lady jane Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 en jijzelf ook neem ik aan? bedankt voor je verhaal, een sterke niet drinker:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Absoluut Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Ik heb aan de zijlijn meegelezen vandaag. Het detoxen valt me gewoon gewoon. Hoofpijn, futloos, me down voelen, ontzettend moe, prikkelbaar. Dat zijn toch wel mijn voornaamste klachten. Ik drink veel water en (yerba mate) thee en probeer zo gezond mogelijk te eten. Maar goed er is wat er is, ik weet dat ik er doorheen moet en dat het uiteindelijk over zal gaan. Ik meld me zo droog af voor het dagpact. slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 t wordt beter Kastanje even doorzetten dus je weet waar je het voor doet he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Goed bezig Kastanje! Makkelijk is het zeker niet maar je zet wel door en dat verdient zeker een pluim! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Wat je gewoon noemt Kastanje. Maar goed bezig. En zeker er komt een einde aan. Ik ga toch maar douchen en slapen. Ben toch wel wat moe. Ik moet ook niet alles tegelijk willen. Maar ik vind het ook wel leuk hoor om een beetje fysiek te arbeiden. Dat is in ons land toch wat ondergewaardeerd. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 @Jane, Mark en Jaap: dan voor jullie opstekers, doen me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 ons ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Was voor vandaag even kort, maar ik ga lekker onder de wol. Oant morn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Weer eens lekker met grote zus gebabbeld vandaag. Manmanman wat kan dat deugd doen en wat deed ik dat vroeger veel te weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 n Avond, k weet ondertussen dat "men" me negeert, prima, no probs... maar wilde toch wel reageren (heb de rest niet echt gelezen) op DMS 4.... en ik riskeer waarschijnlijk een ban... WEERAL maar DMS 4 is BULLSHIT! (als er iemand eventueel intresse voor heeft wil ik ook nog wel argumenteren, maar dat dan morgen, want nu moe en slapen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 sloppel VM net een sf film gekeken Moon eng zoals daar gekloond werd zou dr bijna in geloven truste medefrummers die nog op zijn:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Jane! sloppel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Ja ik ben geïnteresseerd VlaamsMeisje. Zelf ben ik steeds opgelucht als mijn symptomen ergens wetenschappelijk beschreven staan hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Hi Spud, als er een labeltje op geplakt wordt, denk ik "aha, 't is misschien behandelbaar". En da's toch wel handig, soms. Zo krijg ik seroxat om mijn sociale fobie tegen te gaan, en het helpt. Zou seroxat ooit gevonden zijn en zou ik het ooit gekregen hebben als het labeltje "sociale fobie" niet bestond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden