Spring naar bijdragen

zondag 14 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Albert,

Het weer viel bij ons tegen. Er was hier een restaurant dat speciaal een terrasmenu zou hebben en gisteren dachten we te reserveren. Nou, goed dat we het niet gedaan hebben. Pas na vieren af en toe een heel klein beetje zon en wel veel wind!

Vond je het lekker om weer daar te werken? Eerste keer van dit jaar toch?

@ Wijfie: beterschap. Laat je nog even weten wat er aan de hand was?

@ Tatum: heerlijk tomaatjes zo van de struik!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, nog nooit zoveel slingers en bloemen gehad op mn verjaardag, hartelijk dank, hartelijk dank

Albert week 4 alweer gered, top jongen.

Heerlijk gelopen vandaag, 10 km van de ijsselloop en "onze" vleermuis vanavond weer voor het eerst gezien.

Moet ik een liedje zingen @lytse?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel droog afmelden.

Vandaag wilde ik mijn auto wassen, maar dat ging niet, omdat mijn ouders weer ziek zijn (was auto met hoge druk op hun inrit). Ouderdom komt met gebreken. Dacht nog even aan de wasbox (kan niet door de wasstraat heen, want mijn antenne zit vast en kan niet losgeschroefd worden, zit vastgeroest, denk ik), maar ik had geen zin om terug te rijden en te pinnen om het daarna weer te wisselen. Dat lapje over de wagen komt dan nog wel. De bandenspanning wel weer goed gezet, en de binnenkant plastic vrij gemaakt (tja, soms is het net een afvalbak voor oud plastic).

Morgen een sollicitatie en daarna lunchen met een vriend in de stad. Dat heb ik al zolang niet gedaan en vind ik eigenlijk ook best wel eng, maar het zal wel goed komen. Het wordt lekker weer, zeggen ze. Temperatuur van vandaag met een zonnetje voor morgen vind ik prima. Sollicitatieoutfit is uitgewassen en colbertje hangt nu te luchten op het balkon.

En ik heb nog even nagedacht over dat boven mijn stand wonen. Nou, de volgende halte is een kartonnen doos onder een brug. Ik heb dit huis gekocht op basis van het inkomen dat ik destijds verdiende en wat 1000 euro minder was dan mijn laatst verdiende loon. Dat ik nu weloverwogen keuze maakt, heeft niets te maken met of ik boven mijn stand woon. Dat heeft te maken met het feit dat het crisis is. En ik vind het gewoon een stomme uitspraak, hoezo boven mijn stand? Wie heeft er een stand bedacht? Ik zeg toch ook niet tegen een ander dat ze boven hun stand leven of wonen? Ik woon waar ik woon en ik kan het betalen. Niets niet boven mijn stand. Juist nog onder mijn stand, want veel van 'mijn stand' woont in een gewoon huis en ik 'nog maar' in een appartement. Maar ik heb werkelijk nog nooit iemand in mijn omgeving horen zeggen dat ik beneden mijn stand woon, weleens de vraag of ik niet beter een ander huis had kunnen kopen. Tja, dat laatste is inderdaad waar. Maar die crisis he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee madeleine,

maak je niet druk

om een uitspraak

van een ander.

je komt hier om adb tre blijven

en niet om je te triggeren meis.

als je een koophuis hebt en je hoeft er niet

persé uit, kan het ook een oudedagvoorziening zijn.

jouw prioriteit ben jij momenteel

slaap lekker meis.

en frummers

op naar een stranddag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat noem je even snel Madeleine? :)

Ik denk dat je het allemaal een beetje verkeerd hebt opgevat hoor. Je vertelde laatst dat je mogelijk voor een lager loon zou kunnen gaan werken of zoiets. En wil het in sommige gevallen voorkomen dat een lening afgesloten is op een hoger inkomen. Bij jou dus duidelijk niet blijkbaar.

Vond het ook wel een beetje onhandig uitgedrukt hoor, dat boven je stand, maar ik geloof niet dat het kwaad bedoeld was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ligt ook een beetje aan mij. Ik ben het gewoon zat dat ik me alles maar laat zeggen, het weglach, om maar verder te gaan. Begin de licht ontvlambare Madeleine te missen. Ik ben daarin mijn eigen weg aan het zoeken, mezelf weer een beetje aan het zoeken.

Haha, en dan kan het maar zo voorkomen dat ik zeg dat ik me snel droog afmeld, maar er vervolgens een heel verhaal van maak. :P

Zo, nu eens even kijken of mijn bed mij al gemist heeft. Ik heb mijn bed al wel gemist vandaag. :P

Slaap lekker! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal,

Madeleine maak je niet druk,

Wijfie gelukkig niets aan de hand en

Chris om deze tijd nog niet jarig (duurt nog heeeeel lang):D

Ik heb het droog gehouden en neem ook morgen de eerste niet!

Waar zou HTS zijn gebleven?

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...