lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik zie Drup ingelogd! Hoi meis, kom je ook je dinnetje even feliciteren? hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Zo ik ga weer verder met waar ik gisteren mee gestopt ben. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Muffin Acer miranda Joris Lytse, van harte! En dank voor je support aan anderen J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Originally posted by: A3 Originally posted by: chrisjeliefHa A3, ook weer opnieuw begonnen? loop weer een dag achter je aan, zit nu op dag 2.quote> Houd trouwens maar op met die afspraken met jezelf over matig gebruik. Mij is het nooit gelukt in ieder geval. Succes! quote> Tja, zat 2 weken met mijn schoonouders op een all-inclusive toestand op Rhodos, als ik dan niet af en toe een drankje zou nemen zouden er gewonden vallen. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lytse, van harte gefeliciteerd Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Muffin Acer miranda Joris Will Tijdje geleden, dus we gaan er maar weer eens voor hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 wat goed!!!!!!!!!! heel knap. nu ik nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lytse top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hartelijk gefeliciteerd Lytse met een jaar droog ! Knap hoor, op naar het 2e jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lytse, speciaal voor jou een slinger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 wow nance wat mooi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hahaha, er ging iets fout! Tjonge, dat jij dat nog net zag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Gefeliciteerd Lytse met je 1 jaar droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Op deze dagdraad moet je zijn, Stientje! Welkom hier, ik hoop dat je het zo vindt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 bij mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 gevonden!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 jeetje. pfff... gevonden zeg. ik was ook nog nooit eerder op een forum geweest. t heeft me een paar uur werk gekost haha. nou ja. nu maar weer braaf aan t werk. ik zal wel steun nodig hebben vanavond. voor t eerst droog proberen te blijven. nee, niet proberen. DOEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Goed zo, Stien, ga ervoor meid, je zal zien hoe belonend het is! Veel succes en kom dan vanavond gewoon hier he, voor wat steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Zo zeg ik zit hier met een paar vieze kluivers op m'n toetsenbord te typen maar wil Stientje toch ff van harte welkom heten op ons forum. Hoop dat je heel veel succes hebt meid:present:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 dank jullie wel. mijn kluifjes zijn ook vies, heerlijk in de miezerregen in de tuin. wat is het mooi en knus. zelfs in de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Helleu frummers. Lytse, hierbij symbolisch een roos voor elke maand droog! :present::present::present::present::present::present: Van harte gefeliciteerd! En inderdaad, ik sluit me bij de anderen aan, ondanks je pijn en de last die je daar steeds weer van ondervindt heb je altijd een hartelijk woord, ondersteun je iedereen hier en geef je vele frummers moed en kracht en dat is van grote waarde:heart: Voor de rest heb ik niet zoveel te melden, zit op mijn werk dus ga er gauw weer uit. Maar niet zonder iedereen die het moeilijk en dus nodig heeft sterkte te wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 voor lytse, een roos voor elke dag een slinger voor elke dag een taart voor elke dag droog een paraplu voor elke dag kaplaarzen voor elke dag een badpak voor elke dag droog zooooo ontzettend knap, ik hou t even niet meer droog 365 zakdoeken voor elke dag tranen van geluk voor elke dag droog en nu ik nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Wat een mooi gedichtje Stientje:present: Daar zou ik ook heel blij mee zijn, maar dan moet ik nog 362 dagen:o Welkom hier!!! ook van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ach, ik moet nog de volle 365.... vandaag voor t eerst droog houden. en ik schrijf voor kinderen. zag me al visueel staan in mijn badpak en plu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hoi Stientje, eens moet de eerste keer zijn, en wat is nu een paar uur? Welkom. Bikkel, om nu in de tuin te werken. Dat gaat mij zelfs te ver. Heb net wel in de regen met de buurman het materiaal voor de schutting gehaald. Als het mooi weer is gaan we hem plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden