Spring naar bijdragen

zondag 14 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Igor, had al zo'n idee dat ik mijn draadje waarschijnllijk niet hoefde te openen :D

Eindelijk weekend, dus lekker de wekker de wekker gelaten.

En vandaag boven de 20 graden?

Voorlopig ziet het er nog heel bewolkt uit, waait het herfstachtig en is het buiten nat.

Toch nog maar even binnen blijven.

Koffie is al gezet en thee staat te trekken.

Eerst maar even teruglezen met een bakje en een beschuitje.

En de tafel zal ik ook nog even dekken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik betwijfel het Igor... hoewel het vanmiddag wel lekker zou gaan worden.

Ben inderdaad al een hele poos niet naar de sportschool geweest en vandaag zal het ook weer niet gaan gebeuren omdat ik, zodra het straks wat lekkerder buiten wordt, in de tuin aan de slag ga.

En vanmorgen wil ik het huis even door.

Beweging genoeg dus.

Dat ik niet ga is niet direct het gevolg van geen zin hebben hoor.

Maar ik ga tegenwoordig twee keer per week met de hond naar trainen.

En mijn werkroosters zijn ingrijpend veranderd waardoor alle regelmaat weg is.

Ik zou eigenlijk vaker aan het begin van de avond naar de sportschool moeten gaan, maar dan heb ik gewoon geen fut meer.

Afijn, ik moet het maar eens allemaal goed op een rijtje gaan zetten, want ik voel dat ik het wel degelijk nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiesmorges frummers,

Ook hier regenachtig en nog niet aangenaam te noemen.

Gisteren een mooie dag en flink gewerkt buiten.

De voliere staat er weer proper bij, de zangkanaries gaan flink tekeer..

Tig bakken gevuld met allerlei kleuren grootbloemige viooltjes.

Die staan vooral rond de voliere, zo enorm vrolijk!

Ik kijk er recht op vanaf de eettafel, zo kan ik alle intriges volgen..

Het brood wordt nu gebakken, t is eens volkoren vandaag dat moet nog een paar uur.

De koffie staat wel klaar voor de liefhebbers.

Fijne zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke, Bam, Tatum en Qweenie ook goedemorgen.

fijn dat het er buiten weer mooi uitziet Queenie, Tatum, ik las dat dochter al hard aan het poetsen was aan de opbergruimte die ze mee neemt, mooi.

En mochten Rudy en chris lezen... van harte gefeliciteerd.

Ik ga me maar eens naar buiten begeven, hond wil er onderhand ook wel eens uit.

En dan aan de slag hier binnen, kan ik vanmiddag mijn tuintje ook weer wat gezelliger maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Von, dochter is hier ook weer flink bezig met alles wat ze NIET meeneemt. Ze kan bijna niets meenemen, dus of het wordt weggegooid of het wordt door mij afgevoerd naar de kringkoopwinkel (ik werk daar vlak bij). Hooguit een klein beetje wordt hier opgeslagen om te bewaren. Het meeste is ze gehecht aan haar leesboeken. Dat kan ze in 4 fel gekleurde stapelkisten meenemen. Daar is plek voor (lees: wordt plek voor gemaakt).

Best leuk en prettig, haar enthousiasme. Ze heeft er zin in. En ik ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal

hier is het ook grauw en ga vandaag werken omdat het 20 graden word met zon

eerst zien en dan geloven

doe maar koffie eerst

Rudy van harte

:musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::light::sun::moon::present::rose:

Chrisje ook van harte

:sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon::sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon::sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon::sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon::sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon::sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon::sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon::sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon::sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon::sun::musicnote::lips::present::light::heart::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke dag :)

De deur staat open met mijn nieuwe windhaak en de hordeur is dicht. De wilgenmat is dicht, dus er komt geen kat meer op het balkon en geen vlieg meer in het huis ;)

De vogels maken wel een enorm kabaal. Eenzaam zal ik me hier niet gaan voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...