haddock Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Nou, nepnachtbrakers, bij gebrek aan respons ga ik maar ff Kavangh Q.C. kijken op ITV. Direct op bed lukt me nooit, alleen uit de nacht. Maak er wat van, mensen, en hou 't roer op koers. Da's niet altijd recht, als u begrijpt wat ik bedoel. De listige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 VM? Wat wil je vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 oh hey. neeneeeeeee niks speciaals, gewoon of je der nog was... en had was er ook al....;; ik was ondertussen hier en daar aan het lezen omdat ik dacht dat je al weer weg was.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Nou had is er en ik mag weer opdonderen! Mooi is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 hihihi... ge weet toch dat diee ouwe kapitein een speciaal plaatske in mijn hart heeft.. (gij ook ze) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 I love you all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Oh, in treatment op tv. Dat zien ik graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 is da nu? Op wa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 want.. toen was iedereen weg en insomania mag dan wel een leuk liedje zijn enzo maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 DIT DUS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 't is al gedaan VM, sorry. Ik neem dat soms op, op 8. Gij ook een kijker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden