AlbertRemmo Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 ik ga slapen truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 slaapwel frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Goedenacht/avond/ochtend mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Is er nog iemand online? Ik heb vandaag wederom gedronken en ben in slaap geploft (vroeg!). Nu ben ik echter weer wakker en kan de slaap niet meer vatten. De alco is nog niet uit mijn lijf, heb nog die vieze smaak in mijn mond, maar ik ben alweer aardig nuchter. Ik heb me voorgenomen morgen gewoon maar eens een dag niet te drinken. En dan wel weer verder zien. Wie weet plak ik er nog wat dagen achter aan Weet je wat het is, elders op het forum is gezegd dat je niet mag schrijven als je gedronken hebt, maar is dat juist niet goed, om jezelf vervolgens keihard tegen te komen? (Met of zonder de hulp van je mede forummers) Morgen ga ik met mijn houten kop iig lekker 20 km rennen, ik hoop dat ik nog wel wat slaap voor die tijd... Kastanje: Gefeliciteerd! Kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Lief van je Belle! Het gaat wel hoor! Ik wou gewoon dat die stomme alco uit mijn leven verdween, maar ik doe het zelf, neem zelf die eerste slok, om er vervolgens nog velen op te laten volgen... Ik durf hier ook bijna niet meer te komen, zoals meerderen, door opmerkingen in het verleden, maar eigenlijk heb ik er knetterbehoefte aan. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Dat is waar. Maar er is het eea voorgevallen wat me erg heeft doen twijfelen aan dit forum. Maar goed, dat was dan meestal maar enkeling. De rest hier is superlief! Heb je me al gevonden op FB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 @runningliesje: Gewoon jezelf zijn, meid! Jij maakt uit of je drinkt of niet. Als jij dan vervolgens op t forum wilt komen is ook jou keus. Of er dan iemand wil reageren is dan weer zijn of haar keus! Doe wat je denkt dat goed is, das meestal een goede raadgever! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden