echt niet gelukkig worden. Dat je van hem houdt... dat begrijp ik. Maar ga leren hem los te laten. Er zit niks anders op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Snoepie het is niet alleen afscheid nemen van de drank maar ook van de (gezellige) sfeer die je samen hebt gehad tijdens die periode. Want dat is ook zo. Wat ik me gisteren nog afvroeg is hoe combineer je de drank met je werk? Ga jij nu ook met lood in je schoenen naar je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Mogge Ik wil Akelei even bedanken voor de gouden tip tegen trek en onrust....grote pan groentesoep<wel zonder ballen> Toch weer even een paar giga eetbuien overwonnen..ben ik blij mee En alcohol en roken verlangens zijn er niet meer....zolang je niks aanwakkert is er niks aan de hand Op advies van mijn verslavingsarts...10% die gestopt is kan af en toe wat drinken....verwacht maar niet dat jij erbij hoort bij die 10% IK weet wel zeker dat die man gelijk heeft...daarom hoef ik het ook niet te proberen Fijne dag nog sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 bolletje vandaag is mijn laatste dag..dat moet voor mijn afscheid en ja morgen ben ik net als vandaag eeen emotioneel wrak ik heb morgen ook een gesprek met een sociaal medewerkster van school over de band tussen ...... en mijn,dat ga ik met dit gevoel niet droog houden maar ik ga niet mijn probleem vertellen het wordt gewoon door bijten door de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Dat zijn dan erg zware dagen voor je Snoepie poeh zeg. Ja en dan houd je het niet droog w.b. de tranen. Ik hoop dat je toch ook het gevoel krijgt dat je dan deelt en toch een stukje kwijt raakt. Hoe oud is je zoon? En ging het, toen je niet dronk beter tussen Jesse en jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Goedemorgen, ik sluit me maar weer eens aan: DAGPACT: Tatum Albert Lytse Joris rip Queenie Acer Aicha Sabine81 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden