Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ik moet me vrijdag verantwoorden voor het UWV, wat ik allemaal uitgespookt hebt om nieuw werk te vinden. Ik heb de volgende strategie bedacht. Ik doe net een beetje te weinig. En dan kan ik de volgende keer me zelf verbeteren, zodat er een stijgende lijn ontstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 @A3, weet je dat vergadercultuur iets typisch Nederlands is? Een verworvenheid eigenlijk, en een middel om oorlog te vermijden. Belgiƫ kent die traditie minder... Maar ok da's gezever uit een cursus die ik vorig jaar had: ik haat vergaderen. Mijn moeheid: met je "boerenverstand" heb je helemaal gelijk, maar als je de laatste weken van adb bekijkt, zal je ook merken dat ik daar 's nachts niet vaak te vinden ben. De naam "nachtmus" speel je niet snel kwijt, maar eigenlijk slaap ik de laatste tijd doorgaans constant. Op vandaag na. Met mijn fake brandstof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 De Duitsers zijn dan ook behĆ³orlijk goed in het vermijden van oorlogen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 ok, zware teleurstelling hier. Het ijzer is ok, de vitaminen zijn ok. Niks aan te updaten. Om dan zelfs nog te moeten horen dat de leverfuncties ok zijn. Ook als alcoholist ben ik zwaar mislukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 goedemiddag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Nou Jen, Wees blij dan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Hihi. Nou met die leverfuncties ben ik wel blij hoor, dat was maar een sarcastische opmerking. Maar ik moet toegeven dat ik hoopte op een zwaar ijzetekort of zoiets, dat op onschuldige wijze kon opgelost worden en mijn vermoeidheid tot bedaren brengen. Nu moet ik het weer in de psychosomatische hoekjes gaan zoeken, en ijzerpillen slikken is een hoop makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ben een beetje gespannen. Volgende week een sollicitatiegesprek voor een opleidingsplek voor verzorgende. Dat is 4 dagen werken,1 dag school. Morgen kan ik ook gebeld worden, voor een andere opleidingsplek, hier vlakbij. Morgen ook de jaarlijkse borstcontrole. Pffff..een beetje veel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Hey Rapilos, Wat goed van je! Ik duim voor je hoor, dat je een leuke opleidingsplek krijgt. Dus je gaat er toch weer voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ja, Kate, ik ga er weer voor. Maar de omstandigheden zijn nu anders dan vorig jaar Vorig jaar, had ik de zaak nog. Daar stoppen we halverwege dit jaar mee. Niet rendabel meer helaas. Dat betekent, dat ik nu wel kan kiezen voor een Werken/leren opleiding. Vorig jaar heb ik 2 maanden stage gelopen voor helpende, en daarnaast nog full-time de zaak. Dat werd een beetje te veel. Nu, kies ik meteen maar een trapje hoger. Verzorgende wordt erg veel gevraagd weet ik. Toch...mag ik in mijn handjes knijpen, als ik aangenomen word. Loop tenslotte al tegen de 60 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Oei, erg van de zaak Rapilos. Maar superknap dat je dit gaat doen! succes en hou ons op de hoogte. Ik ga nu pannen op het vuur zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Dank je Kate, Zal proberen om jullie op de hoogte te houden Heb het contact met jullie eigenlijk ook wel erg gemist. Zal weer wat vaker op het forum komen. Eet smakelijk voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 succes morgen rapilos hoop voor jou dat je aangenomen wordt hoe is het verder je onderschrift is weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Jen:heart: toch gefeliciteerd met je leverfuncties Hoi allemaal, ben thuis en ga even naar de winkel om wat te eten te halen meld me later weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 http://imageshack.us/content_r...g580/9527/sam0157f.jpg Dit is het schilderij dat ik graag wil verloten. Iedereen kan mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Originally posted by: snoepjesucces morgen rapiloshoop voor jou dat je aangenomen wordthoe is het verderje onderschrift is wegquote> Dank je snoep,Verder, ben je heel oplettend.Ja, onderschrift is weg.Krijg het even niet voor elkaar om 100% droog te blijven (helaas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ik heb nog niet bijgelezen, maar kom kort drankjanken Vanmiddag kreeg ik last van een enorme trek. Ik was moe. Ik had de vrije dagen uitgerekend van de collega's die van de zomer weg gaan. Sommigen klinken zo mat. En ineens de gedachten "hoe moet het nou met oud en nieuw met dochter?" In ellende-denken kan ik dan zo enorm stapelen Ik heb wel boodschappen gedaan en expres geen bier of wijn gehaald. Dan had ik dat vanavond zeker opgedronken. Ik heb wel een kleffe maaltijd gekocht. Een kleffe maaltijd is voor mij: groente met saus, vlees met saus en aardappelen met een flinke schep jus En ik heb een verrukkelijk toetje gekocht: Belgische chocolademousse en een grote beker kant-en-klare slagroommmmmmm Straks lekker koken, ik knap nu al op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 http://imageshack.us/content_r...202/3510/sam0158xo.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Hoi Bol, Prachtig! Wat kan ik doen om mee te doen aan je loterij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Bol, het schilderij is prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 jammer rapilos wil je er niet weer voor gaan? heerlijk toetje tatum en maar niet tever vooruit denken..gaat toch niet mooi schilderij bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Wil er wel weer voor gaan snoep, maar heb even wat meer stabiliteit nodig Leef verder heel gezond hoor, en drink zeker niet elke dag, maar ja, beter is toch de nul lijn he. Hoe gaat het dan met jou, qua drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Rap. ik heb een draadje aangemaakt, bij ditjes en datjes. Als je nu je naam daarop schrijft, dan weten we wie er allemaal mee willen doen. Dan ga ik een getal bedenken, en dan moeten jullie dat getal raden. Heel simpel denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 voor mijn is dit dag 2..en heb net een enorme trek uit gezeten na 6 maanden proberen te minderen..moet ik eraan geloven zie er wel tegenop..maar verpest mijn leven anders en dat van mijn naaste ga steeds meer drinken inplaats van minder..en daar wordt ik geen leuk mens van heb zoveel spijt dat ik ooit weer begonnen ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Oke Bol, Ik ga kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden