Lytse Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Dank je wel Witte. Ik voelde me gisteren echt blij, het was een speciale dag. Nu op naar het tweede jaar, maar wel weer dag voor dag. Hoe gaat het nu met jou? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Truste Ietje:lips: Met mij gaat het goed Lytse. Het is jammer vh weer, want als het warmer wordt dan ben ik nog blijer maar ben al blij genoeg. Enne dag voor dag idd das het beste advies wat ooit uitgevonden is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Akkie als je je aanrecht onder controle krijgt dan moet het roken toch een peach of cake voor je zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 hahahahaha Akkie Dat zou ik ook niet doen als ik jou was!!! Bij jou vliegen de kilo's er evengoed wel af, las ik laatst Je bent geweldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Weer zo'n vreemde dag vandaag... Droog en lekker slapen, tot morgen maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Als we nog eens iets aan dat weer zouden kunnen doen... Volgens mij beginnen er al kieuwen te groeien bij me! Over twee weken gaan we op vakantie en daar is het weer net zo! We wachten maar af. Het is niet anders. Ik ga nu (droog) weer afhaken. Ik ben blij dat het goed met je gaat, Witte. Welterusten voor jou en iedereen. Morgen maken we er weer een goede dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Ik ga ook mn bed in, dat ging ik net al nl.... Truste allemaal Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 kan ik Witje ook nog even een nachtzoen geven:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 goedenavond, lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Bijna nacht, zit ik weer te spoken op het internet. Wat het ook een beetje is A3. Ik bedoel met dat op -1 staan een gevoel van op -1 staan. Dat hoeft helemaal niet waar te zijn. Ik zeg welterusten en wie weet tot morgen. En Sowhat, ik krijg de indruk dat je aan het opkrabbelen bent. Fijn. Zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 hoi Ira:present: en meteen bye want mn anijsmelk is op en ik ben moe bedjetoe:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Ik kom even gedag zeggen. Lang geleden. Maar zie dat iedereen al weer naar bed is. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Trusten Jane, Joo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Weltrusten Irunalone, slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden