Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 april 2013


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Tatum was het eerste wat ik dacht vanochtend toen ik wakker werd. Heb een nare week achter de rug maar heb de drank kunnen laten staan (maar ik zeg nooit meer nooit want daarvoor is het al te vaak misgegaan vandaar ook maar mijn onderschrift).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers:sun:

Agnieta gecondoleerd. Een verlies doet altijd pijn. Vaak betekenen oma's veel voor iemand.:present:

Kon gisterenavond niet slapen en werd vannacht nog wakker met het idee, zal ik verder gaan met de slaapkamer. Gewoon teveel energie.

Maar toch weer in slaap geknikkerd.

Vandaag nog een keer alles witten en dan beginnen met schilderen. Het moet een heel eind af want zondag moeten we J. z'n huis een eind leeg hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Vonnie. Ik heb het gevoel dat de kids daar erug laks in zijn. Ze hebben het erg druk zeggen ze. Kan wel maar ik heb toch het gevoel dat het wat eerder had gekund. Maar goed, dadelijk krijg ik weer een hele hoop spullen van J. dus staat zondag m'n hele huis weer op z'n kop. Daarom wil ik in ieder geval mijn slaapkamer een eind op orde hebben zodat er iets in huis is wat ordelijk is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen frummels

agnieta gecondoleerd, en het droog houden doe je zeker je zit ja bijna op een half jaar.

zo en waar is de koffie? wel verse graag, och en als er nog is lust ik wel een appelgebakje bij het ontbijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Igor, ik ben net nieuwe aan het zetten, lust ook nog wel een bakje.

Bol toch... hoe druk kan een mens het hebben dan he? :P

Maar goed, jij gaat dus een hoop spullen van hem krijgen?

Zijn dat spullen waar jij fijne herinneringen aan hebt en die je inderdaad graag wilt hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...