Lytse Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Hee Wim, Is het goed gegaan vandaag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ik geloof dat bijna iedereen al weer weg is. Morgen weer werken natuurlijk. @ Jen: ik ben blij dat je boze bui weer gezakt is, al weet ik verder niet hoe of wat. @ Madeleine: het lijkt me een goed plan om het met de huisarts te bespreken (en met de psycholoog) dat gebruik van Refusal. Ik gebruik het niet, dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen. @ Jopie: wat rot dat de kat zo ziek is. Eén ding is zeker: als jij hebt gezorgd dat de kat voldoende te drinken had, dan is het slecht werken van de nieren niet iets wat jouw schuld is. Het blijft heel rot voor de kat en ook voor jou, omdat je je bent gaan hechten aan het dier. Hopelijk krijgt hij snel goede medicatie of bijv. aangepast voer. Ik geloof dat Wim ook weer iets anders is gaan doen. Welterusten allemaal. Slaap lekker. Ik heb het droog gehouden. Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Nuchter en droog. Ssssslapen [~__~] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 droog! slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Hier ook droog:) Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 @ Wijffie! Heb ook chocoladevla en slagroom gehaald! zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ja mensen, nu ben ik dus zo wakker als een doorgedraaide tierelier he. Ik weet het niet meer. Ik snap dat het allemaal belachelijk klinkt, maar ik word er wanhopig van. Affijn, efkes gaan kalmeren in armen. Desnoods met clozan. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Jen, wat is er aan de hand, meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suki Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Jen, gaat t wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Jenneke, kom meis, hoe gaat t? Ik moet zo naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Oke, ik ga slapen. Ik ben helaas niet nuchter, ik heb drie glazen wijn gehad. Het is dat ik nu naar bed ga, anders dronk ik door.. Op zich lukt t aardig goed: de dag, studeren, huishouding, opvoeding, wat plezier beleven in sociale contacten. Soms echter is er de grauwe sluier van herinneringen. Op die momenten is het lastig om bij de les te blijven, soms lukt dat wel, en soms ook niet: vandaag lukte dat niet en heb ik drie glazen wijn op. Wat t mij brengt? Ik weet t niet..ik hoop op een goede nachtrust zonder spoken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 He, bedankt voor de steunbetuigingen en vragen, maar zoals ik aangaf: ik had een troostadres waar ik vertoefde. En 'k denk dat ik daar een prioriteit van ga maken. Waarom dan mijn hulpkreet? Omdat dit langetermijngedoe gaat worden. En omdat ik dat allemaal niet zie zitten. En verschrikkelijk bang ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 En nu ga ik proberen te slapen, want ik merk aan mijn vorige posting van alles dat me niet aanstaat. Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Zo, thuis, alles slapende of bedwaarts. Pitze, posters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Had, zet die verwarming nu eens niet aan zo midden in de nacht! Koukleum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Doekooknie, hoor, hier lekker 17 graden! De truidrager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden