Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 april 2013


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 99
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Ietje: goed gedaan vandaag! In dat stukje van Wikipedia staat ook iets over desensibilisatie door o.a. oogbewegingen. Mijn man en ik hebben iets dergelijks gehad na de Bijlmerramp en het hielp.

Maakt niet uit hoe je het doet en of het voor iedereen werkt, als jij er maar baat bij hebt!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Aak: niet iedereen is gaan slapen. Dat bijna failliet is minder, maar er is je recht gedaan, hoop ik. Goed zo!

Spaarrekening weg? Hoe kan zoiets nou weg zijn? Heeft iemand het ingepikt?

@ Wim: dat klinkt inderdaad als een lange dag. Gaat nog steeds alles goed met je?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jen: wat blijft het een raar verhaal, toch. Zo maar in slaap vallen, ook als je beter in je ritme zit en geen nachten hebt doorgehaald. Ik ben blij voor je dat je een doorverwijzing hebt naar de neuroloog, want het is niet normaal. Straks zou je daardoor nog je baan kwijtraken!

@ Gunn: waar blijf je nou? Ik mis je!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry jane, was weer even met mijn partner aan het overleggen. Over wat we gaan doen als ik morgen ontslagen word. Want die kans is reëel.

Dat is er dus aan de hand AR, ik schijn de symptomen van narcolepsie te hebben. 'k Ben vandaag op het werk slapend betrapt - en ik was niet eens moe. Mijn baas was heel kwaad.

Sorry dat ik op de rest even niet reageer - te veel zorgen van mezelf momenteel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers, spring gauw nog even binnen tijdens mijn wachtje hier.

Jen, dat is best lastig, hoop dat het zichzelf oplost zonder al te veel schade. Misschien je baas even apart nemen en uitleggen over het hoe en waarom ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Will,

ik had net vanmorgen met mijn baas gepraat. Hij was heel begripvol, maar gaf wel aan dat hij het niet meer aanvaardt als ik op het werk in slaap val. Ik zit nog in mijn proefperiode.

Vanavond heb ik nog een mailtje gestuurd over mijn komende afspraak met de neuroloog. Ik hoop dat hij me aan de hand daarvan nog een kans geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond,

t moment dat je bij "gebruikersnaam" , gebruikersnaam gaat invullen...........WIL zeggen ga slapen en koesh!!!

en dat ga ik dan ook maar doen..

duhussssssssssssssss..

(jaja postode siemen heeft AlTIJD een oplossing, maar voor nu is de enige oplossing, NIEN kruip in uwe nest!)

tot morgen, ofzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist thuis nu en even nog een antwoord op Jen, voor alle duidelijkheid ;)

Die één was eigenlijk nooit mijn 100% jammer genoeg, alhoewel we enorm leuke momenten hebben gehad. Het lag heel moeilijk, zeker met haar kids waarmee ik nooit die euh..... klik mee heb gehad. Versta me niet verkeerd, zij waren lief voor mij, ik was lief voor hen, maar er ontbreekte iets.

Die "andere" is iemand die ik al meer dan 5 jaar ken, de zotste avonturen mee heb meegemaakt, zowel goede als slechte, maar meer goede, en waar ik een enorme band mee gekweekt heb. Nooit contact mee heb verloren, integendeel blijkbaar, en we nu samen elkaar hebben gevonden. Het gevoel dat ik heb is niet te beschrijven van afgelopen 7 jaar, inclusief mijn ex-vrouw.

Wat mij betreft, ....this is it. Gedaan met alle tierlantijntjes, uitspattingen en mid-life crisis toetanden. Ik ben weer helemaal to the ground en loop over van hetgeen ik het meeste heb.

We zien wel verder, langzaam aan, maar dit kan wel eens eindelijk de vrouw worden waar ik oud mee ga worden :D

Nu in mijn bedje voor een crazy 6 daagse ;)

Sayonara

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...