Yvonne Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Dik zeven uur en nog alles donker? Snel dan maar de gordijnen opendoen, verwarming een tikkie hoger en koffie en thee zetten. Goedemorgen luitjes, het is vrijdag, buiten is het sombertjes, maar hier binnen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Goede morgen , lang geleden dat ik hier weer es samen met Von, koffie, allez in mijn geval dan cola, dronk. Laatste tijd slaap ik weer heel slecht... Toch wel ook dat uur verschil... raak ik van in de war.. (kids ook) Ja en ook ik vind dat het nu echt wel es tijd wordt dat het LENTE wordt. Fijne dag allemaal voor diegenen die later komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Morgu Nien, das zeker een hele poos geleden he? Vervelend dat je slecht slaapt... En het wordt zeker tijd dat de lente begint , he weekend he, ze hebben het over het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Joris nog 1 dagje, dan weekend. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Jaja Von........ ik geloof er al bijna niet meer in... wat zoon K laatst zei, niks opwarming van de aarde, ze is "verkouden".... (en aan het verkillen ook nog, ma ja, das een bikke TE depri voor de vroege ochtend ) (hoop natuurlijk dat het WEL waar is he, zondag 20 gr.) Morgen AR.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 goede morgen frummels. ja het wordt weer op de blaren zitten vandaag. de spanning was iets teveel opgelopen en dan ga ik de mist weer in. domdomdomauw maar volgens mij staat agnieta vandaag 4 maand droog :present::present::present: toppie meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Ah... daar is ze, ik zat nog even op een andere draad, maar had me al voorgenomen even flink tekeer te gaan tegen je Igor. Maar nou ik je hier zie... ben ik gewoon blij je te zien. Groooooote beker koffie staat al voor je neus. En inderdaad maar gewoon even op de blaren zitten he? Heeft het trouwens echt geholpen tegen die spanning? Dacht ut niet toch? En Knabbel en Babbel dan? waren zij er blij mee? Denk ut niet he? Nou, goed opkrabbelen, knietjes afvegen, paracetamolletje nemen en weer vooruit kijken meis. Fijn dat je er bent .. Ar en Hots natuurlijk ook een hartstikke goede morgen. En nee, voor sommigen is vandaag niet de laatste werkdag van de week, sommigen mogen morgen ook nog een dagje:$ Maar ja.... de lente komt echt, we weten alleen pas zeker dat ze er is als het zover is:) En nee, de wereld verkilt niet, das alleen maar heel plaatselijk, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Goeiemorgen allen! Bedankt Hot! Ja, vandaag vier ik mijn feestje! Een half jaar droog! Wie had dat nou gedacht, ik in elk geval niet! Ben al eerder een half jaar droog geweest en toen een terugval gehad van 2 maanden, nu ga ik doorzetten en óp naar de zeven! Ik zou graag bij jullie willen blijven hangen vandaag, zonder jullie was het vast niet gelukt, maar helaas, moet invallen vandaag, dus snel richting fietsje. Ik wens jullie allen een prettige dag en tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Agnieta vier maanden droog? Das hartstikke mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 morgen hots, ook jij fijne dag!!! Igor!!! Ik wilde je ook al bij "vermist" opgeven. Ik schrijf niet meer zoveel maar lees zo af en toe wel mee.. en ik dacht al, waar zit ze nu... maar daar was je terug... K en B , moet ik elke ochtend aan denken toch. Mijn hond wil ook niet lievers dan s ochtends eventjes bij mij in bed en krijg ik ook allemaal "honde kusjes".. Blij dat je der weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris Tatum Goedemorgen. Ik ga het weekend-pact alvast weer naar boven schuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 thanx voor de koffie yvonne. en nee het helpt niet echt, ik weet het. het restant gaat nu naar de rioolratjes. ik schrob m'n knietjes af en doe weer een poging om op het rechte pad te lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 :sun:**:sun:**:sun:**:sun: Nancy ............. 6 maanden En Igor gaat er ook weer voor Hieperdepiep, hoera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Nanceke!!!! GOED gedaan! Nu nog ff paasvakantie hier, maar v a maandag weer wat meer tijd.... Dus mail komt er aan... Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 hoe stom kan een mens ook zijn het eerste (groot) glas smaakte niet eens ( de rest had ik niet meer door) en de volgende dag wordt ik wakker met een kater. (ik hou niet echt van katten) schulgevoel en schaamte en vol onzekerheid. en toch trap ik nog steeds in die valkuil. ik stond ook bijna 4 maand droog. maar helaas vandaag WEER dag 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Ook goede morgen Taat! Leuk om zo te lezen hoe goed het je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 nancy :present::present::present::present: super meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Ja, Nien, het gaat goed. Ik moet wel zeggen: na dinsdag/woensdag, de dagen dat ik het heel erg moeilijk had, heb ik alcohol nog veel verder uit mijn gedachten gegooid. Het is minder indringend aanwezig en is veel meer op de achtergrond geraakt. Maar ook: ik blijf oppassen. Ik blijf me maar trouw elke dag aanmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Ohoh, helemaal over Nancy heengekeken.... Nance wat goed, een half jaar.... Volgens mij gaat die zevende maand er ook gewoon aan komen hoor. Heb ik alle vertrouwen in... Igor, inderdaad weer opkrabbelen, voor je het weet zijn die vier maanden ook voor jou om, gaat gewoon lukken, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Tatum, jij natuurlijk ook een heel goede morgen en Miranda ook.... jeetje, ben een beetje warrig vanmorgen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Net wat je zegt tatum!! Ook hier... allert blijven, ook al gaat het goed! is ook een van de redenen dat ik hier toch blijf lezen en soms ook schrijven ja.. Maar ik ga der weer effe vandoor.. de ochtendstilte/rust wordt "verstoord" door een aantal jongens die vinden dat mama een soort van service station is. leuk nog es op de ochtend hier te zijn! Als (en ik zeg ALS) het weer zomer wordt kom ik weer wat vaker s ochtends.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Het gaat trouwens ook goed rond de verhuizing van dochter. Morgen gaan we samen naar haar nieuwe kamer kijken. En samen naar de kringloopwinkel Noppes om te kijken of daar goede kasten staan. Ik begin in mijn eigen huis haar kamer al in te delen. Goed teken. Een stukje over mezelf: ik heb in dit huis 2 slaapkamers. Ik heb dochter de grootste kamer gegeven omdat zij een bureau etc. moest plaatsen. Zelf heb ik de kleinste kamer genomen. Ik heb wel een tweepersoonsbed en die heb ik dwars in mijn slaapkamer geplaatst. Die staat klem tussen 2 muren. Aan beide zijden zit er geen halve centimeter tussen. Dochter heeft nu gelijk voorgesteld dat bij de verhuizing tevens door haar en haar vriend wordt gezorgd dat mijn bed op haar kamer komt te staan. Dat gaan we doen op dezelfde wijze als hij naar de kleine kamer ging: het bed iets uit elkaar schroeven. Gaat best. En ook ik ga straks kijken voor kasten op de kleine kamer. Er is nog een soort kamer/grote kast boven aanwezig (denk aan een halve zolder, zonder dakkapel) en daar had ik tot nu toe een soort inloopkast van gemaakt waardoor we beiden geen kledingkasten op de kamers hoefden. Dat wordt een rommel/bergkamer. Ik klets te veel ik moet naar werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Originally posted by: YvonneTatum, jij natuurlijk ook een heel goede morgen en Miranda ook.... jeetje, ben een beetje warrig vanmorgen geloof ik quote> KIJK!!! Zelfs Von heeft last van het uur verschil EN het feit dat het nooit meer zomer wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Aaaaah Tatum, wat leuk... echt leuk, kan me zo goed indenken dat je zin in het weekend hebt. De voorpret alleen al is ook leuk toch??? Hihi Nien, nou, dat uur zal me worst wezen hoor... ben ik al overheen. En die lente? Hm, begon er net lol in te krijgen dat het zo koud bleef, kon de humor van de sneeuw vorige week ook wel inzien..... Het zal even wennen zijn als het echt lente wordt, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 spannend, leuk maar toch ook raar lijkt me dat tatum.. ja ik heb hier ook de kleinste kamer.. de jongens hebben de grootste kamers, ook idd vanwege bureau enzo. Maar weet je wat het hier dan is? (maar hier zijn ze dan ook nog kleiner) dat ze uiteinelijk toch met zijn allen op die kleine vierkante meter die ik in beslag neem, willen komen. Vaak vin ik dat enorm vervelend maar als ik dan jou lees, en dat zal hier ook gebeuren binnen een paar jaar.... hmmmmm weet niet wat ik daar dan weer van ga vinden. Ja ene kant, hehe eindelijk weer wat "ruimte" voor mezelf, andere kant oei ze gaan weg gevoel,denk ik.... Maar toch leuk voor je dat je je eigen space wat kan uitbereiden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden