Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Alleen Jen zie ik ingelogd staan. Ik ben al op en neer geweest naar de fysiotherapeut en toen ik geoefend had en naar hem toe ging, ging hij ziek naar huis! Hij werkt veel te hard en heeft al weken last van griep en nu kon hij niet meer op zijn benen staan. :angry:

Heel jammer, want ik had die behandeling goed kunnen gebruiken!

Eerst maar een kopje koffie en dan bijlezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik dacht mijn post te beginnen met

- Waal

- Sandra Kim

maar dat is kennelijik al opgelost.

Maar even zeuren dan. Een paar uur aan de telefoon gehangen om het feit opgelost te krijgen dat ik van verzekeringsmaatschappij veranderd ben en dat dat stel idioten de brandverzekering op naam van mijn vriend hebben gezet. "Jama hoe moeten we dat dan linken aan de lening die op úw naam staat". Weet ik veel, zet die lening ook op naam van mijn vriend he, *

Het bedrag dat de ene verzekering goedkoper was dan de andere heb ik intussen wellicht opgebeld.

http://www.youtube.com/watch?v=JRfve3wHYUY

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn god, ik krijg als suggestie

Met upside down.

Nu snap ik weer waarom ik me zo niet thuis in de wereld vond

aan het begin van mijn pubertijd. Het is toch niet meer dan normaal

om dit verschrikkelijk te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, flierefluiters en liedliefhebbers,

nog 2 avondjes werken en dan vrij, pfffff.

Ik zou de gewassen grindtegels er eindelijk uithalen om later de boel te straten, maar het is me te guur.

Doek wel in 't weekend.

Wij hebben ook geen merkhond, maar 'n kruising Boxer?Am. Bulldog.

Ook met het idee de inteelt terug te dringen.

Ben wel heel gek op Boxers.

En ik had ook altijd opvanghonden, maar de jongste wou zo graag 'n pup.

En dat is ook erg leuk uitgepakt.

We hadden de grootste en brutaalste uit 't nest.

Nu is 't een van de kleinsten.

Maar wel heel breed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, 'k heb ons Loca al vaak naast het lief neergeplant en een hele redevoering gehouden die ik niet zal herhalen maar waarvan de clou steeds weer is: hij is groot, en gij zijt klein. Zou het helpen als ik een half ei op hare kop zet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, even met een sneltreinvaart de dagdraad doorgelezen. Ik heb helemaal niets met het Songfestival; dat de beste moge winnen!

@ Aicha: ik ken die dierenactivist niet, maar sterkte.:present:

Hier wat groenten die vergeten in de koelkast lagen verwerkt en nu naar bed.

Tot later. Maak er een mooie dag van.

Lytse.

P.S. De groeten liggen niet in de koelkast; de groenten wel!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, dat songfestival. Meestal verschrikkelijk maar waarom kan ik het dan toch nooit laten om steeds maar weer even mee te gluren? Al was het alleen maar een compilatie.

Dit jaar 39 deelnemers met wel een heel hoog lhs (*)gehalte. (21 maar liefst) En als het dan toch een man moet zijn, dan toch zeker een jbl (*)of iets wat daarvoor door kan gaan. (10) Dan nog wat groepen, al dan niet in pakken, waar dan vaak toch ook wel een lhs of een jbl bij te vinden is. Macedonië doet daarbij zelfs een dikke negerin als extraatje in de aanbieding en Georgië doet er gewoon van allebei één. Ook een tactiek.

Dan hebben we nog een rbbp (ruwe bolster, blanke pit), natuurlijk uit IJsland en Italië denkt dit jaar slim te zijn met een gecastreerde jbl. Een soort jbl in het kwadraat dus. Helaas niet om aan te horen. Waarschijnlijk in navolging van Israël ooit, die gewoon een jbl ombouwden tot lhs en daarmee dan ook prompt wonnen.

Je moet dus iets aparts hebben om te scoren en daarmee heeft Nederland dit jaar toch een uitgelezen kans laten liggen. Ik bedoel met die zangeres, weet even zo niet hoe ze heet, maar die de laatste tijd wel eens voorbij komt in De wereld draait door. Die zo aandoenlijk stottert en dan vlekkeloos zingt.

En dan het liedje strikt geheim houden, maar wel zo veel mogelijk interviews organiseren vooraf. En natuurlijk bij de repetities het liedje alleen op laten lezen.

En dan, wanneer dan heel Europa zich inmiddels de blaren op de knieën heeft geslagen van het lachen en vol voorpret wacht tot Nederland aan de beurt is, de apotheose. Een vlekkeloos gezongen prachtig lied. Geheid dat het dan in heel Europa even 3 minuten stil is op straat.

Kijk, dan heb je iets aparts. Zie het al helemaal voor me.

Oeps; PS: *lhs= langharige schoonheid *jbl= justin bieber lookalike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...