Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Ik ga het proberen Lytse, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Lytse, mij staat bij dat Joris tot ongeveer Koninginnedag weg zou blijven. Ik meen in totaal een week of 4 (net geen maand). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Waar is hij naar toe? Ben niet op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Hij zou klussen in een gebouw in Frankrijk. Dat moet een soort vakantie-oord worden. Edit: dit heeft hij geplaatst op 27-03-2013: *** DUO-dagPACTER voor een maand gezocht *** Ik ga vanaf maandag 1 april (geen grap) voor een maand mij verbinden aan een ecologische centrum voor persoonlijke groei in midden Frankrijk om vrijwilligerswerk (renovatie tot 2014) te doen. Het is daar o.a. drugs- en alcoholvrij. Aangezien ik mij volledig wil focussen aan mijn eigen 'therapeutische' doelstellingen, zal ik geen Internet of smartphone gebruiken. Mijn verzoek is dan ook: Wie wil mij gedurende deze periode (tot weekend 27 april) op de DAGPACT zetten? Zie het als een duo-pact als extra stimulans. Ik zou het enorm kunnen waarderen en voor mij daar straks op afstand als extra steun kunnen ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 AH,ok. Dank je wel Tatum. Was benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Ik heb de verse bieten voorgekookt in de snelkookpan en de was hangt aan de lijn (binnen, ik hang nooit mijn was aan het balkon). Ik verwacht dochter pas over 1,5 uur en nu ga ik heerlijk languit op de bank liggen niks doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Jij ook een fijne dag Jopie. En werk ze. Goede reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Goedemiddag allemaal, Ook hier schijnt de zon. Boodschappen in huis, lastig hoor de drankafdeling in de supermarkt. Die trok behoorlijk. Maar mijn wilskracht overwon. Ben intens moe, lig nu ook in mijn bedje om zo een paar uurtjes te slapen, dan kan ik de avond gezellig met mijn dochter doorbrengen. Voel de tranen, maar huilen sta ik mezelf nog niet toe. Ben ook meer prikkelbaar als anders. Kortom het niet meer drinken begint van alles los te maken. ik wens jullie een fijne en liefdevolle dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Ik ga eens even een eindje fietsen. De muren komen op me af. Tot Laterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Kastanje, heel goed dat je niets hebt meegenomen naar huis. Dan kun je inderdaad een écht gezellige avond met je dochter hebben En emoties mogen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Veel te veel wind om te fietsen. Kwam niet vooruit. Morgen nog maar eens proberen. Wat een stilte hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Zijn we maar met z'n tween meer Acer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 En toen was ik weer Remi. Zielig hoor. Verveel me rot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 VIER OP EEN RIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Goedemiddag! Gisteravond spontaan een avondje doorgebracht met een (ver) familielid. De kleindochter van de zus van mijn opa, dus mijn achternicht. We hebben de hele avond zitten kletsen onder het genot van veel flessen Cola Light. We zijn vervolgens nog naar de kroeg geweest en ik heb toch best wel een leuke man leren kennen. Vergeten nummer te vragen. Jammer dan. Ik wilde al om 03.00u naar huis/bed, maar nicht was het daar niet zo mee eens. Al met al is het heel erg laat geworden. Ik ben nu nog steeds ontzettend moe. Maar hé, ik heb geen kater. Ik dacht eigenlijk altijd dat ik zwaar verlegen was zonder drank en dat ik daarom moest drinken als ik naar de kroeg ging. Maar ik praat iedereen de oren van de kop. Verschrikkelijk. Wist niet dat ik het in mij had. Fijne dag iedereen! Ik denk dat ik nog even een uurtje ga liggen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Goed dat je een leuke avond hebt gehad Madeleine, maar oliedom dat je dat nummer bent vergeten te vragen. Haha. Ik ben zonder drank ook geen prater denk ik. Drinken helpt me om mijn verlegenheid te verbergen. Kan ook niet naar feestjes of café zonder iets gedronken te hebben. Dus doe ik dat voorlopig maar weer niet meer. Slaap ze. Rust maar goed uit en misschien kun je op één of andere manier nog wel aan dat tel.nr. van die Adonis komen. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Zo, ondanks ik me niet zo prettig voel, heb ik vandaag toch een hoop gedaan. Filter grote vijver helemaal schoon gemaakt en nieuw substraat in gedaan. Kleine vijver leeg gehaald en een stuk van de schuur op geruimd. Verder heb ik de voordeur tegen de achterdeur open gezet, zodat alles eens flink schoon waait. Waar ik mezelf voor moet hoeden is dat ik goed oplet dat ik m'n neg. gedachte de andere kant op stuur. Ik vind het hier nu een rotzooi maar als ik heel eerlijk kijk, is dat niet zo. Dus moet ik mezelf iedere keer weer corrigeren. Raar dat dat dan toch zo werkt hé? Mijn kijk is anders dan normaal, mijn wereldje om me heen is hetzelfde. Maar behoefte aan drank, helemaal niet, nog geen moment aan gedacht zelfs. Ik mag daar trots op zijn. Het zijn toch allemaal dingen waar ik erg in gegroeid ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Hoi allemaal, heb ik eindelijk weer internet, vanaf gisteren dus bezig geweest met mijn pc. Niks deed het meer, frustrerend is dat. nou ja het heeft me wel van de straat gehouden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Madeleine, ik geniet er enorm van om jouw stukje te lezen. Om te zien hoe je groeit en wat je ontdekt over jezelf tijdens het nuchter-zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Bedankt Spud, ik denk dat ik hem vanavond ga bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Goedeavond, Meld me droog af voor het Dagpact. Blij, blij, blij. Iedereen een fijne zaterdagavond. Ik ga er weer vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Goedenavond allen, Gelukkig heb ik allerlei dingen kunnen doen. Op bezoek bij schoonma en ze bleek weer op te zijn, nog wel erg slaperig. Cadeautjes ingepakt voor nichtje (voor morgen) dat 9 geworden is, soep gemaakt, gewassen enz. enz. Geeft een lekker gevoel. @ Bol: goed dat je lekker buiten gewerkt hebt. Ook al voel je je minder, het geeft een tevreden gevoel als je iets hebt kunnen doen. Tenminste bij mij. @ Jootje: oei je verveelde je. Er staat hier ook knap veel wind, dus dat fietsen kan beter morgen; dan zal de wind gaan liggen. Wat heb je nu vandaag gedaan? @ Aicha: Soothe post de laatste tijd niet zo vaak. Ik geloof dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zit. Bedankt voor het berichtje over Joris. Hij zal blij zijn met onze ondersteuning én hij staat elke dag op het dagpact, zoals gevraagd. @ Tatum: wat heb je vanavond gegeten? @ AR: dan heb je eindelijk weer internet en dan is hier niemand! Ga je morgen weer werken? @ Spud: het lijkt me een hele interessante film, ik heb erin geprikt. Jammer genoeg nu geen tijd om hem helemaal te bekijken. Bedankt voor de tip. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 He, lijsters, goeienavond, hoop dat jullie goed gaan. Niet geheel bijgelezen. Vorig jaar als ploegendienstert 'n aantal korte roosters gelopen, ik vond het heerlijk. Is wel afgestemd, dus we lopen weer het oude lange rooster. Al 5 drukke nachten achter de rug, nog 2 (hoop ik rustige) te gaan. Heb 't er wat druk mee, wor al ouwer, zeg maar. Hou 't allemaal lekker zo droog als je maar wilt, en doe je best met wat op je pad komt. De zelfmedelijer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Och arme Haddock! Ik heb gemakkelijk praten, want ik ben inmiddels met pensioen! Vroeger in de kinderbescherming had ik slaapdiensten. Dat is ook niet alles, want of je kunt slapen is altijd maar afwachten. Hoe lang moet je nog, voor jij met pensioen kunt? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Helaas, Haddock antwoordt niet meer. Dan ga ik maar iets anders doen. Tot later allen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden