Spring naar bijdragen

Donderdag 11 April 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen,

zelfs hier weinig geslapen - jaja, ik hoor jullie lachen -

Een lang gesprek met het lief gehad over zijn werk. Kennelijk durfde hij me er de vorige week niet over aanspreken omdat ik erg snel gestresseerd raak de laatste tijd.

Enfin, we hebben beslist dat het niet onterecht is als hij zich voor de twee resterende dagen overspannen meldt - details geef ik uiteraard niet - en we gaan hier dus een lang weekend tegemoet - gezien ook ik mijn afspraken heb afgezegd. Hoe we dat gaan invullen weet ik nog niet, vermoedelijk zal ik weer vooral slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gisteren weer droog doorgekomen. Dus ik plak er nog een dagje aan vast. Ben het boek van Olivier Ameisen aan het lezen. Ik word er tot nu toe niet erg vrolijk van. Maar misschien komt dat nog als hij Baclofen ontdekt.

Een hele mooie dag! :heart::sun:

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu mopperkonten.

Koffie is inmiddels doorgelopen hoor, jullie kunnen aanvallen.

Ik heb de douche al bekeken aan de binnenkant, haartjes in de plooi, schmink op de toet, klaar voor de dag.

Ik heb wel degelijk lekker geslapen, alleen ook een beetje kort, na een avonddienst lukt het me vaak niet op tijd naar bed te gaan helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hanneke
JEN, HELEMAAL GELIJK :heart:

:present:

Ha, ha zie nu dat jullie toch wel eens gelachen heb bij zo'n soort boek. Het is soms ook lachwekkend wat we uithalen als we nog drinken. Maar Amiesen vind ik werkelijk niet om te lachen. Ik kan het niet in een adem uitlezenquote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ameisen is geen schrijver he, hij vertelt op eerlijke wijze - denk ik - hoe baclofen hem geholpen heeft.

Help ik (ver)zuip heb ik nooit gelezen, maar is ook een zelfhulpboek dacht ik?

De boeken die ik noemde zitten niet in de zelfhulpsfeer, maar gaan over alcoholisten. De helaasheid der dingen is echt een aanrader vind ik - een zoon die vertelt over zijn alcoholistische vader en ooms. Er zitten hilarische scenes is, maar het verhaal an sich is natuurlijk ook droevig. - en Brusselmans mocht ik voreger ook wel eens graag lezen. De man die werk vond, heden ben ik nuchter, ... kleine mooie boeken. En dan komen we weer bij dat pijnlijke onderwerp dat me af en toe intrigeert: sinds Brusselmans geheelonthouder is, zijn zijn boeken slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Jen van die Ameisen.

Het boek dat ik bedoel is geschreven door een vrouw die zelf zwaar verslaafd is geweest en gewoon een goede hand van schrijven heeft.

Brusselmans ken ik niet, heb alleen een filmpje met hem erin ooit op youtube gezien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact ;

Albert

Lytse

Joris

rip Queenie

snoepie

Hanneke

Tatum

Goedemorgen..........Gaaaaaap!

Tja, vandaag klinkt als een dag om in je bed te blijven liggen. Baas zou zeggen: voor jou een half uurtje fietsen, dan kan je weer binnen zitten.

Tja, fietsen is niet prettig onder zo'n knalblauw waterbestendig fietstentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Aakie... tuurlijk eerst een forse bak koffie.

Dan een lijstje maken met de tijden er op, ruim bemeten, en dan op je gemak aan de slag toch??

En ik, ik moet er vandoor helaas wil ik nog op tijd op mijn werk komen.

Luitjes een heel mooie dag.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...