Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Goedemorgen frummels, was een beetje vroeg in bed gerold en vergeten uit te loggen. Koffie is klaar. Thee gezet en broodjes gemaakt. En de cola moet ff uit de koelkast gepakt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Aggie, gecondoleerd meid. Het is inderdaad een straf bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Ach, meid wat akelig en je hebt al zoveel aan je hoofd Belle, ook een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Miranda en Belle de oma van Agnieta is overleden. Ook een goedemorgen overigens Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Het is nog vroeg zullen we maar denken. Eerst even een paar van die straffe bakken koffie van mij drinken dat helpt wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhk Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Hier ook goede morgen. Ook van mij heel veel sterkte gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Voor de nog wakker moeten worders had ik nog een extra straffe bak gezet. Dus hier is die Miranda weet zeker dat je daarna KLAARWAKKER bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Agnieta, gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd En die kater? Die komt er hier niet meer in! Dagpact Tatum Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Goede morgen Agnieta gecondoleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Doe maar een sterk bakie koffie dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Ja hoor Agnieta veel gedaan, lekker gewerkt, mooi weer gehad en al behoorlijk bruin geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 @ Tatum was het eerste wat ik dacht vanochtend toen ik wakker werd. Heb een nare week achter de rug maar heb de drank kunnen laten staan (maar ik zeg nooit meer nooit want daarvoor is het al te vaak misgegaan vandaar ook maar mijn onderschrift). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Aggie I KNOW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Ik zal later es kijken voor een foto nu eerst laatste daggie werken tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Ik begrijp het Aicha. Je bent heel erg goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Albert daar houden we je aan !!!!!!!!!!! Spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Thanx Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Goeie morgen lieve kanjers:sun: Agnieta gecondoleerd. Een verlies doet altijd pijn. Vaak betekenen oma's veel voor iemand. Kon gisterenavond niet slapen en werd vannacht nog wakker met het idee, zal ik verder gaan met de slaapkamer. Gewoon teveel energie. Maar toch weer in slaap geknikkerd. Vandaag nog een keer alles witten en dan beginnen met schilderen. Het moet een heel eind af want zondag moeten we J. z'n huis een eind leeg hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Goedemorgen luitjes. Eerst maar even een bak koffie. Agnieta gecondoleerd met het overlijden van je oma hoor. Ik hoop dat je heel fijne herinneringen aan haar hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Jeetje Bol, was dat nog steeds niet gebeurd dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 goeiemorgen frummers. Agnieta sterkte met het gemis van je oma:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Nee Vonnie. Ik heb het gevoel dat de kids daar erug laks in zijn. Ze hebben het erg druk zeggen ze. Kan wel maar ik heb toch het gevoel dat het wat eerder had gekund. Maar goed, dadelijk krijg ik weer een hele hoop spullen van J. dus staat zondag m'n hele huis weer op z'n kop. Daarom wil ik in ieder geval mijn slaapkamer een eind op orde hebben zodat er iets in huis is wat ordelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 goede morgen frummels agnieta gecondoleerd, en het droog houden doe je zeker je zit ja bijna op een half jaar. zo en waar is de koffie? wel verse graag, och en als er nog is lust ik wel een appelgebakje bij het ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Ha Igor, ik ben net nieuwe aan het zetten, lust ook nog wel een bakje. Bol toch... hoe druk kan een mens het hebben dan he? Maar goed, jij gaat dus een hoop spullen van hem krijgen? Zijn dat spullen waar jij fijne herinneringen aan hebt en die je inderdaad graag wilt hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 bol een stukje bij het huis aanbouwen??? er kan wel een vijvertje weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden