Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 april 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag Abba-fans,

Ik meld me even droog af. Albert morgen lekker werken. Ik hoop dat het op het thuisfront gauw weer als vanouds is.;)

Welterusten en morgen maken we er een lekkere zonnige dag van. Ik hoop alleen dat het goed gaat met Mistletoe.

Gunn: waar blijf je nou man?:o

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Spud
Mijn conclusie is dat ze niet apart hoeven te werken, gewoon Abba weer oprichten want dat gaven toch de beste nummers.quote>


Ja mijn idee
Maar samen nog een nummer uitbrengen gaat niet meer gebeuren.
Als het wel zo is koop ik een vlag en hang hem uit.
De hoop blijft hoor;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud ik heb je een mail gestuurd

Ik moet naar bed terwijl ik het jammer vind want ik moet je weer zolang missen.

komt niet meer vaak voor dat we elkaar treffen.

Truste Lief.

Fijn wat je voor dieren doet, iemand die niet van dieren houd is geen mens vind ik

heel plezant dat ik je even weer trof of jij mij

truste allemaal:lips:

tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag zeer lang en goed kunnen praten met mijn levenspartner. (Ik zou hem het lief kunnen noemen, wat ik persoonlijk ook het liefst van al doe, maar ik weet dat die term over het algemeen anders ingevuld wordt. En <b>kortstondig</b> geef ik duidelijke communicatie hogere prioriteit dan persoonlijke voorkeur).

Wat we zoal uitgepraat hebben, en hoe we dat deden, zal ik hier om evidente redenen niet neerschrijven.

Wat ik wel bedacht achteraf: de meest essentiële dingen vertel ik via een omweg. Een goed gesprek vormt zich als de ander inpikt op wat je zegt. Stilaan, via bochtige wegen.

Nu heb ik uiteraard nooit verwacht (of gewild!) dat een forum me even intieme gesprekken zou opleven als een liefdesrelatie. Wat ik van een forum eerder verwacht, is dat er net omwille van de afstandelijkheid tussen de deelnemers interessante rationele gesprekken kunnen ontstaan.

Die heb ik hier gehad, maar de laatste tijd schijnt het niet meer te lukken.

Begrijp me niet verkeerd, het kwetst me niet als niemand reageert op een onderwerp als "lord of the flies." Of "democratie en minderheden". Of "mollig zijn en geen gepaste outfit vinden". Of etcetera etcetera. Als ik op den duur altijd tegen mezelf zit te lullen, moet ik natuurlijk wel de conclusie trekken dat dit forum wellicht niet geschikt is voor mij.

Enfin, wat er ook van zij. Het lijkt erop dat de vermoeidheid die me al lang parten speelt, beter onder mijn controle blijft als ik méér drink. Met baclofen ben ik dan ook al een tijdje gestopt. (En nee, de vermindering van vermoeidheid ligt niet aan het stoppen met baclofen, dat zeg ik er maar even bij. Dat ik baclofen überhaupt vermeld, heeft vooral te maken met het feit dat ik helemaal geen tegenstander ben van dat middel - integendeel - terwijl op de desbetreffende draad, tot mijn ergernis, wel eens wat anders werd beweerd.)

Goed, alle baclofen op een stokje, met dit redelijke irritante verhaal - want geloof me, ik wil niet zoals vroeger met een alcoholkegel op het werk zitten - kan ik hier duidelijk niet terecht. En dus begin ik me elke dag een beetje meer te ergeren aan boodschappen die ik soms als erg hol en soms zelfs als leugenachtig beschouw. En dus moet ik een ander steunpunt voor mijn alcoholprobleem vinden.

Zo, nu heeft deze lange prater wel genoeg tijd en ruimte ingenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Spud,

we zitten hier gezellig met Loca - omwille van wie ik jou ooit nog raad vroeg hihi, ik zie je een beetje als de Cesar van het forum - op een hotelbed.

Ze is braaf geweest meis! Ik voel me echt een beetje the leader of the pak nu :P

Hard voor mezelf zijn is misschien eerder zacht?

Ik was vandaag niet echt van plan om (definitief) afscheid te nemen van het forum. Ik vind het zelfs ongepast dramatisch om dat te doen. Je komt schrijven, of niet, simpel.

Eerder wilde ik wat irritaties van me afschrijven. En tijdens het schrijven kwam ik tot de conclusie dat het forum me momenteel niet helpt.

Gezien ik op dit moment weinig tot geen reacties krijg, vond ik het ook niet zo dramatisch om het zomaar te posten. Als gedachetgang.

Maar dat klinkt dan ook weer dramistisch nu.

Trut! Moest gij nu echt reageren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jen... Dacht eerst laat gaan maar wil toch even reageren op je post. Jammer dat je na lange tijd op het forum nog steeds overtuigd bent dat alcohol je helpt! Je probeert door wat je schrijft je probleem te bagatelliseren en doordrinken te rationaliseren. Maar Jen een andere alcoholist fop je niet hoor, we kennen allemaal het smoezenboek. We proberen vanalles, het forum, nieuwe liefde of praten met de liefde, andere medicijnen, lezen van boeken, therapie dit, cursus zo... maar dat ene is geen optie en daar liggen alle problemen niet aan.. de alcohol zelf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als je schreef Jen, je bent niet van plan echt te stoppen hier,

en ik zou je vreselijk missen mocht dat wel zo uitpakken.

Ieder heeft haar/zijn eigen inbreng hier en wat jij schrijft zet mij

vaak aan het denken. Niet dat ik altijd reageer. Ik reageer vaker niet als wel

tegenwoordig. Lees vaak later bij of tussendoor zonder in te loggen.

Alles wat ik lees roept iets op. En jou lees ik graag.

Leef mee met je worstelingen, het lief (idd in Ned. klinkt het bijna als een belediging,

maar ik voel wel hoe het bedoeld wordt en ervaar het dan juist als vertederend),

de baclo-neverending story, Poca loca, je bio-ritme, of gebrek daaraan:D,

je angsten, openhartigheid. En je nooit opgeven. En zo ga ik er van uit dat je ook nu doorgaat.

hier virtueel en daar in het echie. Respect voor jou:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...