irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Jane meid, it's you and me..hoe gaat t met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ik kom er ook nog even bij Irunalone. Hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ik heb trouwens Aicha al een tijdje niet gezien en RQueenie en nog een aantal mensen. Ik vraag me dan steeds af of het wel goed met hen gaat. @ Tatum: weer een dag erbij. Gek hè, zo 'n weekend zonder dochter. Ik ben benieuwd hoe het bezoek is geweest van die dame van de club. Was je een beetje ontspannen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ik kom me nog even droog afmelden... Denk je dat jij zo ook lekker kunt slapen, Lytse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Helaas, Irunalone is alweer weg. Welterusten allemaal. Ik zal een nachtlampje aanlaten voor de nachtploeg. Ik heb het alweer droog gehouden. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Even nog hier zijn hoor, zo vlak voor het slapen gaan. Nog steeds droog, voel me eigenlijk wel goed eigenlijk. Al voel ik wel dat ik het bij mijn ouders wel een beetje heb gehad. Ik begin me te irriteren aan kleine dingen. Morgen Moederdag. Ik weet nu al dat ik flink verwend ga worden door mijn dochter, ontbijt op bed, lieve kado's die ze zelf heeft gekocht. Ik verheug me er nu al op. Morgenmiddag op tijd weer naar huis. Ik ga nu nog even de dagdraad lezen van vandaag en dan lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Lytse en Acer: Liefs!!! Ik was er nog, maar actief op een ander onderwerp, weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 ik was nog aan het film kijken Ira, sorry. En dan nu naar bed met n boekje en maar hopen op koffie op bed straks........ slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Geen sorry, Jane ieder zijn/haar ding weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Jen meis, hoe gaat t met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Hi irunalone, ook nog laat op? Met mijn drankgebruik is alles ok, volgens mijn normen dan, maar slà à à à à à pen dat ik doe. Overdag dan. Echt niet normaal meer. Misschien ga ik toch maar met rilatine experimenteren. Het lief kan er zo langzamerhand niet meer mee lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 En eigenlijk slaap ik 's nachts ook best veel, lately. 'k Lijk Doornroosje wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Bedoel je Ritalin, en wat moet dat dan voor jou gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ja, dat bedoel ik. Het heeft om een of andere reden een andere naam in België dan in Nederland. Wat het voor mij zou moeten doen is: wakker blijven overdag. Van de neuroloog mocht ik er tijdens mijn werkdagen mee foefelen. Dat is nu niet meer aan de orde, maar mijn dagen slapend doorbrengen is het 'm ook niet. Hoe is 't met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 hmmmmmmm was al gaan slapen........ terug wakker... moet k nog iet of wat terug lezen? Of doe ik dat morgen ( ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 ach, waarom zou ik nog een bericht neerzetten... wellicht tot later.. evengoed...dank je Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ik sluit ook weer terug af! Morgen , vooral voor de noen enzo... slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Lenie, wat is er meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Hi Lenie, sorry als ik je bericht gemist heb. 'k Ben nog niet zo lang ingelogd en zat vooral op het baclofen draadje te lezen. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 jammer Leen, dat je wel je ongenoegen spuit maar vervolgens niet reageert. Misschien zouden we je kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Jen, ben je nu gestart met Ritalin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Nog niet irunalone. 'k Heb precies ook niet zoveel zin om het over mezelf te hebben nu. Ik voel me een beetje onbehaaglijk, zeg maar. Had jij een goede dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ik had een redelijke dag, lag weer eens overhoop met puberzoon. Ik moet behoorlijk aanpassingen doen en doe dat uit liefde, maar weet nog niet precies hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Met puberzonen heb ik geen ervaring, maar 't zijn niet de makkelijkste wezens ter wereld stel ik me zo voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden